Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рік

Виробництво автомобілів у світі

Кількісні та якісні показники розвитку автомобілів

На сьогоднішній день у світі нараховується більше мільярда автомобілів різного призначення. До 2050 року їх кількість прогнозується збільшити до 2 млрд. одиниць. У 2010 р. масштаби світового автомобільного виробництва зросли приблизно на 2% і перевищили 70 млн. од., передусім, за рахунок бурхливого росту виробництва в країнах, що розвиваються. У 2011 році прогнозується виробництво біля 76 млн., а у 2016 році до 88 млн. автомобілів. Особливо бурхливими темпами незважаючи на кризові явища у економіці, спостерігаються у розвитку автомобільної галузі Китаю, де у порівнянні з 2006 роком кількість вироблених автомобілів збільшилась більше ніж на 200%. Майже такі ж темпи розвитку автомобільної галузі утримує Індія, Іран. Збільшився випуск автомобілів у Республіці Корея, Чехії, Польщі, Бразилії, Мексиці, Таїланді. Зменшилось виробництво автомобілів майже у всіх країнах Європи, США, Японії, Росії.

 

Кількість автомобілів у країнах світу (у тис. шт.)

 
  Легкові Вантажні Автобуси Легкові Вантажні Автобуси
Росія
Європа            
Австрія 9,8 9,3
Албанія 58,7 25,8 6,7 190,0 46,8 25,1
Беларусь 905,7 21,2 9,3 21,1 9,2
Бельгія 14,7 15,3
Болгарія 41,8 22,8
Угорщина 20,5 17,7
Німеччина (млн. шт.) 40,5 2,2 0,1 46,6 2,6 0,1
Греція 24,6 26,9
Данія 13,7 14,6
Ірландія 5,3 8,0
Іспанія (млн. шт.) 14,2 2,9 0,05 20,6 4,7 0,06
Италия (млн. шт.) 30,3 2,7 0,1 35,3 3,9 0,1
Латвія 60,8 16,5 10,6
Литва 17,1 15,1
Нідерланди 11,6 10,9
Норвегія 32,5 80,6 27,0
Польша (млн. шт.) 7,5 1,3 0,1 13,4 2,2 0,1
Португалія 15,0 15,0
Республіка Македонія 19,5 2,5 14,7 2,3
Республика Молдова 158,3 10,5 2,6 287,4 2,7
Румунія 42,0 40,4
Словакія 11,8 8,8
Словенія 39,4 2,5 51,3 2,3
Об’єднане Королівство (Великобританія) (млн. шт.) 22,0 2,5 0,1 28,7 3,3 0,1
Україна
Фінляндія 8,1 11,2
Франція (млн. шт.) 27,9 3,6 0,1 31,0 5,4 0,1
Чешська Республіка 20,5 21,1
Швейцарія 36,5 46,5
Швеція 14,6 13,6
Естонія 65,6 7,0 92,9 5,4
Азія            
Азербайджан 271,4 12,1 5,2 525,3 49,8 9,5
Вірменія 249,0 6,0 4,8
Бангладеш 51,1 1127) 75,0
Вєтнам 25,6 39,17) 60,8 88,2
Ізраїль 13,0 11,4
Індія
Індонезія
Иран
Казахстан 997,1 39,4 17,0 8,5 9,1
Киргизія 190,7 7,4 3,7 208,6 2,3 1,4
Китай (млн. шт.) 4,2 5,9 23,3 1,0
Пакистан
Республика Корея (млн. шт.) 6,0 1,9 0,6 10,3 4,3
Сингапур
Таджикистан 2,3
Тайланд
Туркменія 220,1 7,2 4,0
Турція
Філіпіни
Японія (млн. шт.) 44,7 0,2 42,2 0,2
Африка            
Алжир
Єгипет 37,9
Мароко
Південно-Африканская Республіка
Америка            
Аргентина 37,6
Бразилія (млн. шт.) 10,3
Канада (млн. шт.) 13,2 3,4 0,1 17,9
Мексика (млн. шт.) 8,1 4,1 0,1 14,3 6,9
США (млн. шт.) 6,7 0,7 8,5 0,8
Чілі 34,0
Австралія і Океанія            
Австралія (млн. шт.) 8,7 2,0 11,2 0,1
Нова Зеландія

 



Интернет реклама УБС

(Млн.одиниць) Таблиця 1.

