МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ХУДОЖНІ ЖАНРИ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. СПЕЦИФІКА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО ОБРАЗУЗапитання для самоконтролю Завдання для самостійної роботи ЛІТЕРАТУРНА І КІНО- РЕЦЕНЗІЯ Запитання для самоконтролю Завдання для самостійної роботи ОГЛЯДИ ЛИСТІВ ТА ДРУКУ ПІДГОТОВКА І НАПИСАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ СТАТТІ ТА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО РОЗСЛІДУВАННЯ ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРІВ. КОРЕСПОНДЕНЦІЯ, КОМЕНТАР, ПРОГНОЗ, ВЕРСІЯ ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ НАПИСАННЯ РЕПОРТАЖУ: ВІД ТЕМИ ДО СТИЛЮ План: 1. Місце репортажу на газетній і журнальній шпальті. 2. Особливості жанру (наглядність, динамічність тощо). 3. Роль і місце автора в репортажі. 4. Подія як інформаційний привід. 5. Проблема і її подача у репортажі. 6. Репортаж з експериментом: мета і роль автора. 7. Етика у репортажі з експериментом. Аудиторна робота: розгляд зразків жанру. Начерк репортажу «День студента КНУКіМ»
Практичне заняття 4, 5 План: 1. Жанр інформаційного інтерв’ю. 2. Різновиди інтерв’ю. 3. Підготовка до інтерв’ю. 4. Основні правила ведення розмови. 5. Розвиток інтерактивності сучасної преси. 6.Опитування: мета, підготовка і подача. 7.Відповіді читачам. 8.Поради: фахові і побутові. Аудиторна робота: огляд зразків інтерв’ю. Планування питань для модельованої ситуації інтерв’ю. написання порад на запропоновані теми.
Практичне заняття 6 План: 1. Аналітика на сторінках сучасних видань («Голос України», «Кореспондент», «Фокус», «Універсум», «Ї»). 2. Методи аналітичної журналістики. 3. Специфіка аналітичної кореспонденції і коментаря 4. Жанр прогнозу 5. Версія Аудиторна робота: розгляд зразків жанрів, визначення їх статусу на сторінках видань, синтез конструктивних прийомів
Практичне заняття 7 План: План:
1. Види статей. 2. Журналістське розслідування і журналістське дослідження: спільне і відмінне. 3. Збір матеріалу для розслідування: методи і принципи. 4. Етапи роботи журналіста у жанрі розслідування. 5. Прийоми викладу зібраного матеріалу. 6. Найвідоміші журналістські розслідування Аудиторна робота: розгляд та аналіз зразків жанрів, дібраних студентами.
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1 Варіант 1 1. Специфіка жанру репортажу. 2. Визначіть жанр запропонованого тексту.
Варіант 2 1. Інформаційне інтерв’ю. 2. Визначіть жанр запропонованого тексту.
Другий модуль Лекція 7 Види оглядів. Суть огляду, як жанру пресової журналістики. Головні вимоги до написання огляду. Огляд преси як аналітичний жанр. Визначення тематики огляду. Поточний і ретроспективний огляд. Композиція огляду. Інтерес читачів до огляду преси. Підготовка тематичних оглядів читацьких листів. Написати огляд матеріалів присвячених літературі (музеям, університетам) за останній місяць. 1.Чому огляд – аналітичний, а не інформаційний жанр? 2.У чому полягають відмінності огляду від журналістських матеріалів інших аналітичних жанрів? 3.Чому читацькі листи є одним з найважливіших джерел журналістської інформації? 4.За якими критеріями відбирають листи до друку? Література: 7, 9
Лекція 8 Основні завдання та особливості рецензії. Літературні, мистецькі та наукові рецензії. Відмінність популярної і професійної критики. Оціночна сутність рецензії. Питання негативної рецензії. Композиція рецензії: опис предмету аналізу, формулювання основної тези, коротка характеристика об’єкта аналізу, оцінка теми, змісту, прийомів створення об’єкта, опис хиб, формулювання висновків. Книжний стиль . Написати рецензію на нову книжку і новий фільм. 1. У яких виданнях жанр рецензії є найбільш активним? 2. Чому деякі дослідники не визнають негативну рецензію? 3. Яка специфіка композиції рецензії? 4. Які відмінності між літературними і художньо-мистецькими рецензіями? 5. У чому своєрідність стилю рецензії? Література: 3, 7
Лекція 9 Художні жанри на сторінках сучасної преси. Комунікативна мета. Особливість журналістського образу. Художнє узагальнення у публіцистичних жанрах. Засоби художньої виразності: метафори, метонімії, епітети, уособлення, оксиморони тощо. Прийоми художнього впливу: хибне ототожнення, паралелі, інакомовлення.
Читайте також:
|
||||||||
|