МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Модуль 11. Яке з наведених визначень найповніше розкриває сутність інноваційного менеджменту? a) інноваційний менеджмент – це управління трудовими ресурсами та технологією в інноваційній діяльності; b) інноваційний менеджмент – це сукупність соціально-психологічних методів управління інноваційним процесом; c) інноваційний менеджмент – це спосіб дій, за яких інновації впроваджують у виробництво; d) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу. 2. Нововведення – це: a) створення нового продукту; b) створення нового способу виробництва; c) відкриття нового ринку збуту; d) введення нових принципів організаційної діяльності фірми. e) усі відповіді правильні; 3. Інновація як економічна категорія – це: a) новий продукт, виріб, ідея; b) нова ідея, втілена в продукт виробництва; c) кінцевий результат інноваційної діяльності, реалізованої у вигляді нового або вдосконаленого товару на ринку, нового процесу в практичній діяльності; d) ідея, реалізована у вигляді готового товару на ринку. 4. Патент в інноваціях – це: a) документ, що засвідчує право власності на що-небудь; b) свідчення на право займатися чим-небудь; c) документ, що свідчить про право займатися інноваційною діяльністю; d) документ, що свідчить про авторство винаходу, корисної моделі або промислового зразка і виключне право на їх використання. 5. Засобами захисту винаходів і нових продуктів є: a) торгова марка; b) авторське право; c) патент; d) авторське посвідчення. 6. Відкриття – це: a) науковий результат особливо видатного характеру; b) нове наукове рішення; c) процес дослідження невідомого явища; d) створення нового товару. 7. Доведене і зафіксоване в статистиці періодичне повторення економічних, технологічних і соціальних ситуацій через 50-60 років отримали назву: a) цикли Шумпетера; b) цикли Ковальова; c) цикли Менша - Фрімена; d) цикли Кондратьєва. 8. Вид інновацій це: a) сукупність інновацій, що характеризують розвиток інноваційної організації; b) сукупність інновацій, згрупованих за фінансовими ознаками; c) сукупність інновацій, згрупованих за галузевою ознакою; d) сукупність інновацій, згрупованих за певними ознаками. 9. Чим відрізняється винахід від відкриття?: a) цілеспрямованістю пошуку нового; b) непередбачуваністю результатів; c) використанням різних підходів; d) чисельністю дослідників. 10. Глобальні нововведення – це: a) нововведення, які ведуть до зміни сукупного попиту; b) нововведення, які характеризують зміни у формі власності підприємства; c) нововведення, які забезпечують суттєві позитивні зрушення в економічних і соціальних процесах; d) нововведення, що ведуть до підвищення продуктивності праці на окремо взятому підприємстві. 11. П’ять різновидів нововведень за Й.А.Шумпетером складають: a) застосування нових матеріалів, комплектуючих, джерел енергії, верстатів, технологій; b) застосування, створення нових товарів, способів виробництва, ринків збуту, джерел сировини та енергії, принципів організації діяльності; c) застосування нових відкриттів, винаходів, ноу-хау, товарів, послуг; d) аналіз, прогнозування, організація, контроль, керівництво. 12. Класифікація інновацій за технологічних параметрах включає: a) продуктові, процесні; b) технологічні, виробничі, екологічні; c) управлінські, виробничі, торгові, економічні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 13. Класифікація інновацій за сферою діяльності включає: a) на "вході" виробництва, на "виході" виробництва; b) наукові, технічні, конструкторські, виробничі, інформаційні; c) технологічні, виробничі, економічні, торгові, соціальні, в галузі управління; d) управлінські, організаційні, соціальні, промислові. 14. Класифікація інновацій за ефективністю включає: a) високі, низькі, стабільні; b) рівномірні, слабкі, масові; c) економічні, соціальні, екологічні, інтегральні; d) наукові, технічні, технологічні, конструкторські, виробничі. 15. Високі технології – це ті: a) які побудовані на винаходах і ноу-хау; b) які стануть визначальними в постіндустріальному суспільстві; c) що застосовуються в більшості галузей; d) що дають максимальний економічний ефект. 