Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сервіси пошукової системи Google у діяльності маркетологу

Світ стрімко змінюється, розвиваються технології, але завдання маркетингу, по суті своїй, за останні сто років не змінилися: просування товару, визначення цільової аудиторії, розвиток і підтримка бренду, збільшення лояльності. Проте організація праці менеджера з маркетингу змінилася сильно. Тепер все, що потрібно маркетологу мати для повсякденної роботи - це пристрій для доступу в Інтернет. Платформа не має значення. При цьому все - інформація, додатки - знаходиться не на вашому пристрої (яке, до речі, кожен раз, при здійсненні доступу може бути різним), а в Мережі. Причому не на якомусь конкретному сервері, а фактично скрізь.

Ця концепція, що розвивається кількома компаніями, отримала назву - cloudcomputing. Хмара з інформацією, з якої по мірі необхідності з'являється саме те, що потрібно в даний момент. Однією з компаній, що надає ціле сімейство рішень, прийнятних як для малого і середнього бізнесу, так і для великих корпорацій є компанія Google. За допомогою цих інструментів можна організувати спільну роботу між співробітниками компанії над документами з будь-якої точки світу. Служби пошукової системи Google надають співробітнику компанії поштову скриню, інтернет-пейджер з можливістю мовного спілкування, календар-планувальник робочого дня і спільних заходів, редактор текстових документів, електронних таблиць, засіб для роботи з презентаціями з доступом через веб-інтерфейс, відео-хостинг тощо.

Пошта. Користувачу поштового сервісу Gmail надається поштова скриня обсягом більше 7 Гбайт. Істотною відмінністю від традиційного підходу до призначеного для користувача інтерфейсу є те, що сервіс немає ієрархії вкладених папок. Ідея досить проста: основним способом доступу до листів є пошук. Просто введіть слово, яке могло бути в листі, - і воно знайдеться. Для звуження області пошуку можна ввести не тільки слово, але й інформацію: про відправника, про діапазон дат, в якому був отриманий лист, про те, що до листа додається файл.

Тематично пов'язані листи групуються у ланцюжки і зберігаються під загальним заголовком. Антивірусний захист вашої пошти і анти-спамові захист забезпечується компанією Google.

Інтернет-пейджерорганічно вбудований не тільки в інтерфейс пошти, але й в усі інші програми. З його допомогою можна бачити, хто з ваших колег в даний час «перебуває на зв'язку», відправити йому коротке повідомлення. Для зручності можна встановити режим збереження всієї такого листування в архіві, щоб виконувати пошук і по ній. Є можливість голосового спілкування.

Календар-планувальник дозволяє заносити в нього події, запрошувати для участі у цих подіях своїх колег і партнерів і бачити календарі інших співробітників своєї компанії, що дозволяє вибирати, наприклад, час наради, що підходить для всіх його учасників. При зміні розкладу вам відправлять по e-mail повідомлення з повідомленням про це. Можна скласти список заходів на рік для своєї команди (конференції, семінари, відрядження, відпустка). Заходи в календарі можуть бути як разовими, так і повторюваними, список можна експортувати у файли кількох форматів і імпортувати файли з інших планувальників.

Засоби служби Документи. Текстовий редактор і редактор електронних таблиць, запускаються з веб-сервера. Це означає, що на вашому комп'ютері може не бути встановленого офісного пакетуі. Використання даного сервісу дозволяє заощадити кошти, що необхідні для розгортання власної ІТ-системи, а також забезпечує надійне збереження інформації. Пошукова система Google надає можливість ознайомитися з сервісами у демонстраційному режимі (рис. 4).

 

 

Рис. 4. Демонстраційний режим роботи служби Документи

Користувач повністю контролюєте доступ до своїх документів: можете залишити їх для особистого користування, дозволити певному колу колег переглядати їх, а деякими - не тільки переглядати, але й редагувати. Одночасно з документом можуть працювати до 50 осіб. При цьому видно, хто з колег працює цим же документом спільно з вами, і можете обмінюватися з ними коментарями за допомогою інтернет-чату.

У процесі спільної роботи над документами будь-які додавання і вилучення тексту будуть позначені кольоровими виділеннями з зазначенням автора виробленої редагування. Документи можна організовувати в папки, при цьому в одній папці можуть знаходитися документи з різними рівнями доступу.

Пакет для презентацій дає можливість створювати прості презентації, в яких відсутні мультимедійні візуальні ефекти, але іноді це тільки заважає сприйняттю ідей, які необхідно донести до аудиторії. Нагадаємо ще раз, що найважливішою особливістю всіх згаданих вище пакетів є саме можливість колективної роботи.

Крім зазначених вище засобів, у службу документу входять сервіси Рисунки і Форми. За допомогою першого сервісу можна спільно з іншими користувачами створювати організаційні діаграми, блок-схеми та інші ділові графічні схеми. За допомогою форм маркетологи мають можливість проводити первинні маркетингові дослідження, організовувати збір та аналіз інформації. Сервіс пропонує можливість використання 7 типів питань та більше 60 варіантів візуального оформлення. Відповіді на запитання можна переглядати у табличному вигляді або у вигляді діаграм та графіків, що також створюються автоматично.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. POS-системи
  10. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  11. VI. Філогенез нервової системи
  12. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інтернет в маркетингу | Проведення досліджень в Інтернет на основі аналізу пошукових запитів користувачів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.