Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виробництво легкових автомобілів у

А).Стан економіки та потреби суспільства в автомобільному транспорті.

Економічна світова криза прискорила в автомобільній галузі процес створення більш економічних транспортних засобів з використанням новітніх технологій. Більш вимогливими стали стандарти з екології. Спостерігається тенденція зменшення металоємкості, габаритних розмірів легкових автомобілів, робочих об’ємів двигунів, економії паливо-мастильних матеріалів. В автомобілях використовуються синтетичні легкі матеріали, сплави з алюмінію. Незважаючи на значну собівартість, але враховуючи вимоги стандартів з екології, все більше використовується водневе паливо, яке створюється розчепленням води на водень та кисень окремо та заправляється в автомобіль, або створюється в самому автомобілі(паливні елементи-автомобіль-електростанція). Останнім часом намітилась тенденція випереджаючого розвитку конструкції шасі автомобіля в порівнянні з двигунами внутрішнього згорання. Все в більшій кількості випускається гібридних автомобілів, електромобілів які працюють на сонячній енергії, або використовують акумуляторні батареї, або конденсатори. Так Німеччина планує після 2020 року випускати по 1 млн. електромобілів щорічно. Проводяться роботи по використанню автомобілів, які працюють на повітрі та автомобілів з маховичними двигунами. Все більше в трансмісії, незважаючи на підвищення собівартості, застосовують гальма- накопичувачі енергії, системи стоп-старт, системи стабілізації руху, автоматичного керування рухом, найбільш ефективного використання джерела енергії та перерозподілу крутного моменту з метою покращення прохідності, безпеки руху, тощо. Більшість сучасних двигунів внутрішнього згоряння мають безпосереднє електронне впорскування бензину,по 4 клапана на циліндр, турбонаддув, кулер, створена лазерна свічка запалювання. В системах автоматичного керування рухом застосовується радар, інфрачервоні датчики та відеокамера, які попереджуватимуть про небезпеку в “мертвій” зоні, тощо. Створюються системи розпізнавання мови, встановлюються датчики попередження про засинання водія. Рульове керування планується зробити електронним за рахунок комп’ютера та електричних двигунів повертання коліс, встановлених на колесах. Існують плани створення напруги в 36 вольт, що дає змогу зменшити габарити виробників та споживачів електричної енергії, зменшити товщину електричної проводки.Б). Особисті потреби громадян у розвитку конструкції автомобіля та дизайну.

У світі автомобіль в першу чергу призначався для забезпечення особистих потреб громадян (Форд Т-наприклад), а вже потім для інших завдань.

На сьогоднішній час ця тенденція збереглась і із загальної кількості автомобілів, що випускаються 70% - легкові, 30% - вантажні та автобуси.

Виробництво легкових автомобілей (1929—2011 рр.)

1929-2011 рр. (млн од.)

Таблиця

Країна-виробник 1929 р. 1950р. 1970р. 1990р. 2001р. 2011р.
США 4,59 6,67 6,55 6,08 4,88  
Японія   0,02 3,18 9,95 8,12  
Франция 0,21 0,26 2,46 3,3 3,13  
Канада 0,2 0,28 0,94   1,28  
Великобритания 0,18 0,52 1,64 1,3 1,49  
Німеччина 0,07 0,21 3,53 4,66 5,3  
Италия 0,04 0,1 1,72 1,97 1,28  
Швеция 0,0005 0,01        
СРСР   0,07 0,34 1,09    
Чехословакія   0,01        
Бельгія     0,73 1,18    
Іспанія     0,45 1,92 2,21  
Республіка Корея       0,99 2,48  
Бразілія         1,48  
Китай            
У світі разом: 5,3   40,14  

 

Динаміка виробництва легкових автомобілів в основному для задовільнення особистих потреб громадян у світі має свої закономірності. Їх виробництво продовжує рости і вже перевищило 40 млн штук. Особливо швидко воно збільшувалося в епоху НТР (у другій половині ХХ ст.), яка вплинула на усе світове господарство. У цей період швидкими темпами розвивалася нафтовидобувна і нафтопереробна промисловість, внаслідок чого різко збільшилося виробництво світлих продуктів переробки нафти, розвивався транспорт, мінялася структура перевезень, підвищувався рівень життя населення в першу чергу в економічно розвинених країнах.

Рівень автомобілізації населення в країнах світу росте. Так, кількість легкових автомобілів з розрахунку на 1000 жителів в 1928 р. складала в США - 177; у Західній Європі - 19-20, але вже в 1960 р. статистика змінилася і цей показник збільшився до 339 в США, а в Західній Європі до більш ніж 80. У 1990 р. в США насиченість легковими автомобілями на 1000 жителів склала 576 одиниць, в Західній Європі - близько 444 одиниць, а в Україні – біля 20 одиниць. А вже в 2000 р. спостерігається нова картина - 466 і 508 одиниць відповідно в США і Західній Європі. Нині понад 85% попит на заході визначається заміною старих автомобілів на нові. У 1950 р. у світі в середньому один легковий автомобіль доводився на 46 чоловік. У 50-60-і роки цей показник збільшився в 4 рази. Світовий показник рівня автомобілізації населення дорівнював: в 1950 р. - 22 автомобілі на 1000 жителів Землі; у 1970 р. - 56 автомобілів; у 1995 р. – 92 (в Україні-50), а в 2004 р. 97 автомобілів. У кінці ХХ ст. навіть щорічне число нових реєстрацій автомобілів у світі складало: 8 одиниць в 1990 р. і 8,8 одиниць на 1000 жителів в 2000 р. До середини 70-х рр. світовий автомобільний парк подвоювався кожні десять років, а аж до 2000 р. - вже кожні 20 років. Причому в·90-і р. ХХ ст. темпи росту світового автомобільного парку і світового ВВП не перевищували темпів росту населення Землі.

Пік приросту випуску легкових автомобілів у світі припав на період 1960-1970 рр.: 1960 р. - 12,7 млн шт.; 1970 р. - 23,8 млн шт. Приріст виробництва після 1990 р. знизився. Нині попит на автомобілі менше можливостей галузі (завантаження підприємств складає близько 80%).

Характеризуючи загальні зміни у світовій автомобільній промисловості в ХХ ст. необхідно відмітити те, що сформувалися три головні центри світового автомобілебудування : азіатський - з провідною роллю Японії, американський - з домінуванням США і західноєвропейський - з менш вираженим, але все таки домінуванням ФРН і Франції . На початку ХХІ століття до провідних автомобільних виробників доєднався Китай, який по показникам 2010 року вийшов на перше місце у світі по виробництву автомобілів, відтіснивши США та Японію.


Читайте також:

  1. Автопідприємства вантажних автомобілів
  2. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  3. Аграрне виробництво і його особливості
  4. Акти за формою Н – 5, Н – 1 та НПВ. Нещасні випадки пов’язані з виробництвом і не пов’язані з виробництвом.
  5. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  6. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  7. Безчавунне виробництво сталі
  8. Біотехнологічне виробництво незамінних амінокислот
  9. Бітехнологічне виробництво ферментних препаратів
  10. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  11. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  12. Види і методи проведення ремонтів автомобілів




Переглядів: 1298

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виробництво автомобілів світовими автомобільними компаніями за 2010 рік | Автомобільна промисловість

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.