МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вантажні пристроїВантажні райони дільничних станцій, на яких зосереджене навантаження і розвантаження вантажів для підприємств і організацій, що не мають під'їзних колій, а також для населення, звичайно мають навантажувально-розвантажувальні колії, складські пристрої (криті склади для тарних і штучних вантажів і дрібних відправок, площадки для контейнерів, лісоматеріалів, площадки для навалювальних вантажів), механізми для навантаження-розвантаження вантажів, автопод’їзди з твердим покриттям і інші пристрої, що відповідають виконуваній роботі. На деяких вантажних районах є платформи для навантаження і розвантаження колісних вантажів і самохідних одиниць, платформи для безпосереднього перевантаження вантажів із вагонів на автотранспорт або навпаки, сортувальні платформи для дрібних відправок. Поблизу вантажного району розміщають у необхідних випадках вагонні ваги і габаритні ворота. Ваги влаштовують при навантаженні на станції навалювальних вантажів не менше 20 вагонів у добу. Ширина критих вантажних складів із зовнішнім розташуванням навантажувально-розвантажувальних колій приймається не менше 18 м. Ширина рампи з боку колії не менше 3 м, а з боку під'їздів автомобілів не менше 1,5 м. При великій довжині фронту можуть застосовуватися такі типи складів: із послідовним розташуванням секцій і з розривами для незалежної подачі вагонів (рис. 7.2, а), ступінчасті (рис. 7.2, б). З цих типів найчастіше на дільничних станціях раніш застосовували другий тип - ступінчастий, що потребує меншої довжини площадки в порівнянні з першим типом. Проте ступінчастий тип має недолік - ламану лінію вантажного фронту, що декілька утруднює під'їзди автомобілів. Рис. 6.2. Схеми вантажних складів На станціях із великою вантажопереробкою споруджують склади з внутрішнім введенням колій. На контейнерних площадках дільничних станцій найбільше застосування мають двоконсольні козлові крани вантажопідіймальністю 5 і 10 т, прольотом 11,3; 16 і 25 м. Можуть також застосовуватися мостові (при великому числі контейнерів) крани. Для контейнерів, великовагових вантажів і лісоматеріалів може влаштовуватися один загальний склад. Вантажні райони дільничних станцій у більшості випадків відповідають вантажним районам III-IV категорій опорних станцій, а в окремих випадках мають пристрої декілька більших розмірів. Висока платформа для колісних вантажів і самохідних машин може бути комбінованою (із бічним і торцевим фронтом розвантаження) або тільки бічною, довжиною 27 або 54 м. Ширина бічної і торцевої платформ по 6 м, ухили пандусів для з'їздів із високої платформи 1:10. Для розвантаження вугілля і мінерально-будівельних матеріалів може влаштовуватися підвищена колія висотою 1,5 або 2,4-2,5 м, а при великому обсязі переробки цих вантажів - розвантажувальна естакада висотою до 4 м. Склад небезпечних вантажів розміщається у видаленні від інших складів. Вантажні райони відгороджуються по периметрі постійним парканом, розміщеним не ближче 3,10 м від осі найближчих залізничних колій і не менше 1,5 м від краю проїзної частини автодоріг. Читайте також:
|
||||||||
|