МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||
Цінові моделі розміщення банерної рекламиТаблиця 9 Варіанти розміщення банерів. Існують два типи розміщення банера на сторінках Web-сайту: динамічне і статичне. Якщо на одному і тому ж місці сторінки кожного разу при її завантаженні відображається новий банер, то це динамічне розміщення банера. Банери показуються на випадковим чином вибраних Web-сторінках, по черзі з банерами інших рекламодавців. Динамічне розміщення характерно для рекламних майданчиків з великою кількістю показів реклами в день. Даний вид реклами буде ефективним для іміджевої реклами. Якщо при завантаженні сторінки завжди відображається один і той же банер, то це статичне розміщення банера. Види банерів. Банери можуть бути виконані у вигляді статичних зображень, збережених у форматах jpg і png, динамічних зображень, виконаних у вигляді gif-файлу або за технологією flash, а також це може бути статичний html-блок. Фахівці в області банерної реклами рекомендують розміщувати на сайті саме html-блоки, а не gif-файли. Тому що за результатами проведених досліджень, вони вдвічі ефективніше gif-банерів і в 6-8 разів – flash-банерів [2].
Рис. 64. Класифікація реклами в Інтернеті Вартість розміщення і цінові моделі. Банерна реклама, як правило, дорожче контекстних оголошень в декілька разів. Пов'язано це з можливістю розмістити на банері свій логотип і свої телефони. Вартість розміщення банера залежить від характеристик сайту, перш за все від кількості та якості його аудиторії: чим більше сфокусованої для рекламодавця є аудиторія, тим дорожче розміщення. Вартість залежить і від місця розміщення банера на сторінці сайту: якщо банер буде розташований в "підвалі" сторінки, то, як правило, це найдешевше розміщення, якщо буде розміщуватися вгорі, то це дороге розміщення. Крім того, якщо для розміщення банера використовується сама відвідувана сторінка сайту, то таке розміщення також коштує дорожче. У табл.9 наведено основні цінові моделі розміщення банерної реклами.
Продовження таблиці 9.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|