МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Структура стратегічних цілей, завдань і результатів просуванняЗміст стратегії просування Питання 4.
Таблиця 2.4
Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії Стратегія просування припускає визначення відповідних цілей і формулювання завдань, реалізація яких обумовлює досягнення визначеного ефекту. Розрізняють чотири рівні ефекту(і, відповідно, чотири рівні стратегічних цілей) просування, що досягається : комунікаційний, оцінний, поведінковий і комерційний. Трьом рівням комунікаційної дії (інформуванню аргументації і мотивації, стимулюванню) відповідають три рівні реакції ринку(пізнавальна, оцінна і поведінкова). Останні визначають три рівні стратегічних цілей просування. Загальна структуру стратегічних цілей, завдань і результатів просування представлена в таблиці. 2.5.
Таблиця 2.5
Для досягнення поставлених цілей потрібне послідовне рішення відповідних завдань просування і отримання відповідних результатів. Сукупності результатів рішення певних завдань є підставами досягнення відповідних ефектів. Представлена модель і її характеристика дозволяють зробити істотний висновок про те, що стратегія просування цінності зрештою не обмежується досягненням разового комерційного ефекту, а носить свого роду відтворювальний в його відношенні характер. Система просування представляється чотирма інструментами (каналами, засобами, заходами), що утворюють так званий комунікаційний комплекс просування, представлений в таблиці. 2.6.
Таблиця 2.6 Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|