№ пп Країна-виробник За 2006 рік у млн одиниць За 2010 рік у млн одиниць За 2011 рік у млн одиниць Примітка
Китай 8,882 18,264667    
Японія 11,596 9,625940    
США 10,781 7,761443    
Німеччина 6,213 5,905985    
Республіка Корея 4,086 4,271941    
Бразілія 2,971 3,648358    
Індія 2,307 3,536783    
Іспанія 2,89 2,3879    
Мексіка 2,095 2,345124    
Франція 3,019 2,227742    
Канада 2,578 2,071026    
Тайланд 1,238 1,644513    
Іран 0,997 1,599454    
Росія 1,66 1,403244    
Великобританія 1,75 1,393463    
Турція 1,099 1,097554    
Чехія 0,939 1,076385    
Польша 0,785 0,869736    
Італія 1,284 0,857359    
Аргентина - 0,71654    
Україна        

 

 

№пп Компанії-виробники Вироблено всього В тому числі
Легкові Легк.комерц. Вантажні Автобуси
TOYOTA 8,557,351 7,267,535 1,080,357 204,282 5,177
G.M. 8,476,192 6,266,959 2,197,629 1,175 10,249
VOLKSWAGEN 7,341,065 7,120,532 220,533    
HYNDAI 5,764,918 5,247,339 393,701   123,878
FORD 4,988,031 2,958,507 1,962,734 66,790  
NISSAN 3,982,162 3,142,126 768,833 71,203  
HONDA 3,643,057 3,592,113 50,944    
PSA 3,605,524 3,214,810 390.714    
SUSUKI 2,892,945 2,503,436 389,509    
RENAULT 2,716,286 2,395,876 320,410    
FIAT 2,410,021 1,781,385 499,358 91,037 38,241
DAIMLER AG 1,940,465 1,351,372 221,239 306,903 60,951
CHRYSLER 1,578,488 340,205 1,231,383 6,900  
B.M.W. 1,481,253 1,481,253      
MASDA 1,307,540 1,233,862 73,077  
MITSUBISHI 1,174,383 1,056,666 114,268 3,449  
CHANA AUTOMOTILE 1,102,683 929,195 173,488    
TATA 1.011,343 579,052 236,967 171,454 23,870
FAW 896,060 780,507 93,232 21,288 1,033
CHELI 802,319 802,319      
CHERY 692,438 685,103 7,335    
FULI 649,954 595,465 54,489    
DONGFENG MOTOR 649,559 350,041 239,098 58,778 1,642
BEILING AUTOMOBILE 615,725 13,138 570,720 3,189
BA3 545,767 545,767      
BYD 521,232 521,232      
ISUZU 488,484   32,701 453,379 2,404
ANHUI JAC AUTOMOTIVE 439,327 200,730 187,572 51,025  
BRILLIANCE 434,182 226,840 203,969 3,373  
GREAT WALL 398,692 294,321 104,371    
SAIC 346,525 240,439 105,750  
MAHINDRA 292,149 166,770 124,323 1,056  
HAFEI MOTOR 215,558 154,377 61,181    
VOLVO 191,560   9,139 170,861 11,560
JIANGXI CHANGHE 190,906 154,668 36,238    
JIANGXI JIANGLING AUTOMOTIVE 173,577 173,117    
PROTON 172,360 143,256 29,104    
JIANGXI JIANGLING AUTOMOTIVE 135,648 135,648      
M.A.N. 127,729     112,048 15,681
CHONGQING LIFAN 126,402 71.090 45,531 9,871  
FUJIAN MOTOR 115,362 115,560 7,434 3,034
KUOZUI 122,312 115,082 3,651 3,579  
SHANDONG KAIMA 108,422   99,182 9,240  
PORSCHE 95,529 95,529      
CHEN ZHOU GONOW NANYAN CHIFENG MOTOR VEHICLE 92,490 49,039 43,451    
ZIYANG NANJUN MOTOR 82,062   48,080 32,850 1,132
RONGCHENG HUATAI MOTOR 81,300 81,300      
  РАЗОМ 77,743,862 60,343,756 13,370,432 3,510,681 518,993

