Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вантажні пристрої

Вантажні райони дільничних станцій, на яких зосереджене навантаження і розвантаження вантажів для підприємств і організацій, що не мають під'їзних колій, а також для населення, звичайно мають навантажувально-розвантажувальні колії, складські пристрої (криті склади для тарних і штучних вантажів і дрібних відправок, площадки для контейнерів, лісоматеріалів, площадки для навалювальних вантажів), механізми для навантаження-розвантаження вантажів, автопод’їзди з твердим покриттям і інші пристрої, що відповідають виконуваній роботі. На деяких вантажних районах є платформи для навантаження і розвантаження колісних вантажів і самохідних одиниць, платформи для безпосереднього перевантаження вантажів із вагонів на автотранспорт або навпаки, сортувальні платформи для дрібних відправок. Поблизу вантажного району розміщають у необхідних випадках вагонні ваги і габаритні ворота. Ваги влаштовують при навантаженні на станції навалювальних вантажів не менше 20 вагонів у добу.

Ширина критих вантажних складів із зовнішнім розташуванням навантажувально-розвантажувальних колій приймається не менше 18 м. Ширина рампи з боку колії не менше 3 м, а з боку під'їздів автомобілів не менше 1,5 м. При великій довжині фронту можуть застосовуватися такі типи складів: із послідовним розташуванням секцій і з розривами для незалежної подачі вагонів (рис. 7.2, а), ступінчасті (рис. 7.2, б). З цих типів найчастіше на дільничних станціях раніш застосовували другий тип - ступінчастий, що потребує меншої довжини площадки в порівнянні з першим типом. Проте ступінчастий тип має недолік - ламану лінію вантажного фронту, що декілька утруднює під'їзди автомобілів.

Рис. 6.2. Схеми вантажних складів

На станціях із великою вантажопереробкою споруджують склади з внутрішнім введенням колій. На контейнерних площадках дільничних станцій найбільше застосування мають двоконсольні козлові крани вантажопідіймальністю 5 і 10 т, прольотом 11,3; 16 і 25 м. Можуть також застосовуватися мостові (при великому числі контейнерів) крани. Для контейнерів, великовагових вантажів і лісоматеріалів може влаштовуватися один загальний склад.

Вантажні райони дільничних станцій у більшості випадків відповідають вантажним районам III-IV категорій опорних станцій, а в окремих випадках мають пристрої декілька більших розмірів.

Висока платформа для колісних вантажів і самохідних машин може бути комбінованою (із бічним і торцевим фронтом розвантаження) або тільки бічною, довжиною 27 або 54 м. Ширина бічної і торцевої платформ по 6 м, ухили пандусів для з'їздів із високої платформи 1:10. Для розвантаження вугілля і мінерально-будівельних матеріалів може влаштовуватися підвищена колія висотою 1,5 або 2,4-2,5 м, а при великому обсязі переробки цих вантажів - розвантажувальна естакада висотою до 4 м. Склад небезпечних вантажів розміщається у видаленні від інших складів.

Вантажні райони відгороджуються по периметрі постійним парканом, розміщеним не ближче 3,10 м від осі найближчих залізничних колій і не менше 1,5 м від краю проїзної частини автодоріг.


Читайте також:

  1. Cпрямляючі пристрої
  2. Акумуляторні батареї та зарядні пристрої.
  3. Багатокаскадні передавальні пристрої - 30 хв.
  4. Бензинові моторні пилки та звалювальні пристрої
  5. Вентиляційні пристрої в підземних виробках
  6. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  7. Вибір, розміщення, режими роботи компенсуючих пристроїв.
  8. Види передавальних пристроїв РЛС РТВ та їх параметри
  9. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  10. Виконавчі пристрої. Регулюючі органи. Виконавчі механізми. Гідравлічні виконавчі механізми.
  11. Вимірювання параметрів електротехнічних пристроїв.




Переглядів: 1562

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пасажирські пристрої | Вагонне господарство

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.