МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Виготовлення лекал.Виготовлення лекал. VI. Практична робота .
1.Виконання креслень в заданому масштабі.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок. XI. Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами)
XII.Прибирання.
Лабораторно - практична робота № 8 . Тема: «Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері)» Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів; -розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. Хід уроку. -Креслення – це графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії. Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1. Умовні позначення – використовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н ) Типи ліній
Практична робота.
1.Виконання креслень в заданому масштабі.
Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами) Урок 9.3 Тема:Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини. Мета: -навчити: навчити визначати полотняне переплетення ниток у тканині, напрямок ниток основи і піткання, вибирати тканину для пошиття виробу, ознайомити учнів із найпростішими переплетіннями ниток у тканинах,визначати лицьовий та зворотній сторони тканини. -розвити: розвивати навички підбору тканини для виготовлення швейних виробів; -виховувати: виховувати акуратність під час виконання практичних робіт. Обладнання: колекція «Ткацькі переплетення», таблиця «Види тканин», зразки тканин, схеми ткацьких переплетень. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - готові лекала ( покласти в папку), підібрана тканина до майбутнього виробу, нитки, фурнітура, ножиці,( коробка з інструментами) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу.
Якщо із тканини висмикнути нитку, розпушити її, то можна побачити, що вона складається з великої кількості тоненьких гнучких ворсинок - волокон. Волокна бувають натуральні і хімічні.
НАТУРАЛЬНІ ВОЛОКНА
Волокна рослинногоВолокна тваринногоВолокна мінерального походження походження походження бавовник льон шовкопряд вівці азбест
Усі волокна, які йдуть на виготовлення тканин, ниток, наз. текстильнимиволокнами.
Ознаки лицьового і виворітного боків тканини: 1. У тканини на лицьовому боці малюнок яскравіший і чіткіший. 2. У гладко фарбованих тканин лицьовий бік більш гладенький, а виворітний - більш ворсистий. 3. Кількість вузликів, петельок, кінців обірваних ниток на лицьовому боці менша, ніж з вивороту. 4. У тканин з гладкою поверхнею( атлас, сатин) лицьовий бік блискучий, а з виворітного – матовий. 5. У ворсових тканин на лицьовому боці розміщений довгий ворс, а виворітний бік може мати короткий ворс, або бути без ворсу. Визначення ниті основи і утоку: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|