Найбільші компанії-виробники автомобілів (млн.шт.)

№пп Компанії-виробники За 2010р. За 2011р.
Toyota (Япония) 8,56
General Motors (США) 8,48
Volkswagen (Германия) 7,34
Hyundai Motor (Южная Корея) 5,76  
Ford (США) 4,99  
Nissan (Япония) 3,98  
Honda (Япония) 3,64  

 

Як видно з таблиці 1. у першому десятилітті XXI століття найбільш бурхливими темпами розвивається автомобілебудування Китаю, за рахунок лідируючого положення по об'ємах залучення іноземного капіталу і активної антикризової податкової і кредитної підтримки держави та дешевої робочої сили. У 2010 року виробництво в КНР виросло на 32,4 % в порівнянні з 2009 роком і досягло 18,26 млн автомобілів, включаючи 11,6 млн легкових автомобілів, що дозволило зберегти другий рік підряд і зміцнити перше місце у світі (у тому числі і по продажах легкових автомобілів), дуже значно випередивши лідерів (США і Японію), що змінили один одного в минулі десятиліття, а також випередивши усі країни Євросоюзу разом узяті. Передбачається, що в і уперше у світовій історії автовиробництва для якої-небудь країни зможе перевищити планку виробництва в 20 млн автомобилей

 

Продажі автомобілів в Європі склали близько 19,2 млн. ед., місткість японського ринку знизилася приблизно до 5,3 млн. машин, а в Китаї зафіксований черговий рекорд продажів - 8,9 млн. ед. В цілому в країнах Азії і Тихоокеанського регіону реалізовано близько 19 млн. автомобілів.

Така динаміка дозволяє зробити прогноз, що вже до 2012 р. країни Азіатського і Тихоокеанського регіонів переженуть європейські країни по кількості проданих за рік автомобілів. Передбачається, що в 2011 р. в Азії буде реалізовано біля 23 млн. автомобілів, тоді як в Європі – тільки біля 22 млн. Непрямим підтвердженням значної динаміки росту збуту автомобілів в Азії може послужити щорічний приріст продажів в Китаї, який складає 25%. При збереженні таких показників автомобільний ринок Піднебесної до 2025 р. по об'ємах реалізації стане найбільшим у світі, обігнавши США, що лідирують зараз.

У перспективі глобальний автопром приростатиме переважно за рахунок так званих країн, що розвиваються : Індії, Китаю, Мексики, Росії і деяких держав Східної Європи, про що свідчать данні наведені у таблиці 1. Тенденція перекладу складальних потужностей автомобільної промисловості з країн з дорогою робочою силою і великим податковим навантаженням в країни з низькими витратами набиратиме темп. В цілому до 2012 р. обсяг світового виробництва автомобільної техніки може наблизиться до 73 -75 млн. одиниць.

Що стосується сектора середньо - і великотоннажної вантажної автотехніки, ключовою тенденцією розвитку цієї галузі є циклічність. Прискорення росту світової економіки, що почалося в 2001 р., забезпечило значний попит на вантажні автомобілі повною масою понад 6 т, внаслідок чого їх виробництво в 2006 р. виявилося найвищим за останні півтора десятки років - 2,46 млн. од. В той же час значні інвестиції, вкладені в розвиток інфраструктури низки країн, що розвиваються, стали стимулом ще значнішого росту потреби у великотоннажному транспорті, тим самим сприяючи подальшому ефективному розвитку галузі.