16. Сукупність процесів, що відбуваються на підприємстві можна умовно поділити на дві групи: a) виробничі, управлінські; b) традиційні, інноваційні; c) виробничі, збутові; d) усі відповіді вірні. 17. Інноваційний процес – це: a) процес створення і комерціалізації продуктів інтелектуальної праці; b) результат науково-дослідних або дослідно-конструкторських розроблень; c) сукупність форм і методів управління процесами створення та впровадження новацій; d) усі відповіді вірні. 18. Технічні інноваційні процеси проявляються у вигляді: a) впровадження методів і форм організації діяльності підприємства; b) освоєння випуску нових товарів, технологій їх виготовлення, засобів виробництва; c) стимулювання творчої діяльності, поліпшення умов праці; d) реалізацій функцій прогнозування і планування. 19. Різні форми активізації людського чинника (професійна підготовка, стимулювання творчої діяльності та ін.) відноситься до: a) організаційних інноваційних процесів; b) економічних інноваційних процесів; c) соціальних інноваційних процесів; d) технічних інноваційних процесів. 20. Реалізація функцій прогнозування, планування, ціноутворення, оплати праці характерна інноваційним процесам: a) технічним; b) організаційним; c) соціальним; d) економічним. 21. Виберіть найбільш правильне продовження твердження: "Глобальні інноваційні процеси ведуть до...": a) еволюційних перетворень у сфері діяльності підприємства; b) кардинального підвищення організаційно-технічного рівня виробництва; c) зміни у формі власності підприємства; d) зміни сукупного попиту. 22. Проста ланцюгова модель інноваційного процесу передбачає етапи: a) нові наукові знання, технологічні розроблення, виробництво, економічне зростання; b) дослідження, розроблення, маркетинг, збут; c) фундаментальні дослідження, прикладні дослідження, дослідне виробництво, підготовка виробництва, виробництво, збут; d) розроблення, виробництво, маркетинг, збут. 23. Ініціація в інноваційному процесі означає діяльність, що: a) вивчає попит на новий продукт; b) передбачає заходи по рекламі інновації; c) направлена на захват нових ринків збуту; d) полягає у виборі мети інновації, пошуку ідеї. 24. Комплекс заходів, які направлені на реалізацію інновацій, носять назву: a) просування інновації; b) дифузії інновації; c) маркетингові дослідження; d) ініціація інновації. 25. Вірний/невірний даний вираз: "Дифузія інновацій – це розподіл вкладень капіталу в інновації різних видів"? a) вірний; b) невірний. 26. Аналіз як метод наукового дослідження полягає у: a) пізнанні предмета або явища як єдиного цілого; b) передбаченні нового; c) розкладанні цілого на складові; d) пізнанні людиною об’єктивних законів. 27. Пропозицію, яка вимагає підтвердження, називають: a) гіпотезою; b) абстракцією; c) уявленням; d) ідеєю. 28. Виберіть правильне продовження вислову: "Суб’єктивно інсайт переживають як ...": a) логічне обдумування; b) задоволення від досягнутих результатів; c) підтвердження гіпотези; d) раптове осявання, здогадка. 29. Основою методу мозкового штурму є: a) відділення процесу генерування ідей від процесу їх оцінювання; b) генерування ідей проводять в умовах, встановлених певними рамками; c) участь у мозковому штурмі аналітиків, фантазерів, професіоналів; d) усі відповіді правильні. 30. В синектиці використовуються аналогії: a) пряма; b) непряма; c) і та, й інша; d) не використовують аналогій. 31. Метод проб і помилок у процесі пошуку нової ідеї передбачає: a) відповіді на заздалегідь складений перелік запитань; b) послідовне висунення і розгляд всіх можливих ідей; c) колективну атаку проблеми групою професіоналів; d) використання спеціалістами аналогій і асоціацій. 32. Морфологічний аналіз передбачає дослідження: a) ознак випадково вибраних об’єктів; b) усіх можливих варіантів вирішення проблеми; c) варіантів вирішення проблеми за аналогією; d) за заздалегідь складеному переліку запитань. 33. Вірний/невірний даний вираз: ""?: a) вірний; b) невірний. 34. Форма прогнозу – це: a) передбачення на основі простої повторюваності подій; b) передбачення за аналогією; c) прогноз на основі пізнання об’єктивних законів; d) усі відповіді правильні. 35. Алгоритм вирішення винахідницьких завдань включає в себе регламентованих конкретними правилами і рекомендаціями: a) 4 етапи; b) 7 етапів; c) 9 етапів; d) 10 етапів. 