МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення складових для побудови матриці SPACE-аналізу
Отримані результати розрахунків наносяться на прямокутну систему координат, в якій кожна піввісь є поданням загального критерію за групою (рис. 4.4 і 4.5). Кожний із вихідних критеріїв зображується як точка на відповідній півосі. Після цього утворюється точка з координатами P(x,y) в одному з квадрантів вибраної системи координат. У результаті сполучення цієї точки з початком координат утворюється вектор, що вказує на наявний чи доступний у перспективі тип стратегії.
Рис. 4.4. Матриця SPACE-аналізу Рис. 4.5. Приклад побудови матриці SPACE-аналізу
Ключові фактори конкурентоспроможності (КФУ або конкурентні переваги) організації — це унікальна комбінація наявного виробничого потенціалу підприємства з нагромадженим у минуломудосвідом його використання і сформованим іміджем, що сприяють виготовленню конкурентоспроможної продукції, завдяки реалізації якої підприємство здатне забезпечити своє існування в довгостроковій перспективі. М. Портер розрізняє кілька рівнів конкурентних переваг: 1. «Переваги низького рівня» базуються на доступності сировини, дешевій робочий силі, великих масштабах виробництва; 2. «Переваги більш високого рівня» визначаються репутацією фірми, ефективними зв’язками з клієнтами, інвестиційною привабливістю тощо; 3. «Переваги найбільш високого порядку» становлять власні патенти та ліцензії, висока кваліфікація персоналу, ефективні системи управління (зокрема застосування системи стратегічного управління) тощо. М. Портер пропонував оцінювати конкурентів за такими параметрами [73]: · фінансові цілі; · ставлення до ризику; · цінності організації; · системи контролю та стимулювання; організаційна структура; · система бухгалтерського обліку; · переважні типи вищих керівників та стиль їхнього управління; · чіткість уявлення про шляхи розвитку фірми; · склад ради директорів; · обмеження з боку держави та зобов’язання фірми, що зменшують свободу вибору рішень і поведінки. А. Роу зі співавторами пропонують такі чинники для аналізу конкурентів [48]: · стратегічна орієнтація організації та її економічна політика; · рівень якості продукту; · організація збуту та реалізації продукції; · маркетингові можливості; · виробничий потенціал, забезпеченість енергією та сировиною; · фінансова ситуація; · рівень наукових досліджень і розробок; · географічна локалізація системи виробництва та збуту; · рівень витрат на виробництво; · якість підготовки керівників і персоналу; · марка/імідж фірми.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|