МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Практична робота .1. Міні маркетингові дослідження . 2. Визначення потреби у виробі:
Функціональні показники – відповідність виробу своєму призначенню( спорт одяг- зручний) Естетичні п.- якість виробу, міра його краси, виразності, сучасності( машини, одяг, посуд) Технологічніп.- складність виготовлення виробу на виробництві, застосування існуючого обладнання. Економічні п.- затрати на процес створення, а також на користування . Гігієнічні п. – теплозахист, гігроскопічність, воздухопроницаємість. Орієнтовні об’єкти проектної діяльності:гольниця, листівка, серветка, килимок, настінна мініатюра, ляльки для лялькового театру, настінні прикраси (аплікація з шнурів), мішечок для подарунків, іграшки тощо. 3.Виконання кольорового ескізу обраного виробу (техніка виконання - за бажанням учня).
VII. Поточний інструктаж. -консультація, підказки. VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: закінчити ескіз. Покласти його в папку.. Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. XIІ. Прибирання.
Урок:8.2 Тема: Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері).
Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів; -розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку: - спец. одяг; -Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. -готовий ескіз майбутнього виробу, аплікація -папка ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу.
-Креслення – це графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії. Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1. Умовні позначення – використовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н ) Типи ліній
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|