Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Контекстна реклама

Однак, навіть якщо користувач не клацає на банері, а лише подивиться на нього, то мета реклами буде досягнута – показ банера може призвести до підвищення інтересу до певного бренду. Тому банерна реклама не збирається здавати позиції, і найбільші рекламодавці успішно використовують її можливості для досягнення своїх цілей.

Недоліки банерної реклами. Істотним недоліком банерної реклами є сильний рекламний ефект. Дана обставина зумовила появу такого антирекламного інструменту як банерорезку, тому користувачі Інтернету усе менше і менше клацають на банерах. За даними дослідження, проведеного comScore, у 2007 році лише 32% користувачів Інтернеті натискали мишкою на банері. У березні 2009 року вже тільки 16% користувачів переходили за рекламними посиланнями, причому 85% переходів доводиться всього на 8% користувачів [21].

Це різновид розміщення Інтернет-реклами, в основі якого лежить принцип відповідності змісту рекламного матеріалу змісту Інтернет-сторінки, на якій розміщується даний матеріал. Рекламне повідомлення може бути будь-яким – коротким текстовим оголошенням або графічним банером.

Контекстну рекламу поділяють на пошукову (демонструється у пошукових системах у відповідь на пошуковий запит користувача, рис. 65) і власне контекстну, що розміщується на відповідних за змістом сторінках сайтів (рис. 66) [17].

 

 

Рис. 65. Контекстна (пошукова) реклама на сторінках пошукової машини Google

 

За час свого існування контекстна реклама придбала ряд властивостей, з якими вона нерозривно асоціюється, а саме:

- текстовий формат. Прийнято вважати, що контекстна реклама – це в першу чергу короткі текстові оголошення;

- оплата за кліки (за переходи). Це робить контекстну рекламу більш вигідною для рекламодавця;

- аукціон рекламних позицій. Позиція рекламного оголошення залежить від ставки: чим більше ставка, тим вище розташовується оголошення.

Перевагами контекстної реклами є:

- доречність: рекламне повідомлення органічно вплітається в «інформаційний фон» Інтернет-сторінки, на якій воно розташовується;

- не нав'язливість: текстові оголошення не «мозолять очі», як надмірно яскраві банери;

- дешевизна: рекламодавець може контролювати витрати на свою рекламну кампанію і платити тільки за реальні кліки (переходи) на своїх рекламних оголошеннях;

- керованість: завдяки наявності на ринку систем управління контекстними рекламними кампаніями можна щодня контролювати свої рекламні кампанії.

 

 

Рис. 66. Контекстна реклама на сторінках сайта контентної мережі Google

 


Читайте також:

  1. PR-реклама іміджу
  2. Дореволюційна вітчизняна реклама
  3. Друкована реклама
  4. Електронна реклама
  5. Електронна реклама за принципом прямої розсилки.
  6. Закордонна реклама
  7. Зовнішня реклама
  8. Комплекс маркетингових комунікацій. Реклама
  9. Мода і реклама
  10. Політична реклама та її види. Ефективність реклами.
  11. ПР, реклама і пропаганда.




Переглядів: 1047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цінові моделі розміщення банерної реклами | Загальні відомості про АСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.