МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема: Подвійний запис і кореспонденція рахунків. Узагальнення даних поточного облікуЛекція №4 Класифікація рахунків Для правильного відображення на рахунках бухгалтерського обліку різноманітних численних господарських операцій необхідно знати класифікацію рахунків. Класифікація рахунків — науково обгрунтоване групування рахунків за суттєвими однорідними ознаками. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку дає змогу визначити зміст окремих груп рахунків та їхнє призначення і структуру. Рахунки бухгалтерського обліку класифікують за такими ознаками: - за ступенем узагальнення облікових даних; - за взаємозв'язком з балансом; - за економічним змістом. - за призначенням та структурою; Як уже зазначалося, за ступенем узагальнення облікових даних рахунки поділяють на синтетичні, субрахунки та аналітичні. За взаємозв'язком із балансом — на активні, пасивні та активно-пасивні ; — балансові, номінальні, забалансові. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку за економічним змістом дає можливість згрупувати рахунки в залежності від того, що безпосередньо на них обліковується. Враховуючи класифікацію об'єктів предмету бухгалтерського обліку бухгалтерські рахунки поділяються на три групи: 1) рахунки для обліку господарських активів; 2) рахунки для обліку джерел утворення господарських засобів; 3) рахунки для обліку господарських процесів. Класифікація бухгалтерських рахунків за їх призначенням та структурою дає змогу з'ясувати особливості рахунків, їхні властивості, призначення та будову. Під структурою (будовою) рахунку слід розуміти: - порядок записів господарської операції по дебету і кредиту рахунка; - зміст дебету і кредиту рахунка; - значення залишку рахунку (сальдо); - де відображається сальдо по рахунку в балансі; - призначення рахунку в обліку. За призначенням і структурою бухгалтерські рахунки можна об'єднати у наступні групи: - основні; - регулюючі; - операційні; - фінансово-результативні; - позабалансові План лекції: 1. Подвійний запис, його суть і значення. 2. Кореспонденція рахунків, прості і складні бухгалтерські проводки 3. Узагальнення даних поточного бухгалтерського обліку. Література: Нормативна 1. Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні : Закон України від 16 липня 1999 року № 996. Основна 1. Бутинець Ф.Ф. Теорія бухгалтерського обліку. Підручник.- Житомир: ЖІТІ, 2000. - 640 с. 2. Білуха М.Т. Теорія бухгалтерського обліку: Підручник. – К.: Вид. КДТЕУ, 2000. – 692 с. 3. Деващук Л.Г., Єрмолаєва В.І., Квач Я.П., Русинська О.В. Теоретичні основи та практика бухгалтерського обліку, Частина І, Навч.посіб.. – Х.: ТОВ «Одіссей», 2001. - 488 с. 4. Загородній А.Г, Партин Г.О Бухгалтерський облік : основи теорії та практики:. Навч. посіб.- 3-тє вид., перероб. і доп. - К.: Т-во «Знання», КОО, 2004. – 377 с. 5. Кужельний М.В., Лінник В.Г. Теорія бухгалтерського обліку. Підручник, - К.: КНЕУ, 2001.-334 с. 6. Кондратьева А.Ф.Теория бухгалтерского учета: учебник для студентов .-Харьков:Фолио,2002.-271с. 7. Лишиленко О.В. Бухгалтерський облік: Навч. посіб.- 2-ге вид., перероб. і доп. - К.: Вид –во «Центр навчальної літератури», 2003. – 628 с. 8. Лень В.С., Гливенко В.В. Бухгалтерський облік в Україні: основи та практика. Навч. Посіб.- К.: Вид –во «Центр навчальної літератури», 2004. – 576 с. Читайте також:
|
||||||||
|