Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИМОГИ ПРОФЕСІЇ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХІВЦЯ

САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ ПРАЦІ

Структурно робочий час фахівця розподіляється приблизно так: 59 % часу - засідання, зустрічі; 22 % - робота з документами та інформацією; 10 % часу йде на незаплановані зустрічі; телефонні розмови - 6 %; поїздки, огляди - 3 %.

Робота менеджера не має чіткого обмеження, тому в нього ненормований робочий день, відпустка, як мінімум, 28 календарних днів.

При цьому у нього найбільше завантажені зоровий, слуховий і руховий аналізатори та артикуляційний апарат.

Робочий день менеджера напружений і наповнений різноманітними подіями, до яких потрібно швидко адаптуватися.

Працюють менеджерами як чоловіки, так і жінки з 18 років при наявності відповідної освіти і досвіду роботи за фахом (не менше 3-х років).

Напружений ритм роботи, зовнішній тиск ризику можливої невдачі вимагають постійного нервового напруження і викликають перевтому організму. Тому працювати за цим фахом протипоказано людям із захворюваннями центральної нервової та серцево-судинної систем, зору, слуху, опорно-рухового апарату, хронічними психічними хворобами з пониженням інтелекту.

Організація завжди діє в умовах нестійкого середовища, а тому ефективний керівник постійно зайнятий аналізом ситуації і прогнозуванням, часом йде на ризик. Зрозуміло, що діяльність менеджера пов’язана з високою відповідальністю, високою „ціною” помилок (великі втрати або крах організації), необхідністю передбачати плин подій, передбачати і продумувати можливий випадковий збіг обставин. Тому до даної професії краще адаптуються люди з сильною, рухливою і врівноваженою нервовою системою та недиференційованим біоритмічним типом.

Менеджером працюють люди з розвинутою координацією опорно-рухового апарату, з гостротою слуху і зору, безпомилкового сприймання словесної та образної інформації, обмеженням (так званим „лімітом”) в часі, який він може використовувати для вирішення своїх завдань.

Він повинен постійно тримати в пам'яті велику кількість різноманітної інформації, а тому йому необхідно мати добре розвинену логічно-змістовну, мовно-логічну, короткочасну, оперативну, довготривалу та безпосередню пам’ять.

Вирішуючи складну проблему, менеджер повинен зосередитись на ній, але в разі необхідності він повинен швидко переключитись з однієї активності на іншу і разом з тим не випускати з поля зору основної мети, а також розподіляти свою увагу між іншими об'єктами.

Менеджер повинен швидко і логічно мислити та аналізувати, мати комплексний і, що важливо, власний погляд на речі. А це в змозі зробити людина з аналітичним і творчим мисленням в області соціально-економічних явищ. Йому доводиться постійно працювати з людьми, організовуючи їх на виконання виробничих завдань. Для цього він повинен мати сильну волю, високий рівень розвитку організаторських і комунікативних здібностей, виразну дикцію, володіти грамотним та оптимальним темпом мови.

Фахівець повинен володіти широким світоглядом, високою загальною культурою, інтуїцією та добре розвинутим невербальним інтелектом.

А також бути активним, емоційно врівноваженим і мати добру вольову регуляцію психічних процесів.

Роботі керівника допоможуть такі якості як принциповість, вимогливість, спостережливість, критичне відношення до себе та оточуючих, витримка, передбачуваність, впевненість, наполегливість, комунікативність, тактовність, пунктуальність, дисциплінованість, відповідальність, емпатійність, лідерство, честолюбство, цілеспрямованість, справедливість, коректність по відношенню до інших. Менеджер - людина енергійна, ініціативна, винахідлива, здатна до обдуманого ризику.

Основні вимоги до молодих менеджерів, які лише починають працювати: широка професійна підготовка, яка виходить за межі вузької спеціалізації; розуміння важливості свого підрозділу і значення інших підрозділів; оптимізм і здатність вселяти його у підлеглих; рішучість, вміння надихати інших своїм прикладом; здатність проводити в життя прийняті рішення; комунікативність; відданість організації; здатність до перебудови своєї роботи; вміння переконувати людей за допомогою аргументації; зваженість оцінок, уникнення крайнощів; витривалість; готовність до спільної роботи з іншими спеціалістами.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  11. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  12. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ | II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.