МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТелебаченняРадіомовлення Це ЗМК, що через радіоканали передає необмеженій кількості слухачів мовленнєві, музичні, драматичні та інші передачі з метою інформативно-емотивного впливу. Види радіомовлення: кабельне («брехунці»), ефірне, державне (внутрішнє, закордонне), комерційне.
Типи радіопередач За тематикою: — інформаційні (новинні); — суспільно-політичні; — освітні; — релігійні; — економічні; — спортивні; — музичні; — літературно-драматичні; — рекламні; — інформаційно-розважальні. За аудиторією: масові, жіночі, дитячі, підліткові, молодіжні, сімейні. За періодичністю: щогодинні, щоденні, щотижневі, щомісячні, щоквартальні. За методом відображення: мовленнєві, музичні, змішані, ігрові. Загальноукраїнські державні («Ера»), комерційні й приватні («Довіра», «Наше радіо», «Мелодія»). Місцеві («Край», «Радіо-Трек»). Локальні (підприємства, установи, заклади).
Специфіка радіовпливу 1. Зосередження уваги слухача на одному — слуховому — каналі сприйняття інформації розвиває його образне мислення. Можна уявити себе безпосереднім учасником події, пофантазувати, домислити те, що сказав автор… 2. Всеохоплюваність радіомовлення — слухати в будь-якому місці. 3. Ненав’язливість — можна слухати радіо і займатись своїми справами. 4. Оперативність — прямі трансляції з місць події. 5. Диференційованість передач, кілька програмність радіо, альтернативні радіостанції — для будь-якої категорії слухачів. 6. Часова обмеженість — не можна відкласти слухання радіопрограми на інший час. Це можна зробити в онлайнових версіях радіопрограм.
Офіційно вважається, що електронне телебачення розпочалося у 1911 році, коли російський професор Б.Розінг, створивши електропроменеву трубку (кінескоп), передав зображення в лабораторії на віддаль кількох метрів. Насправді першу в світі передачу зображення людини на відстані 20 м здійснив у Ташкенті син українського поета Павла Грабовського — Борис, який створив перший телеприймач. Але винахід не був зареєстрований на його ім’я. Публічне телебачення найперше з’явилося в Англії у 1936 році, а в 1939 — у Нью-Йорку в США. Того ж року Московський радіотехнічний вузол почав регулярні телепередачі, які приймали аматори на саморобних приймачах у Ленінграді, Києві, Смоленську та інших великих містах європейської частини СРСР. Телевізійні станції: програмні (телецентри) та передавальні (ретрансляційні).
Структура телебачення Супутникове: «WorldNet» («Євронет» (Європа), «Арнет» (Карибський басейн, Південна та Центральна Америка), «Афнет» (Африка), «Іанет» (Південно-Східна Азія), «CNN», «EuroNews». Внутрішнє: національне (загальнодержавне), обласне, міське, місцеве, локальне. За фінансуванням: державне та комерційне. За способом поширення телесигналу: кабельне, ефірне, аналогове, цифрове (кабельне та інтернетне). За видом доступу: абонентське, умовно безкоштовне, безкоштовне.
Базові принципи телебачення — серійність — глибока розробка певних тем, та сітка мовлення, регулярність передач; — оперативність; — сітка телемовлення; — трансляційність — збіг події та її сприйняття телеглядачами; — тривалість інформативного процесу, що не має видимого фіналу; — дискретність — роздільне, уривчасте повідомлення, що є ніби фрагментом інформаційного випуску, програми.
Типи телепередач аналогічні радіопередачам, додається лише ток-шоу та прямі телеігри (лотереї).
Специфіка телекомунікацій 1. Екранність — дивимось на прямокутну площину. 2. Наочність — розповідь і показ події створюють ефект присутності. 3. Пряма трансляція з місця події. 4. Одночасний вплив на органи зору і слуху. 5. Використання всіх каналів передачі інформації: лінгвістичного, пара лінгвістичного, кінетичного. 6. Примусовість сітки телепрограм націлює телеглядача на перегляд телепередач в один і той самий час, відриваючись від інших проблем і робіт.
Телекомунікацію на рівні телеглядача та медіапродукту можна умовно розподіляється на три групи: — пасивний тип сприйняття медіапродукції, наприклад, кінофільму, коли глядач очікує від перегляду лише отримання емоційного задоволення, розваги, відпочинку; — активний тип сприйняття характеризується тим, що глядач очікує отримати інтелектуально-емоційне задоволення від перегляду; він схильний до аналізу застосованих у фільмі/програмі прийомів і технологій, аналізу поведінки героїв/ведучих, розгортання сюжетної лінії, авторського задуму; — креативний тип сприйняття передбачає здатність телеглядача до переосмислення медіа-тексту, встановлення невидимих смислових, інверсійних зв'язків (що може привести до несподіваних висновків), а також здатність до перетворення несмішного фрагмента відео-, кіносюжету на жарт та інше.
Читайте також:
|
||||||||
|