Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Практична робота.

 

1. Планування роботи з виготовлення виробу. Послідовність виготовлення виробу, спосіб одержання і з’єднання деталей .

- ВТО тканини, перевірка на дефекти

- Розмічання

-Розкрій, різання

-Намічання місця знаходження аплікації

-Наметування, швом «вперед голка»

-Обробка країв аплікації, швом «петельний»

- З'єднання бокових сторін мішечка з виворітної сторони ( швом «назад голка»)

-Закріплення верхнього зрізу, шов «назад голка» (шов відгин з закритим зрізом)

- Оздоблення ( шнур, прикраси)

- Перевірка якості.

2.Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості.

 

3.Добір інструментів, (пристосувань).

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: вчити послідовність виконання – розмічання та виготовлення виробу. Папка, коробка з інструментами.

 

 

XII.Прибирання.

 

Лабораторно - практична робота № 10.

 

 

Урок: 11.5

Тема: Вiдомостi про розкрiй тканини, способи настилання тканини.

Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги та організація робочого місця.

Мета: -навчити: навчити розкладати лекала-викрійки на тканині, розкроювати тканину;

-розвити: розвивати навички користування шпильками, ножицями, тканиною.

-виховувати: акуратність, увагу, любов до праці.

Обладнання: лекала, тканина, ножиці, шпильки, крейда. ПБП при роботі з тканиною.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

-ПБП при роботі з тканиною;

- лекала, тканина, ножиці, шпильки, крейда;

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

V. Викладання нового матеріалу.

Настили тканин:

« у згин», « у розгортку».

Підготовка тканини до розкроювання: оглянути тканину, визначити лицьову та зворотну сторони, н.о., дефекти на тканині визначити крейдою. Прасування.

Розкладку викрійок роблять зі зворотної сторони. Економно. Приколюють шпильками. Обводять лекало крейдою, превіряють наявність всіх деталей( якщо їх багато). Розкрій роблять по наміченим лініям

ПБП :

1. Шпильки зберігати в спеціальній коробці.

2. Приколюючи викрійки до тканини, шпильки спрямовані вістрям в один бік.

3. Ножиці кладуть праворуч, із зімкнутими лезами. Не класти ножиці на тканину.

4. Під час розкроювання притримувати тканину пальцями лівої руки. Розміщуючи їх на безпечному відстані від леза ножиць.

5. Передавати ножиці із замкнутими лезами , кільцями вперед.

6. Після розкрою шпильки витягують і деталі викрійки знімають з тканини.

Інструмент, пристосування, обладнаня:

Кравецькі шпильки, сантиметрова стрічка, лінійка, ножиці для розкрою тканини, крейда.

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1282

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота . | VI. Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.