МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Принципи освіти в УкраїніТема: Система освіти в Україні. Методика навчання іноземної мови як наука. План: 1.Принципи освіти в Україні. 2.Державні освітні стандарти з іноземної мови. 3. Вимоги до вчителя іноземних мов (методична компетенція вчителя іноземних мов). 4. Методика навчання іноземних мов, її завдання та методика наукового дослідження. 5. Зв’язок методики з іншими науками: методика і педагогіка , психологія, лінгвістика та психолінгвістика.
Принципи освіти в Україні висвітлено в “Державній національній програмі” Освіта: Україна хх1 століття.”(К.;Райдуга, 1994.-С.8-10) Принципи освіти: А) Безперервність освіти – освіта – це процес, що триває упродовж усього життя людини. Б) Демократизація освіти - автономія НВ закладу, - антимонопольна політика держави щодо навчальних закладів (власні школи і НВК); - державно-громадська система управління освіти; - партнерство учнів (студентів) та педагогів; В) Гуманізація освіти – людина (учень) найбільша соціальна цінність; - пріоритетність загальнолюдських цінностей; - гармонізація навколишнього середовища; - розкриття здібностей особистості та задоволення освітніх потреб. Г) Гуманітаризація освіти – формування цілісної картини світу, культури, духовності та планетарного мислення. Д) Відкритість системи освіти – орієнтація на глобальні проблеми; - інтеграція в світові освітні структури. - пріоритетність загальнолюдських цінностей над груповими та індивідуальними. Е) Пріоритетність освіти – нове ставлення до освіти, знань. Є) Національна спрямованість освіти. Ж) Нероздільність навчання і виховання – формування цілісної, всебічно розвиненої особистості. З) Багатокультурність та варіативність освіти – створення можливостей для широкого вибору форм освіти; навчально – виховних закладів; засобів навчання, диференційне та індивідуальне навчально-виховного процесу.
Ці принципи зумовили необхідність реформування системи навчання іноземних мов: - структуру навчання іноземних мов; - зміст навчання іноземних мов та виховання; - програми та підручники з іноземних мов;
Закон України “Про освіту”(К.:Ґенеза 1996) – сказано, що загальна середня освіта здобувається у триступеневій системі загальноосвітній навчально виховних закладів; 1ступінь – початкова школа(1-4 класи), 2ступінь – основна школа(5-9 класи), 3ступінь - старша школа (10-12 класи). В законі навчання іноземних мов є обов’язковим в 11-111 ступенів, але зараз навчання іноземних мов з 1ступеня (2 класу). Початкова школа – оволодіння навичками та вміннями читання, письма, рахунку, основами етичного, інтелектуального та фізичного розвитку. Основна школа – базові знання рідної мови, іноземної мови, історії, літератури, мистецтва, природничо-математичних наук. Старша школа – завершення загально освітньої підготовки, формування ціннісних орієнтацій та професійного самовизначення. Іноземних мов - вдосконалення іншомовних навичок і вмінь. Школи нового типу: гімназій, ліцеї, школи з поглибленим вивченням предметів, ЗОШ – інтернати, колегіуми. Гімназія – НВК 11-111 ступеня для обдарованих і здібних дітей. Ліцей – НВК, що здійснює наукову – практичну підготовку талановитих учнів понад державний освітній стандарт. Навчання 10-12 класи. Колегіум – НВК, що має ряд класів спеціального призначення – поглибленого вивчення ряду предметів (з 7-8 класу).
Читайте також:
|
||||||||
|