Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система травлення

Пітливість

Ядуха

Задишка

Кашель

Біль

Дихання

Система дихання

Набряки

Перебої в серці

Серцебиття

Задишка

Біль у ділянці серця

Система кровообігу

Розпитування хворого про функціональний стан окремих органів і систем

(загальний анамнез)

1. локалізація ( в ділянці верхівки серця, за грудиною, інше_________________________

_____________________________________________________________________________)

2. особливості прояву (постійний, періодичний, нападоподібний)

3. характер (ниючий, стискаючий, розпираючий, колючий)

4. тривалість(к-ка сек або хвилин, до однієї години, понад 1 годину)

5. іррадіація(в ліву руку, нижню щелепу, плечовий пояс, в інш. ділянки тулуба)________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. причини появи(у спокої, після фіз. чи нервового навантаження, при перебуванні на холодному повітрі, зміні метеорологічних умов, переїдання)

7. вплив лікарських препаратів(валідол, валеріана, нітрогліцерин, наркотичні засоби)

 

1. характер прояву(постійний, періодичний, нападоподібний)

2. особливості(експіраторна, інспіраторна, змішана)

3. причини появи(після фіз. чи нервового навантаження, без видимої причини)

4. чи бувають напади ядухи(причини виникнення, добовий період появи, тривалість, за допомогою яких засобів зменш. або зникає)_____________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. характер прояву(постійний, періодичний, нападоподібний)

2. інтенсивність(виразне, помітне)

3. тривалість(к-ка сек або хвилин, годин)

4. причини появи______________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5. зв'язок з іншими відчуттями__________________________________________________

_____________________________________________________________________________

6. причини та особливості їх проявів залежно від періоду добі, сезонних, метеорологічних факторів, тривалість, які засоби зменшують або спиняють__________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. причини___________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. особливості прояву(постійні, періодичні, епізодичні)

3. зв'язок із іншими симптомами-серцебиття,задуха________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

1. локалізація(ступні, гомілки, стегна, живіт,обличчя, поперек)

2. характер прояву(постійні, періодичні, вранці, ввечері)

3. вираженість (інтенсивні помітні)

4. чи супроводжуються олігоурією ,зникають чи зменш. під впливом сечогінних засобів

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

1.вільне, утруднене

2.особливості дихання через ніс________________________________________________ __________________________________________________________________________

3.чи відмічається сухість у роті_________________________________________________

_____________________________________________________________________________

4.відчуття дряпання за грудиною________________________________________________

1.чи відчув. біль у грудній клітці(окрім болю в ділянці серця)

2.локалізація_________________________________________________________________

3.іррадіація__________________________________________________________________

4.зв'язок з диханням, кашлем, іншими відчуттями_________________________________

_____________________________________________________________________________

1. сухий, вологий

2. постійний ,періодичний

3. періоди появи чи посилення(протягом дня, переважно вранці, в нічні години)

4. причини появи

5. при вологому кашлі - властивості харкотиння( біле, сіре, жовте, зелене, брунатне, склоподібне); запах(гнилісний, смердючий); кількість відхаркувальних мас(д-ка плювків, третина, півсклянки, склянка); особливості відхаркування(легко, з натугою)

 

1. причини виникнення(запахи рослин, парфумів, хімічні речовини,нервові чи психічні навантаження, переохолодження, тютюновий дим, вологе повітря, лікарські засоби)

1. особливості прояву в залежн. Від фази прояву( із утрудненим вдихом - інспіраторна, видихом - експіраторна, вдихом і видихом - змішана)

2. період появи(вночі,перед ранком, протягом доби)

3. супроводжується інш. проявами(кашель, серцебиття, свист або хрипи у грудній порожнині)

4. зменшується або припиняється: самостійно, після застосування лікарських засобів – бронхолітиків, гормонів

1. умови появи_______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

2. постійні чи періодичні

3. період появи(вдень, вночі)

Апетит:не змінений, підвищений, знижений, відсутній

Присмак у роті:не змінений, спотворений(поява металевого, кислого присмаку, відчуття гіркоти), сухість у роті, надмірне слиновиділення

Неприємний запах із рота:ацетону, сечі,каловий, гнилісний

Ковтання:

1. вільне чи утруднене

2. болісне чи безболісне

Спрага:відчуває чи ні при звичайному питному режимі

Особливості приймання їжі:звичка повільно чи швидко розжовувати їжу


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  12. Автоматична система сигналізації




Переглядів: 475

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Молочні залози

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.