Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цінові моделі розміщення банерної реклами

Таблиця 9

Варіанти розміщення банерів. Існують два типи розміщення банера на сторінках Web-сайту: динамічне і статичне. Якщо на одному і тому ж місці сторінки кожного разу при її завантаженні відображається новий банер, то це динамічне розміщення банера. Банери показуються на випадковим чином вибраних Web-сторінках, по черзі з банерами інших рекламодавців. Динамічне розміщення характерно для рекламних майданчиків з великою кількістю показів реклами в день. Даний вид реклами буде ефективним для іміджевої реклами. Якщо при завантаженні сторінки завжди відображається один і той же банер, то це статичне розміщення банера.

Види банерів. Банери можуть бути виконані у вигляді статичних зображень, збережених у форматах jpg і png, динамічних зображень, виконаних у вигляді gif-файлу або за технологією flash, а також це може бути статичний html-блок. Фахівці в області банерної реклами рекомендують розміщувати на сайті саме html-блоки, а не gif-файли. Тому що за результатами проведених досліджень, вони вдвічі ефективніше gif-банерів і в 6-8 разів – flash-банерів [2].


 

Рис. 64. Класифікація реклами в Інтернеті


Вартість розміщення і цінові моделі. Банерна реклама, як правило, дорожче контекстних оголошень в декілька разів. Пов'язано це з можливістю розмістити на банері свій логотип і свої телефони. Вартість розміщення банера залежить від характеристик сайту, перш за все від кількості та якості його аудиторії: чим більше сфокусованої для рекламодавця є аудиторія, тим дорожче розміщення. Вартість залежить і від місця розміщення банера на сторінці сайту: якщо банер буде розташований в "підвалі" сторінки, то, як правило, це найдешевше розміщення, якщо буде розміщуватися вгорі, то це дороге розміщення. Крім того, якщо для розміщення банера використовується сама відвідувана сторінка сайту, то таке розміщення також коштує дорожче. У табл.9 наведено основні цінові моделі розміщення банерної реклами.

Модель Сутність
FFA (flat free advertising) Фіксована плата за рекламу, простий метод ціноутворення в рекламі, при якому розміщення реклами сплачується за певний час, без урахування кількості показів і зворотної реакції аудиторії. Вартість залежить від відвідуваності сторінки, тематики сайту, місця розміщення реклами на сторінці. За своїм типом дана цінова модель схожа на розміщення щитової реклами на вулицях міста, де оплата також йде з розрахунку на час – за тиждень, місяць тощо.
CPM (cost per mille, cost per thousand) Метод ціноутворення в рекламі, при якому її ціна обчислюється за 1000 показів рекламного носія.
СРС (Cost per click) Рекламодавець платить за 1000 кліків на своїй рекламі

 

Продовження таблиці 9.

CPV (Cost per Visit) Вартість за відвідувача – вартість за 1000 відвідувачів, що потрапили на сайт рекламодавця через банер. Відвідувачем вважається користувач, що зробив клік на банері. Модель CPV припускає, що підрахунок відвідувачів ведеться безпосередньо на стороні рекламодавця. Дана цінова модель аналогічна CPC, але більш складно піддається підрахунку (облік можна вести тільки безпосередньо на стороні рекламодавця) і тому отримала меншого поширення
CPA (Cost Per Action) Вартість за дію – цінова модель, при якій рекламодавець веде розрахунок з видавцем за конкретні дії залучених відвідувачів. Зазвичай модель CPA використовується в партнерських програмах. Так, наприклад, розрахунок може здійснюватися за кількість заповнених анкет, підписку на певні сервіси, заповнення заявок тощо
CPS (Cost per sale) Вартість за продаж – цінова модель, при якій рекламодавець веде розрахунки з видавцем, базуючись на продажах відвідувачам, залученими рекламою. Модель CPS є найкращою з точки зору рекламодавця. Принцип схожий на CPA і також використовується переважно в партнерських програмах. Відмінністю є фіксація не тільки здійснення покупки, але і безпосередньо суми покупки. Відповідно, оплатою є не фіксована ціна дії, а відсоток від продажів, який може бути від 3 до 15% і більше

 


Читайте також:

  1. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  2. Але в реклами є і недоліки.
  3. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  4. Аналітичний підбір математичної моделі.
  5. Атракція як спосіб викликати довіру до реклами
  6. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  7. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  8. Вибір каналів розповсюдження реклами
  9. Вибір кількості та розміщення складської мережі
  10. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  11. Вибір типу і місця розміщення водозабірних споруд
  12. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.




Переглядів: 2379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методичні поради до вивчення теми | Контекстна реклама

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.