МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Билет№1ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 30 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 28 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 27 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 26 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 24 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 23 ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 22 1. Обмін речовин і енергії в клітині – енергетичний і пластичний обмін. 2. Будова і утворення статевих клітин. 3. Походження людини, раси людини. Людина як біосоціальна істота. .
1. Обмін речовин і енергії – енергетичний обмін, етапи обміну. 2. Основні напрями сучасної біотехнології. 3. Екологічні чинники. Загальні закономірності їх впливу на організм. Фотоперіодизм.
1.Біосинтез білка, етапи біосинтезу. 2. Взаємодія генів. Роль генотипу і середовища у формуванні фенотипу. 3. Середовища існування (наземно-повітряне, водне, ґрунтове, живі організми як середовище існування). Пристосування організмів до чинників середовища. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 25 1. Вітаміни, гормони, фактори росту, їх роль у життєдіяльності організмів. 2. Генетика людини і її значення для медицини і охорони здоров’я. 3. Розв’язання елементарних вправ з молекулярної біології (за вибором вчителя). .
1. Генетичні основи селекції організмів. Досягнення в селекції рослин і тварин в Україні. 2. Віруси. Роль у природі й житті людини. Небезпечні вірусні хвороби людини. 3. Розв’язання типових задач з молекулярної біології (за вибором вчителя). .
1. Організмовий рівень організації життя: органи, системи органів рослинного організму. 2. Рівні еволюції: мікроеволюція, видоутворення. 3. Біосфера. Загальна характеристика біосфери. Саморегуляція у біосфері. Біосфера і людство. .
1. Організмовий рівень організації життя: органи, системи органів тваринного організму. 2. Рівні еволюції: макроеволюція. 3. Можливі шляхи подолання екологічної кризи. Значення використання альтернативних джерел енергії. .
ЕКЗАМЕНАЦІЙНИЙ БІЛЕТ № 29 1. Різноманітність бактерій, їх роль у природі та в житті людини. Профілактика бактеріальних хвороб людини. 2. Становлення еволюційних поглядів. 3. Екосистеми. Взаємодії організмів в екосистемах. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемах. Різноманіття екосистем. .
1. Особливості організації и життєдіяльності одноклітинних еукаріотів. Профілактика хвороб людини, які спричинюються паразитичними одноклітинними еукаріотами. 2. Гіпотези виникнення життя на Землі. 3.Розв’язання задач з екології (за вибором вчителя).
1. Клетка - структурная и функциональная единица организмов всех царств живой природы. 2. Основные методы селекции растений и животных: гибридизация и естественный отбор. Понятие о гетерозисе, полиплоидии.
|
||||||||
|