МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||
Підсумкова оцінкаСИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ Вимоги до знань та вмінь. ВСТУП Протокол № 14 від 24 червня 2010 р. Рекомендовано до видання Головною вченою радою університету Протокол № 13 від 14 червня 2010 р. Затверджено на засіданні кафедри видавничої справи та журналістики Для студентів напряму підготовки 6.030303 Робоча навчальна програма ГАЗЕТНО-ЖУРНАЛЬНІ ЖАНРИ КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ
«Видавнича справа та редагування»
Київ-2011 Укладач: Жигун С. В., кандидат філол. наук,
Опис дисципліни та її предмета. Дисципліна “Газетно-журнальні жанри” є базовою нормативною дисципліною для спеціальності “журналістика”. Вона викладається на 3 курсі у 5 семестрі в обсязі 136 годин, з них лекцій 28 год., практичних –24 год., самостійних – 80 год, модульний контроль – 4 години. Дисципліна “Газетно-журнальні жанри ” складається з двох змістових модулів. Форма підсумкового контролю – залік. Метою дисципліни є формувння у студентів професійних навичок, засвоєння теоретичних та практичних знань про найпоширеніші газетно-журнальні жанри, зокрема, про їхні особливості та можливості у різних типах друкованих ЗМІ. Об’єктом вивчення є жанри, присутні у сучасній українській пресі. Предмет навчальної дисципліни – теорія і практика журналістських методів і жанрів, їх структурні одиниці та закономірності функціонування. Студент повинен знати: - журналістські методи та їх класифікацію; - характеристики найбільш уживаних у друкованих ЗМІ інформаційних, аналітичних та художніх жанрів; - репортаж та вимоги до написання його; - замітку і її основні види; - кореспонденцію, її інформаційну природу; - коментар як оперативне реагування на актуальну подію; - статтю та її різновиди; - огляд як панорамне відтворення дійсності; - огляд преси як надання можливості читачу вибору що читати і про що читати; - рецензію як жанр критики; - журналістське розслідування – синтетичний жанр аналітичної журналістики; - нарис як художній жанр; - оповідні стратегії життєвої історії; - гумористичні жанри.
Студент повинен уміти: - застосовувати теоретичні знання на практиці; - застосовувати надбані професійні навички в написані матеріалів; - працювати з різними джерелами інформації; - фіксувати і зберігати факти; - аналізувати та робити відбір фактів - створювати журналістський образ. Місце навчальної дисципліни в структурно-логічній схемі спеціальності.Нормативна навчальна дисципліна “Газетно-журнальні жанри ” є складовою циклу професійної підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня “бакалавр”, тісно пов’язана з такими дисциплінами, як “Вступ до спеціальності” та “Газетно-журнальне виробництво”. Навчальний курс «Газетно-журнальні жанри» викладається за модульно-рейтинговою системою. Загалом він складається із 14 тем, що згруповані у 2 змістові модулі. Наприкінці кожного модуля підбиваються підсумки його вивчення (результати беруться до уваги на заліку). Контроль знань студентів здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Результати навчальної діяльності студентів оцінюються за 100-бальною шкалою за накопичувальною системою. Форми поточного контролю: - усна відповідь на практичному занятті; - доповнення на практичному занятті; - письмові творчі роботи. Модульний контроль:результат вивчення кожного модуля складає підсумок всіх форм поточного контролю та виконання модульної контрольної роботи. Підсумковий контроль знань: залік – проводиться у письмовій формі. Умови допуску студента до заліку: - відсутність заборгованостей із практичних занять; - відсутність заборгованостей з модульної контрольної роботи; - позитивні рейтингові бали за кожний модуль. За результатами вивчення курсу студент отримує підсумкову оцінку за 100-бальною системою,яка розраховується як сума оцінок з двох модулів (стартовий рейтинг) та оцінки за іспит за такою шкалою оцінювання: Курс ІІ , семестр 3
Максимальна кількість балів за 1-2 модулі (стартовий рейтинг) – 70 балів. Розрахунок підсумкової оцінки: ПО = ЗМ1 + ЗМ2 + КІ
Студент має можливість накопичити максимальну кількість балів у межах кожного модуля, використовуючи різні способи набуття знань. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|