Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Поняття видатків і витрат бюджету та функції ДКСУ по виконанню державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів

Порядок обслуговування операцій з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету.

Порядок виплати готівки розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів.

Порядок здійснення видатків розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів.

Організація роботи органів ДКСУ щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів.

Організація роботи органів ДКСУ з проведення операцій щодо відкриття асигнувань.

Організація роботи органів ДКСУ щодо забезпечення обліку бюджетних асигнувань.

Порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних коштів.

Характеристика розпорядників бюджетних коштів.

Поняття видатків і витрат бюджету та функції ДКСУ по виконанню державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів.

ТЕМА 6. КАЗНАЧЕЙСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ ЗА ВИДАТКАМИ ТА ОПЕРАЦІЯМИ З НАДАННЯ ТА ПОВЕРНЕННЯ КРЕДИТІВ

Витрати бюджету - видатки бюджету, надання кредитів з бюджету, погашення боргу та розміщення бюджетних коштів на депозитах, придбання цінних паперів.

Видатки бюджету - кошти, спрямовані на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом. До видатків бюджету не належать: погашення боргу; надання кредитів з бюджету; розміщення бюджетних коштів на депозитах; придбання цінних паперів; повернення надміру сплачених до бюджету сум податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету, проведення їх бюджетного відшкодування.

Бюджетна програма - сукупність заходів, спрямованих на досягнення єдиної мети, завдань та очікуваного результату, визначення та реалізацію яких здійснює розпорядник бюджетних коштів відповідно до покладених на нього функцій.

Державний бюджет України має містити пояснення всіх видатків, за винятком видатків, пов’язаних з державною таємницею (таємних видатків).

Таємні видатки, передбачені на діяльність органів державної влади, в інтересах національної безпеки включаються до Державного бюджету України без деталізації.

Видатки державного бюджету поділяються на видатки загального фонду та видатки спеціального фонду:

видатки загального фонду - всі видатки бюджету, що здійснюються за рахунок надходжень загального фонду бюджету;

видатки спеціального фонду - видатки бюджету, що здійснюються за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду бюджету (у тому числі власних надходжень бюджетних установ);

Захищені видатки бюджету - видатки загального фонду бюджету, обсяг яких не може змінюватися при здійсненні скорочення затверджених бюджетних призначень.

Захищені видатки не підлягають зміні при виконанні бюджету, навіть у разі збільшення дефіциту, яке спричинює скорочення видатків, затверджених у державному або місцевому бюджеті.

У складі витрат (видатків) бюджету виділяються:

- витрати (видатки) споживання;

- витрати (видатки) розвитку відповідно до бюджетної класифікації.

Витрати розвитку - видатки розвитку та надання кредитів із бюджету.

Видатки розвитку - це видатки бюджетів на фінансове забезпечення наукової, інвестиційної та інноваційної діяльності.

Витрати споживання - видатки споживання та погашення боргу.

Видатки споживання - це частина видатків бюджету, які забезпечують поточне функціонування органів державної влади й місцевого самоврядування, бюджетних установ, поточні міжбюджетні трансферти та видатки на фінансове забезпечення заходів соціального захисту населення й соціально-культурної сфери, а також інші видатки, не внесені до видатків розвитку й нерозподілених видатків.

Залежно від функціонального призначення видатки бюджетів поділяються на:

1) видатки на забезпечення конституційного ладу, державної цілісності та суверенітету, незалежного судочинства, а також інші передбачені Бюджетним кодексом України видатки, які не можуть бути передані на виконання АР Крим та місцевому самоврядуванню.

Ці видатки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України та мають забезпечувати виконання загальнодержавних функцій. До них відносяться законодавчі органи, судові органи та органи державної виконавчої влади – міністерства та відомства, установи та організації;

2) видатки, які визначаються функціями держави і можуть бути передані на виконання АР Крим та місцевому самоврядуванню з метою забезпечення найбільш ефективного їх виконання на основі принципу субсидіарності.

Ця категорія бюджетних видатків також визначається функціями держави, але в межах тих повноважень, які можуть бути передані на виконання АР Крим та місцевому самоврядуванню на основі принципу субсидіарності з метою забезпечення найбільш ефективного їх виконання. При цьому держава зобов’язана одночасно із передачею повноважень передати і кошти на їх виконання в повному обсязі за рахунок Державного бюджету України.

Зазначені видатки здійснюються за рахунок коштів місцевих бюджетів, у тому числі за рахунок трансфертів, отриманих з Державного бюджету України;

3) видатки на реалізацію прав та обов’язків Автономної Республіки Крим та місцевого самоврядування, які мають місцевий характер і визначені законами України.

Зазначена категорія бюджетних видатків виокремлюється на функціональній основі використання їх виключно на виконання прав і обов’язків АР Крим та місцевого самоврядування, які мають місцевий характер, та здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів.

Стадіями виконання бюджету за видатками є:

1) встановлення бюджетних асигнувань розпорядникам бюджетних коштів на основі та в межах затвердженого розпису бюджету;

2) затвердження кошторисів, паспортів бюджетних програм (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), а також порядків використання бюджетних коштів;

3) взяття бюджетних зобов’язань;

4) отримання товарів, робіт і послуг;

5) здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань;

6) використання товарів, робіт і послуг для виконання заходів бюджетних програм;

7) повернення кредитів до бюджету (щодо кредитування бюджету).

Функції органів ДКСУ при виконанні державного бюджету за видатками:

- відкриття реєстраційних та спеціальних реєстраційних рахунків розпорядникам бюджетних коштів, а також рахунків одержувачам бюджетних коштів;

- складання та ведення єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів;

- ведення бази даних про мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

- доведення до розпорядників бюджетних коштів витягів із розпису державного бюджету та змін до нього;

- відкриття асигнувань розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів;

- реєстрація та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів;

- оплата витрат розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів шляхом проведення платежів з їх рахунків, відкритих в органах ДКСУ);

- закриття реєстраційних рахунків по закінченню бюджетного періоду;

- ведення бухгалтерського обліку та складання звітності за операціями по виконанню державного бюджету за видатками;



Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. III. Виконання бюджету
  4. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. А/. Поняття про судовий процес.
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  9. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  10. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  11. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  12. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії




Переглядів: 2148

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання для перевірки знань | Характеристика розпорядників бюджетних коштів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.