36. За масштабністю (розміщенням філіалів) інноваційні організації класифікують на: a) малі, середні, великі; b) продуктові, ресурсні, процесні, документальні; c) віолентні, патієнтні, комутантні, експлерентні; d) національні, транснаціональні, міжнаціональні. 37. За видом ефекту, на який вона переважно орієнтована, інноваційні організації класифікують на: a) комерційні, науково-технічні, екологічні, соціальні, інтегральні; b) наука і освіта, інформатика, промисловість, будівництво, транспорт, с/господарство; c) спеціальні, комплексні; d) продуктові, ресурсні, процесні, документальні. 38. У відповідності з "Рекомендаціями Фраскаті" наукові організації за секторами науки в Україні класифікують на: a) природничі, технічні, гуманітарні; b) державні, підприємницькі, вища освіта, приватні неприбуткові; c) окремої стадії ЖЦТ, спеціалізовані, комплексні; d) малі, середні, великі. 39. Девізом фірм з якою стратегією є вислів "дорого, проте добре"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 40. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "дешево, але пристойно"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 41. Фірми з якою стратегією дотримуються девізу "краще і дешевше, якщо вийде"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 42. Девізом фірм з якою стратегією є вислів "ви доплачуєте за те, що я вирішую ваші проблеми"?: a) віолентною; b) патієнтною; c) комутантною; d) експлерентною. 43. Закінчіть найбільш правильно вираз "Фірми, які не впровадили в свій час інновації в продукти і процеси,...: a) не мають конкурентних переваг; b) мають недостатній прибуток; c) виявляються невдахами; d) об’єднуються між собою. 44. Для інноваційної діяльності характерними є діяльність: a) венчурних фірм; b) фірм "спін-офф"; c) інвестиційних фондів; d) усі відповіді правильні. 45. Фірми "спін-офф" – це: a) інвестиційні фірми; b) фірми, що відділяються від вузів, наукових організацій; c) венчурні фірми; d) усі відповіді правильні. 46. Структура інноваційної організації являє собою поєднання: a) виробничої та інноваційної структур; b) інноваційної та організаційної структур; c) виробничої та організаційної структур; d) виробничої, фінансової та комерційної структур. 47. До факторів, що стримують розвиток малих інноваційних фірм, належить: a) великий ризик інвестування; b) нездатність вирішувати проблемні питання; c) малий науковий потенціал; d) відсутність надійного менеджменту. 48. Лінійна структура інноваційної організації передбачає здійснення планування робіт і контроль їх виконання: a) по вертикалі від керівника до виробничих підрозділів; b) функціональними підрозділами; c) головними спеціалістами; d) усі відповіді правильні. 49. Проблемно-цільова структура організації складається з: a) 2-х рівнів дерева цілей; b) 3-х рівнів дерева цілей; c) 4-х рівнів дерева цілей; d) необмеженої рівневої структури. 50. Переваги проблемно-цільової структури організації в тому, що вона: a) забезпечує глибоку спеціалізацію працівників; b) має орган, що контролює рішення проблеми; c) адаптивна до змін; d) усі відповіді правильні. 51. Верховна Рада в сфері інноваційної діяльності: a) створює інноваційні фінансово-кредитні установи; b) затверджує пріоритетні напрямки інноваційної діяльності; c) контролює фінансування місцевих інноваційних програм; d) здійснює державне управління у сфері інноваційної діяльності. 52. До функцій Кабінету Міністрів у сфері інноваційної діяльності відносять: a) здійснення державного управління та забезпечення реалізації державної політики; b) створення комунальних інноваційних фінансово-кредитних установ; c) затвердження пріоритетних напрямів інноваційної діяльності; d) організацію підвищення кваліфікації спеціалістів. 53. Уповноважений орган виконавчої влади у сфері інноваційної діяльності виконує: a) підготовку до подання Верховній Раді проекту закону про державний бюджет України; b) затверджує пріоритетні напрямки інноваційної діяльності; c) координує роботи інших органів виконавчої влади; d) створює законодавчу базу нововведень. 54. Конкурсно-контрактна система створення науково-технічної продукції має переваги: a) надійність виконання програми на контрактній основі; b) дозволяє ефективно використовувати кошти; c) надає перевагу конкретному розробнику; d) відсутність корупційних дій. 55. Конкурс для створення науково-технічної продукції може бути: a) закритим; b) відкритим; c) змішаним; d) безконкурсним. 