Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види підприємництва.

Задачі та кваліфікація підприємницької діяльності (ПД).

Тема 11. Підприємство як суб’єкт господарювання

1. Задачі та кваліфікація підприємницької діяльності.

2. Види підприємництва (виробниче, комерційне, фінансове, консультативне).

3. Створення підприємства. Причини припинення діяльності підприємства.

4. Підприємства малого бізнесу.

 

Під підприємством розуміємо самостійний підприємницький суб’єкт, чи створену підприємцем групу, що робить продукцію, роботи чи послуги з метою задоволення суспільних потреб і одержання прибутку. Задача підприємства максимально задовольняти потреби суспільства в конкретному продукті при мінімальних витратах на виробництво і високу якість, що відповідає світовим стандартам.

Основні риси підприємницької діяльності:

1. Самостійність і незалежність хазяйських об'єктів;

2. Економічна зацікавленість;

3. Господарський ризик і відповідальність.

Класифікація підприємницької діяльності, в умовах ринкової економіки:

1) За видом і за призначенням: виробниче підприємництво, комерційне, фінансове, консультативне;

2) За формою власності: приватне, державне, муніципальне;

3) За колективом власників: індивідуальне, колективне;

4) По формах: виробництво, що має організаційно-правові й організаційно-економічні форми. Детальна класифікація наведено у таблиці.

І. Виробниче підприємництво включає: інноваційну діяльність; науково-технічну діяльність; виробництво товарів; надання послуг; виробниче споживання товарів і послуг та інформаційну діяльність. Результат продуктивності підприємництва можна простежити за наступними показниками: валовий прибуток, чистий прибуток, рентабельність. Прикладом виробничого підприємництва є венчурні підприємства – це підприємства, діяльність яких зв'язана з великим ризиком (інноваційна діяльність).

ІІ. Комерційне підприємництво.

Полем діяльності служать товарні біржі і торгові організації.

Товарна біржа – це постійно діючий ринок масових товарів, однорідних по якості, продаваних строго визначеними партіями, при чому ці партії взаємозамінні.

Ф'ючерсні угоди (futures) - угоди, укладені з постачанням товару в майбутньому.

Функції товарної біржі:

- надання посередницьких послуг;

- збір і публікація зведень про ціни і стан виробництва;

- задоволення особистих інтересів окремих громадян, що створюють невеликі підприємства для індивідуальної і спільної діяльності.

Товарні біржі можуть бути закритими, у яких беруть участь тільки брокери (посередники між покупцем і продавцем) і відкритими, на яких присутні і покупці і продавці.

Програма комерційної справи включає:

- наймання працівників для виконання товарно-посередницьких послуг;

- придбання чи наймання приміщень, складів;

- закупівля товару для наступного продажу;

- залучення коштів для фінансування угоди і повернення кредиту;

- одержання і сплата послуг сторонніх організацій і посередників;

- одержання необхідної інформації для планування, оформлення і регулювання угоди;

- реалізація товару покупцю й одержання виторгу;

- реєстрація угоди, виплата податків і платежів.


Читайте також:

  1. Економічна свобода. Її суть та роль у розвитку підприємництва.
  2. Економічні проблеми підприємництва. Концепція та шляхи їх вирішення
  3. Єдиний податок для суб’єктів малого підприємництва.
  4. Інституціональна сутність підприємництва.
  5. Лекція 1. Тема 8. Суб’єкти ринкової економіки і підприємництва.
  6. Лекція 2. Тема 8. Суб’єкти ринкової економіки і підприємництва.
  7. Лекція № 1. Сутність і об’єктивні засади підприємництва.
  8. Необхідність державного регулювання підприємництва.
  9. Основи державної звітності підприємництва.
  10. Основні організаційні форми венчурного підприємництва.
  11. Оцінка фінансового стану суб’єктів підприємництва.




Переглядів: 851

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні показники цінності інвестиційного проекту | Діяльності підприємства.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.