МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контекстна рекламаОднак, навіть якщо користувач не клацає на банері, а лише подивиться на нього, то мета реклами буде досягнута – показ банера може призвести до підвищення інтересу до певного бренду. Тому банерна реклама не збирається здавати позиції, і найбільші рекламодавці успішно використовують її можливості для досягнення своїх цілей. Недоліки банерної реклами. Істотним недоліком банерної реклами є сильний рекламний ефект. Дана обставина зумовила появу такого антирекламного інструменту як банерорезку, тому користувачі Інтернету усе менше і менше клацають на банерах. За даними дослідження, проведеного comScore, у 2007 році лише 32% користувачів Інтернеті натискали мишкою на банері. У березні 2009 року вже тільки 16% користувачів переходили за рекламними посиланнями, причому 85% переходів доводиться всього на 8% користувачів [21]. Це різновид розміщення Інтернет-реклами, в основі якого лежить принцип відповідності змісту рекламного матеріалу змісту Інтернет-сторінки, на якій розміщується даний матеріал. Рекламне повідомлення може бути будь-яким – коротким текстовим оголошенням або графічним банером. Контекстну рекламу поділяють на пошукову (демонструється у пошукових системах у відповідь на пошуковий запит користувача, рис. 65) і власне контекстну, що розміщується на відповідних за змістом сторінках сайтів (рис. 66) [17].
Рис. 65. Контекстна (пошукова) реклама на сторінках пошукової машини Google
За час свого існування контекстна реклама придбала ряд властивостей, з якими вона нерозривно асоціюється, а саме: - текстовий формат. Прийнято вважати, що контекстна реклама – це в першу чергу короткі текстові оголошення; - оплата за кліки (за переходи). Це робить контекстну рекламу більш вигідною для рекламодавця; - аукціон рекламних позицій. Позиція рекламного оголошення залежить від ставки: чим більше ставка, тим вище розташовується оголошення. Перевагами контекстної реклами є: - доречність: рекламне повідомлення органічно вплітається в «інформаційний фон» Інтернет-сторінки, на якій воно розташовується; - не нав'язливість: текстові оголошення не «мозолять очі», як надмірно яскраві банери; - дешевизна: рекламодавець може контролювати витрати на свою рекламну кампанію і платити тільки за реальні кліки (переходи) на своїх рекламних оголошеннях; - керованість: завдяки наявності на ринку систем управління контекстними рекламними кампаніями можна щодня контролювати свої рекламні кампанії.
Рис. 66. Контекстна реклама на сторінках сайта контентної мережі Google
Читайте також:
|
||||||||
|