МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
АвіакомпаніїШляхи вирішення проблем. Аеропорти Проблемні питання: - низька якість обслуговування в більшості аеропортів; - малі обсяги перевезень в більшості аеропортів не дозволяють досягти рівень доходів, за якого можливо виділяти кошти на модернізацію; - всупереч міжнародним вимогам щодо спрощення формальностей по обслуговуванню повітряних перевезень не скрізь створено аеропортові комітети по спрощенню формальностей; - затримується завершення реструктуризації; - скрутний фінансовий стан регіональних аеропортів не дозволяє забезпечувати модернізацію інфраструктури; - без фінансової підтримки з боку місцевих органів та залучення додаткових коштів розвиток аеропортів (в першу чергу обласних) неможливий; - податковий тиск на аеропорти, зокрема земельні податки перевищують в середньому 20 % витрат і не повертаються в аеропорт ні в якій формі: дотацій, капіталовкладень та ін.; - зовнішні загрози: значний розвиток завдяки державній підтримці та іноземним інвестиціям основних закордонних аеропортів-конкурентів: Варшава, Прага, Москва, Стамбул та інші. - Завершити процеси реструктуризації авіапідприємств Львова, Донецька, Дніпропетровська з виділенням аеропортів у самостійні юридичні особи. - Передати у власність територіальних громад областей збиткові аеропорти і забезпечити їх постійні дотації з місцевих бюджетів з метою підтримання їх сертифікаційної придатності. - Зліквідувати збиткові аеропорти, що не відповідають необхідному рівню сертифікаційної придатності і не будуть забезпечені необхідним рівнем дотацій з місцевих бюджетів. - Законодавчо врегулювати питання компенсації надання безоплатних послуг в аеропортах України, зокрема при здійсненні гуманітарних перевезень, обслуговуванні авіаційних перевезень - Провести корпоратизацію аеропортів України з метою підготовки до процесу приватизації після затвердження відповідних нормативно-правових документів. - Відпрацювати заходи щодо створення на базі Державного міжнародного аеропорту "Бориспіль" національного вузлового аеропорту, так званого "Хабу". Проблемні питання: - недостатня нормативно-правова база забезпечення діяльності цивільної авіації України - відсутні внутрішні фінансові ресурси, прийнятні для нормального розвитку вітчизняних авіакомпаній; - ускладнений дієвий нагляд за додержанням авіакомпаніями вимог щодо безпеки польотів та попередженню актів незаконного втручання під час їх тривалого знаходження за межами України; - недостатній вплив фахівців галузі на законодавчі процеси в Україні; - застарілий парк повітряних суден та посилення вимог європейських країн до технічних характеристик повітряних суден, що перетинають повітряний простір Європи, не дозволяють гідно конкурувати з іноземними авіакомпаніями, які до того ж об'єднуються в транснаціональні альянси.
|
||||||||
|