Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета заняття

Склад заняття

Забезпечення заняття

1. Наочні посібники: стенд: Структура САПР, карта Математичне та інформаційне забезпечення САПР.

2. 2.Роздатковий матеріал: С37 Информатика: Базовый курс / С.В. Симонович и др. – СПб.: Питер, 2002. – С. 394 - 433: ил. ISBN 508046-0134-2.

3. 3.Технічні засоби навчання:мультимедійний проектор

4. Учбові місця (для практичних занять, лабораторних робіт): ауд. 137

5. Література

Основна:

1. Хокс Б. Автоматизированное проектирование и производство: Пер.с англ. – М.: Мир, 1991. – 296 с.

2. Справочник по САПР Под ред. Скурихина В.И. – К.: Техника, 1988. – 375 с.

Додаткова Михайленко В. Є., Ванін В. В., Ковальов С.М. Інженерна та комп'ютерна графіка: Підручник для студ. вищих навч. закл. / За ред.. Михайленка В.Є.. 3-є вид. – К Каравела, 2004. – 344 с.

 

№ елемента Елементи заняття, учбові запитання, форми та методи навчання Зміни, зауваження, додання
Організаційний момент: перевірка стану групи до заняття, оголошення теми та мети заняття.  
Мотивація навчальної діяльності: - мета проектування; - особливості процесу переробки інформації; - поява численних розробок, спрямованих на створення САПР  
Вивчення нового матеріалу (лекція): - Основні терміни та визначення: проектування, автоматизоване проектування, САПР; - Позитивні якості САПР; - Структура САПР: проектна операція, проектна процедура; - Стадії створення САПР; - Впровадження САПР; - Соціальні аспекти; - Математичне забезпечення САПР; - Інформаційне забезпечення САПР.  
Закріплення нового матеріалу  
СРС: 1. Знайомство з базовими продуктами лідируючих фірм-виробників програмного забезпечення в галузі САПР. Програмні продукти корпорації AutoDesk та її партнерів. 2. Програми для будівельного проектування.  
Підсумок уроку. Д/З: вивчити конспект, опрацювати питання СРС.  

Учбово-методична карта (план) заняття

Тема заняття: Настройка системи комп'ютерної графікиAutoCADі основи креслення в двох вимірах.

Вид заняття:Лекція № 2.

Учбова: ознайомити студентів з програмами для будівельного проектування, дати їхню коротку характеристику, провести порівняльний аналіз конструкторських програм. Ввести означення системи проектування AutoCAD, та її настройки. Ознайомити графічним інтерфейсом програми, провести порівняльну характеристику інтерфейсу AutoCAD з іншими графічними редакторами; ввести поняття шаблонів та їх використання; охарактеризувати роботу панелей інструментів, командної стрічки, системи оперативної довідки. Ознайомити з технологією роботи в середовищі AutoCAD.

Виховна:виховувати трудову компетентність студентів, здатність організовувати та проводити виконання різних видів діяльності.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вступне заняття
  10. Гігієнічна оцінка заняття з фізичної культури
  11. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАНЯТТЯ
  12. Завдання до заняття




Переглядів: 668

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Діелектричні втрати

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.