Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до вчителя іноземної мови.

Державний освітній стандарт з іноземних мов.

Державний освітній стандарт – “це норми та положення, що окреслюють державні вимоги до освіченості особи на рівні початкової, базової і повної загальної середньої освіти та гарантій держави в її досягненні громадянами”(Закон України ”Про освіту”).

Зміст середньої освіти в Україні складається з :

1.Державного компонента освітнього мінімуму – це складова частина змісту середньої освіти, що задається інваріантною частиною базового навчального плану (тобто визначає освітні галузі, обов’язкові для вивчення в усіх загально освітніх школах), формується на державному рівні і є обов’язковим для вивчення ( з зазначенням мінімуму знань та мінімум тривалості їх вивчення.

2. Регіональний компонент – відображає національна своєрідність регіону ( історію, культуру, традиції). Може частково включатися в державний компонента бо формується на регіональному рівні і є обов’язковим для вивчення в загально освітніх школах регіону.

3.Шкільний компонент – добирається з урахуванням інтересів та здібностей учнів школи, можливостей педколективу і визначає специфіку даного навчального закладу. Формується кожною школою.

Регіональний та шкільний компоненти реалізується за рахунок варіативної частини базового навчального плану, в котрій зазначено години на вивчення предметів і курсів, котрі учні мають обов’язково обрати понад інваріантно запропонованих, а також години на факультативні заняття.

Читати з ІМ 1998 № 1- С.5 “Проект державно освітнього стандарту з іноземної мови (загальна середня освіта ) 5-9 класи. ” (С.5-14).

 

 

Вчитель іноземної мови повинен вміти сформувати в учнів мовленнєву, мовну, соціокультурну, соціолінгвістичну, як власне і складають зміст іншомовної комунікативної компетенції.

ІМ 2002 -№ 2 – С.9 (див стор№7а).

Студенти повинні набути певного рівня сформованості методичної компетенції, достатнього для успішного формування в учнів всіх видів іншомовних мовленнєвої компетенції як на уроках, так і в позакласній роботі.

Професійна компетенція вчителя іноземних мов включає:

1) мовну компетенцію (дає уявлення про знання системи іноземних мов та про вміння нею користуватися для розуміння мовлення інших людей і для вираження власних думок в усій або письмовій формі, а також, для аналізу мовлення учнів з точки зору його відповідності нормах виучуваної мови).

2) Мовленнєву і комунікативну компетенцію – здібність до використання іноземної мови як засобу спілкування в різних сферах і ситуаціях.

3) Методичну компетенцію – здібність користуватися іноземною мовою у професійних цілях, навчаючи мови.

Методичну компетенцію вчителя іноземних мов як уміння планувати педагогічну діяльність, уміння адекватно використовувати широкий спектр метод прийомів стосовно віку учнів і поставлених цілей навчання, вміння орієнтуватися в сучасній методичній літературі, здійснюючи відповідно до умов вибір посібників та інших засобів навчання, готовність і бажання підвищувати свій професійний рівень. Це сукупність його знань, навичок, умінь і здібностей щодо формування в учнів кожного виду іншомовних комунікативних компетенцій як на уроках, так і в позакласній роботі з іноземної мови. ІМ – 1998 - № 2 – С8-9.

Мовна компетенція – комплексів зунів, оволодіння котрих дозволяє породжувати граматично правильне і лексично коректне іншомовне мовлення, характерне для науково педагогічних та навчально педагогічних сфер спілкування, а також лінгвістично коректно інтерпретувати зміст різних типів висловлювань у зазначених сферах спілкування.

Мовленнєва компетенція – комплекс комунікативних знань, мовленнєвих навичок і вмінь, котрі дозволяють комунікативно прийнятно будувати, наповнювати іншомовне мовлення.

Лігвокраїнознавча компетенція – соціокультурні зуни, викладати чи переповідати рідною мовою суть професійних іншомовних матеріалів.

Культурознавча компетенція – знання про релігійні, філософські і соціологічні смисли освіти в країнах виучуваної іноземної мови.

Лінговодидактична компетенція – комплекс умінь описувати описувати мовні одиниці в навчальних цілях, формулювати правила вживання мовних одиниць, складати мовні лінгвокраїнознавчі мінімуми.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 3916

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи освіти в Україні | Методика навчання іноземної мови, її завдання та методи наукового дослідження.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.