Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Залізнення

Хромування

При ремонті автомобілів хромування застосовують для відновлення зношених деталей і для нанесення декоративно-захисних покриттів. У хромових покриттів велика твердість і краща зносостійкість, чим у загартованих сталей. Ці покриття коррозионно- і теплостійкі і міцно зчіплюються з основним металом. З іншого боку, хромування є дорого-

процесом, що стоїть і малопродуктивним, покриття товщиною більше 0,3 мм низької якості і хрому не змочується
маслом. |

При хромуванні застосовують нерозчинні аноди, состоя-| щие із сплаву свинцю і сурми. Катодом є покрываемая^ деталь, а електролітом водний розчин сірчаної кислоти і хро-; мового ангідриду Сгоз. Співвідношення між сарною кислотой-и хромовим ангідридом зазвичай 1:100. Залежно від кон-, центрации хромового ангідриду розрізняють електроліти з низькою ; середньою і високою концентрацією, за допомогою яких підлозі-1 сподіваються різних покриттів. На властивості покриттів істотно \ впливають щільність струму і температура електроліту. Змінюючи їх,, можна отримувати блискучі, молочні і матові покриття.

Блискучі покриття тверді, износостойки і крихкі. На їх ; поверхні можна відмітити мікротріщини. Молочні покриття володіють хорошою зносостійкістю, великою в'язкістю і меншою твердістю. Матові покриття тверді, крихкі і з меншою зносостійкістю.

При хромуванні в покритті виникає розтягуюча напруга, яка приводить в крихкому покритті до тріщин. Втомна міцність деталей через це знижується до 30 %. Оскільки хром не змочується маслом, то в парах, що труться, може виникнути сухе тертя і внаслідок цього задираки. Цей недолік хромового покриття усувається пористим хромуванням. Для цього деталь, що має на покритті мікротріщини, перемикається в кінці хромування на анод. Внаслідок цього на поверхні деталі з'являються мікропори, які утримують масло. Пористим хромом покриті, наприклад, поршневі кільця.

Залізненням називають нанесення електролітичного заліза на деталі. При ремонті автомобілів залізнення застосовують для відновлення зношених поверхонь деталей. В порівнянні з хромуванням ужелезнения ККД в 6 разів більше. Процес залізнення може проходити в 15 разів швидше і товщину покриття може досягати 1,5 мм. А хімічні компоненти доступніші і дешевше. В той же час покриття достатньої твердості і зносостійкості, порівнянні із загартованою сталлю мазкі 45.

Застосовують розчинні аноди, які виготовляються з маловуглецевої сталі. З анода у міру розчинення в ході електролізу випадає шлам. Щоб електроліт не забруднився, анод поміщають в мішок з шерстяної або склотканина.

Електролітом є водний розчин хлористого заліза FECU- 4НгО і соляної кислоти, куди при потребі додаються і інші компоненти. Так, наприклад, хлористий марганець МПСЬ- 4Н2О покращує зчеплення покриття з основним металом, а хлористий нікель NiClo* 4НгО підвищує зносостійкість.

Змінюючи концентрацію компонентів і температуру електроліту, а також щільність струму, можна отримати покриття з раз-ными властивостями. Наприклад, при електроліті з малою концентрацією і низькою температурою і при великій щільності струму виходить тонке, але достатньо тверде покриття.




Переглядів: 1226

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Лакофарбові матеріали

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.