МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙПрактична робота №25. Практична робота №24. - Виготовлення іграшки. Оздоблення.
Д/завдання: виготовлення іграшки, закінчення роботи. Зошит.
Прибирання.
Лабораторно – практична робота № 25.
Тема:Визначення орієнтовної собівартості виробу.
Мета: -навчити: робити розрахунок собівартості виробу, аналіз виконаної роботи; -розвити: навички розрарахунка собівартості готового виробу, використовувати набуті знання на практиці; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: виріб, інструменти, та матеріал, таблиця розрахунка собівартості виробу, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт. Хід уроку. Викладання нового матеріалу. Тепер,коли ми з вами майже закінчили виготовлення та оздоблення свого виробу – м'якої іграшки, можна зробити розрахунок собівартості виробу. Робиться він для того, щоб ви знали та вміли підрахувати затрачену суму на виготовлення його, а після цього змогли проаналізувати : чи варто було його виготовляти? Чи краще та простіше було б придбати іграшку готову, у будь – якому магазині, та не витрачаючи час на її виготовлення? А також змогли замислитись: чи змогли б ви знайти в магазині таку ж саму річ? Неповторну! Улюблену! Зроблену з любов'ю! Для того, щоб ви зробили розрахунок собівартості, нам потрібно скласти не дуже складну таблицю, а саме таку: (учні замальовують шапочку таблиці, вчитель роз’яснює як її складати далі, що підставляти, як розраховувати).
Таблиця розрахунку собівартості виробу
Лампа – 100Вт 1 кВт = 1000 Вт Робота – 10 годин 1 кВт = 30 копійок 100 Вт * 10 годин = 1000 Вт = 1 кВт * 30 копійок = 30 копійок - Розрахунок собівартості виробу. Учні роблять розрахунок собівартості свого виробу, враховуючи весь свій затрачений матеріал.
Д/завдання: покласти в проект розрахунок собівартості, виконаний на чистову. Закінчити виготовлення виробу. Повторити весь вивчений матеріал. Підготуватись до захисту проекту. Підготувати запитання до інших ( під час захисту проекту, за весь вивчений матеріал, починаючи з ПБП), покласти запитання в папку, щоб не загубити. Повторити критерії оцінювання виробу.
Прибирання.
з дисципліни «АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ТРАНСПОРТІ» (для студентів 4 курсу всіх форм навчання напряму підготовки 1004 «Транспортні технології»)
Розробник, доц._________ Віниченко В.С.
Харків – ХНАМГ- 2007 Конспект лекцій з дисципліни «Автоматизовані системи управління на транспорті» (для студентів 4 курсу всіх форм навчання напряму підготовки 1004 «Транспортні технології»). Укл.: В.С. Віниченко – Харків: ХНАМГ, 2007. – 66 с.
Автор: В. С. Віниченко
Рецензент: доц. А.М. Горяїнов
Рекомендовано кафедрою транспортних систем і логістики, протокол № 9 від 05. 01. 2007 р.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|