Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Практична робота №25.

Практична робота №24.

- Виготовлення іграшки. Оздоблення.

 

Д/завдання: виготовлення іграшки, закінчення роботи. Зошит.

 

Прибирання.

 

 

Лабораторно – практична робота № 25.

 

Тема:Визначення орієнтовної собівартості виробу.

 

Мета: -навчити: робити розрахунок собівартості виробу, аналіз виконаної роботи;

-розвити: навички розрарахунка собівартості готового виробу, використовувати набуті знання на практиці;

-виховувати: акуратність, старанність.

Обладнання: виріб, інструменти, та матеріал, таблиця розрахунка собівартості виробу, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт.

Хід уроку.

Викладання нового матеріалу.

Тепер,коли ми з вами майже закінчили виготовлення та оздоблення свого виробу – м'якої іграшки, можна зробити розрахунок собівартості виробу. Робиться він для того, щоб ви знали та вміли підрахувати затрачену суму на виготовлення його, а після цього змогли проаналізувати : чи варто було його виготовляти? Чи краще та простіше було б придбати іграшку готову, у будь – якому магазині, та не витрачаючи час на її виготовлення? А також змогли замислитись: чи змогли б ви знайти в магазині таку ж саму річ? Неповторну! Улюблену! Зроблену з любов'ю!

Для того, щоб ви зробили розрахунок собівартості, нам потрібно скласти не дуже складну таблицю, а саме таку:

(учні замальовують шапочку таблиці, вчитель роз’яснює як її складати далі, що підставляти, як розраховувати).

 

Таблиця розрахунку собівартості виробу

№з/п Найменування матеріалу Кількість одиниць Вартість одиниці ( 1шт, 1 м) Затрачена сума
Тканина 0,30 см 1м = 30 грн 9 грн
Синтепон 0,30 см 1м = 20 грн 6 грн
Ґудзики 2 гудзика 1 шт = 0.50 коп 1 грн
Стрічка атласна 0,20 см 1м = 1 грн 0,2 копійок
Затрачений час 10 годин 15 грн 150 грн
Електроенергія 10 годин 0,30коп 0,30 копійок
Всього 166,50 грн

 

 

Лампа – 100Вт 1 кВт = 1000 Вт

Робота – 10 годин 1 кВт = 30 копійок

100 Вт * 10 годин = 1000 Вт = 1 кВт * 30 копійок = 30 копійок

- Розрахунок собівартості виробу.

Учні роблять розрахунок собівартості свого виробу, враховуючи весь свій затрачений матеріал.

 

Д/завдання: покласти в проект розрахунок собівартості, виконаний на чистову. Закінчити виготовлення виробу. Повторити весь вивчений матеріал. Підготуватись до захисту проекту. Підготувати запитання до інших ( під час захисту проекту, за весь вивчений матеріал, починаючи з ПБП), покласти запитання в папку, щоб не загубити.

Повторити критерії оцінювання виробу.

 

Прибирання.

 

з дисципліни

«АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ

НА ТРАНСПОРТІ»

(для студентів 4 курсу всіх форм навчання

напряму підготовки 1004 «Транспортні технології»)

 

Розробник, доц._________ Віниченко В.С.

 

 

Харків – ХНАМГ- 2007

Конспект лекцій з дисципліни «Автоматизовані системи управління на транспорті» (для студентів 4 курсу всіх форм навчання напряму підготовки 1004 «Транспортні технології»). Укл.: В.С. Віниченко – Харків: ХНАМГ, 2007. – 66 с.

 

 

Автор: В. С. Віниченко

 

 

Рецензент: доц. А.М. Горяїнов

 

 

Рекомендовано кафедрою транспортних систем і логістики, протокол № 9 від 05. 01. 2007 р.

 

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 784

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота №23. | АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.