56. Державна статистична звітність в інноваційній діяльності передбачає звіт: a) про продаж ліцензій; b) про чисельність працівників інноваційного органу; c) про економічний ефект від продажу винаходів; d) про проведення конкурсів продажу інновацій. 57. Вірний/невірний наступний вираз: “Конкурсна комісія зі створення науково-технічної продукції може рекомендувати об’єднання зусиль кількох розробників для спільного вирішення проблеми”. a) вірний; b) невірний. 58. Рішення про проведення конкурсу на створення науково-технічної продукції приймає: a) розробник науково-технічної продукції; b) державний інноваційний орган; c) міністерство; d) замовник. 59. Підготовку та подання Верховній Раді пропозицій щодо пріоритетних напрямків інноваційної діяльності здійснює: a) обласна адміністрація; b) рада винахідників; c) Кабінет Міністрів; d) замовник інновації. 60. Забезпечення взаємодії науки, освіти, виробництва, фінансово-кредитної сфери у розвитку інноваційної діяльності належить: a) Міністерству науки і освіти; b) Міністерству фінансів; c) обласним адміністраціям; d) державі. 61. Факторами економічного зростання за Ковальовим є: a) збільшення трудовитрат та підвищення продуктивності праці; b) підвищення рентабельності та беззбитковості; c) збільшення граничної корисності; d) зростання сукупного попиту і пропозиції. 62. Який вид розриву існує між загальним керівництвом і науковими працівниками? a) соціально-етичний; b) між цілями і витратами; c) морально-етичний; d) культурно-освітній. 63. Kaizen-пропозиції можна класифікувати за такими цільовими напрямками: a) ідеї, що сприяють покращенню фінансування виробництва; b) ідеї, що сприяють підвищенню обороту та зниженню трудовитрат; c) ідеї, що сприяють підвищенню трудової дисципліни; d) ідеї, що сприяють покращенню морального клімату. 64. Процес організації творчої діяльності з оновлення виробництва складається з: a) маркетингу ринку, економічного обґрунтування, виробництва, сертифікації, збуту; b) виробництва, сертифікації, збуту; c) розроблення конструкції, виробництва, збуту; d) наукового обґрунтування, наукових досліджень, технологічної підготовки, оновлення виробництва. 65. Інноваційну стратегію будь-якої фірми визначають: a) наявністю фінансів і зацікавленістю власників; b) доступом до джерел фінансів і лідерством у конкуренції; c) обсягом і характером ресурсів, ринковою позицією та загальногосподарською стратегією; d) кадровим потенціалом і фінансами. 66. Інноваційна стратегія фірми буває: a) управлінська, виробнича; b) наступальна, оборонна, авангардна, імітаційна; c) утворююча, руйнуюча; d) конкурентоспроможна, неконкурентоспроможна. 67. Розроблення стратегії оновлення виробництва можна здійснювати: a) зверху вниз, знизу вверх, з допомогою консультативної фірми; b) самостійно, купівлею нового продукту, реалізацією продукту; c) оновленням управління, технології, продукції; d) усі відповіді правильні. 68. Співвідношення цілей і витрат характеризує розрив між: a) фінансовими структурами і виробництвом; b) конструкторами і технологами; c) менеджерами підприємства і службою маркетингу; d) керівництвом і науково-технічними працівниками. 69. Організації, орієнтовані на дослідження, концентрують свої зусилля на: a) розробленні нової техніки; b) винаходах і ноу-хау c) розробленнях нової технології; d) фундаментальних і експериментальних дослідженнях. 70. Організації, орієнтовані на розроблення, концентрують свої зусилля на розробленні: a) фундаментальних законів; b) комерційної продукції; c) ноу-хау; d) експериментальних зразків нової техніки. 71. СБППП – це: a) система безвідходних процесів, продуктів, послуг; b) соціальні, бюджетні, промислові, послуги, пропозиції; c) система безупинного поліпшення процесів і продуктів; d) усі попередні відповіді невірні. 72. Kaizen- поліпшення спрямовані на: a) розвиток і активізацію організаційної структури; b) поліпшення фінансового стану підприємства; c) поліпшення виробничої діяльності підприємства; d) підвищення продуктивності окремого робочого місця.
1. Читайте також:
|
||||||||
|