У 2007 р. обсяги виробництва важких вантажівок дещо знизилися відносно попереднього року, головним чином, в результаті різкого скорочення попиту на цю продукцію в країнах Північної Америки. Неабиякою мірою цьому сприяло введення нових екологічних нормативів (EPA 07) в січні 2007 р. і передуючий цій події споживчий бум.

Зокрема, в період з січня по жовтень поточного року випуск среднетоннажной техніки, вантажопідйомністю від 6 до 15 т, в США скоротився на 32%, а в секторі важкого автобудування (понад 15 т) зафіксований ще істотніший спад - на рівні 40%. Очевидно, північно- американський ринок залишиться таким же нестабільним впродовж найближчих років. Можна прогнозувати поступовий незначний ріст виробничих показників впродовж найближчих років і відновлення місткості ринку до рівня 2005-2006 рр. Далі, ймовірно, очікується черговий сплеск споживчої активності після введення в 2010 р. нових технічних регламентів по емісії шкідливих речовин (EPA 10). Потім можна чекати відчутний спад продажів і відповідну стагнацію виробництва вантажівок в США.

Найбільші темпи приросту виробництва за підсумками 2010 року спостерігаються в Китаї - на рівні 22%, чому повною мірою сприяють бурхливий розвиток економіки КНР в останнє десятиліття, невелика доля автопарку, а також будівельний бум, що охопив країну, напередодні Олімпіади "Пекин-2008". Після закінчення Олімпійських ігор споживча активність в цьому сегменті китайського ринку зберігається і в цілому перспективи розвитку галузі досить оптимістичні.

3. Фактори, що впливають на розвиток конструкцій автомобілів:

- Попит в країні та світі на дану конструкцію автомобіля;

- Забезпечення джерелами енергії та їх ціна;

-Розвиток економіки та можливості промисловості з виробництва автомобілів;

- Купівельні можливості населення та підприємств (Надання пільг при купівлі автомобілів Вітчизняного виробництва);

- Собівартість виготовлення автомобіля (у тому числі вартість робочої сили);

- Розвиток науки, інформаційних технологій і своєчасне втілення досягнень науки у виробництво та конструкцію;

- Вивільнення від налогового тиску та захист вітчизняного виробника;

- Створення приоритетів розвитку та надання субсидій автомобільній галузі;

- Відповідність автомобіля призначенню і можливість використання автомобіля за багатоцільовим призначенням (Модульні схеми);

- Розвиток дизайну та модних тенденцій на той чи інший тип автомобіля у відповідності до запитів суспільства;

- Надійність і економічність експлуатації автомобіля та відповідність вимогам стандартів з екології;

- Вимоги стандартів по забезпеченню безпеки руху та комфортність керування;

- Стан розвитку доріг;

- Стан розвитку інфраструктури обслуговування для автомобілів з альтернативними джерелами та перетворювачами енергії (Електромобілі, автомобілі, що працюють на водню тощо);


Читайте також:

  1. Автопідприємства вантажних автомобілів
  2. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  3. Аграрне виробництво і його особливості
  4. Акти за формою Н – 5, Н – 1 та НПВ. Нещасні випадки пов’язані з виробництвом і не пов’язані з виробництвом.
  5. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  6. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  7. Безчавунне виробництво сталі
  8. Біотехнологічне виробництво незамінних амінокислот
  9. Бітехнологічне виробництво ферментних препаратів
  10. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  11. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  12. Види і методи проведення ремонтів автомобілів

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Значення автомобільного транспорту для суспільства. | Виробництво легкових автомобілів у

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.