Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні відомості про САПР

Організація і функціонування АРМ

Загальні відомості про САПР

ТЕМА: Системи автоматизованого проектування й автоматизовані робочі місця спеціалістів СХВ

ЛЕКЦІЯ 14

Накопичувачі на магнітних стрічках і дисках

 

Сучасні засоби ВЗУ використовують, в основному, магнітні стрічки і диски.

Накопичувачі на магнітних стрічках використовують синтетичні еластичні стрічки (підложки), покриті з однієї сторони прошарком феролаку, що є магнітним носієм інформації. Основним недоліком ВЗУ на магнітній стрічці є те, що інформація зі стрічки зчитується послідовно і пошук необхідної інформації утруднений і пов'язаний із необхідністю протяжки всієї стрічки в тому або іншому напрямку. Крім того, необхідний певний час для попереднього пошуку необхідної катушки зі стрічкою та установки її в протяжний механізм. Переваги ЗУ на стрічках – низька вартість, великі обсяги пам'яті.

Накопичувачі на магнітних дисках сполучать у собі переваги ВЗУ на магнітних стрічках із прямим і швидким доступом доінформації.

Магнітні диски бувають змінними і постійними. На відміну від стрічок, на магнітних дисках застосовується безконтактний метод запису і зчитування інформації, для чого використовується так звані “плаваючі” магнітні голівки, що за рахунок створюваної при обертанні сили (повітряної подушки), як би плавають на невеликій відстані від поверхні диска (біля 2,5 мкм.), відслідковуючи усі нерівності.

Крім знімних дисків, в ЕОМ перпдбачені постійні магнітні диски, що є незнімними і вони, як правило, використовуються в якості буферної пам'яті.


 

 

 

 

 


 

Традиційно робота спеціаліста-проектувальника представляється біля кульмана, де він за допомогою креслярських приладів повільно, лінія за лінією створює схематизовані прообрази майбутніх виробів, їхніх вузлів і деталей. З огляду на складність математичного опису даної роботи, спеціаліст, як правило, відривається креслень для виконання спеціальних розрахунків, а також на інші властиві людині заняття. Крім того, при проектуванні складних виробів досить важкою задачею є визначення звичайними засобами взаємного стикування (або, навпаки, нестикування) різноманітних деталей і вузлів, що може призвести до помилок у проекті. А відомо, що ціна дрібної конструкторської помилки (навіть чисто механічної) може багаторазово зрости при багатосерійному виробництві або при спорудженні унікального технічного об'єкта. Кожний такий проект – це тисячі креслень, у яких усе повинно бути взаємозалежне і чітко узгоджено. Тому ціна помилки, допущеної при проектуванні подібних систем, є дуже високою. Це особливо актуально, коли окремі вузли і пристрої системи ї проектують різні виконавці.

Тому шляхом підвищення ефективності роботи спеціалістів-проекту-вальників, може служити використання ними засобів обчислювальної техніки.

Таких прикладів із закордонної практика можна привести множину. Наприклад, японська фірма ”Мицубісі-дзюкоге” створила систему для проектування океанських судів, що автоматизує роботу від першого ескізу до останнього креслення. При цьому витрати, необхідні на відповідні розрахунки й увесь цикл проектування кораблів скоротилися на 25%.

У США організований консорціум головних авіабудівельних компаній із метою створити автоматизований комплекс по проектуванню і будівництву літаків. Планується зниження вартості повітряних кораблів у середньому на 30%.

У результаті широкого впровадження засобів обчислювальної техніки в технічні і інші сфери діяльності суспільства, сама собою виникла проблема раціонального розподілу функцій між машиною і людиною. При цьому можна виділити три класи задач, вирішення яких властиве людині та ЕОМ.

Задачі розв'язуванні системою “людина-машина”

I клас II клас III клас
Задачі розв'язуванні тільки на ЕОМ великі обсяги місткості – при малому часі Задачі який не можуть бути цілком розв'язуванні на ЕОМ Задачі розв'язуванні як людиною, так і машиною (рішення з економічних розумінь)
– керування космічною апаратурою -евристичні задачі( для яких відсутні алгоритми, а людина вирішує їх неформальним засобом – наукові
Ядерними реакціями – людські алгоритми гри в шахи, перекладу – розрахункові
– складними технологічними процесами і т.д. – розпізнавання образів, прийняття рішень – планування – керування

 

Варто мати на увазі, що як людина, так і ЕОМ при роботі з інформацією в процесі проектування мають свої недоліки і переваги. Для оцінки цих особливостей проведемо аналіз позитивних і негативних якостей ЕОМ і людини, як перетворювачів інформації.

Переваги ЕОМ

1) величезна швидкодія(100... 150 млн. опер. /с, а при паралельному опрацюванні інформації трансп'ютерами – декілька млрд. опер. /с);

2) висока точність обчислень;

3) можливість дублювання збереженої інформації;

4) велика швидкість вводу-виводу інформації: декілька млн.байт/с-с МД.

Якщо на одній сторінці книги 2000 байт, то том в 500 стор. містить біля 1 млн. байт, отже, із магнітних носіїв ЕОМ спроможна прочитати один том протягом 1с. А вся інформація, що накопичується в людському мозку на протязі усього життя, вводиться в ЕОМ за час біля 1 хв.

5) необмежений обсяг зовнішньої пам'яті;

6) відсутність втоми;

7) можливість об'єднання ЕОМ у комп'ютерні мережі.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. IX. Відомості про військовий облік
  3. IX. Відомості про військовий облік
  4. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  5. Білковий обмін: загальні відомості
  6. Біографічні відомості
  7. Боротьба з проявами національної самосвідомості
  8. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  9. Види правосвідомості
  10. Вимір дохідності та загальні підходи до оцінки ефективності управління інвестиційним портфелем.
  11. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНИХ РІШЕНЬ ГАРАЖІВ Загальні вимоги
  12. Виникнення і розвиток свідомості у людини.




Переглядів: 801

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Енергозалежні устрої пам'яті | Недоліки людини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.