МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мета заняттяСклад заняття Забезпечення заняття 1. Наочні посібники: стенд: Структура САПР, карта Математичне та інформаційне забезпечення САПР. 2. 2.Роздатковий матеріал: С37 Информатика: Базовый курс / С.В. Симонович и др. – СПб.: Питер, 2002. – С. 394 - 433: ил. ISBN 508046-0134-2. 3. 3.Технічні засоби навчання:мультимедійний проектор 4. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137 5. Література Основна: 1. Хокс Б. Автоматизированное проектирование и производство: Пер.с англ. – М.: Мир, 1991. – 296 с. 2. Справочник по САПР Под ред. Скурихина В.И. – К.: Техника, 1988. – 375 с. Додаткова Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с.
Учбово-методична карта (план) заняття Тема заняття: Настройка системи комп'ютерної графікиAutoCADі основи креслення в двох вимірах. Вид заняття:Лекція № 2. Учбова: ознайомити студентів з програмами для будівельного проектування, дати їхню коротку характеристику, провести порівняльний аналіз конструкторських програм. Ввести означення системи проектування AutoCAD, та її настройки. Ознайомити графічним інтерфейсом програми, провести порівняльну характеристику інтерфейсу AutoCAD з іншими графічними редакторами; ввести поняття шаблонів та їх використання; охарактеризувати роботу панелей інструментів, командної стрічки, системи оперативної довідки. Ознайомити з технологією роботи в середовищі AutoCAD. Виховна:виховувати трудову компетентність студентів, здатність організовувати та проводити виконання різних видів діяльності. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|