Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань

У найпростішому перетинанні типу I (рис. 11.1, а), коли всі маршрути взаємно ворожі (кількість таких маршрутів буде не більш трьох) і паралельні маршрути відсутні, завантаження перетинання визначається для розрахункового періоду по формулі

(11.3)

де Sniti завантаження стрілок протягом розрахункового періоду, визначуване як сума добутків кількості пересувань різного виду по кожному маршруті ni на тривалість заняття стрілки або горловини одним пересуванням ti.

У перетинаннях типів II і III (рис. 11.1, б, в) не всі маршрути взаємно ворожі, тому при розрахунку завантаження необхідно враховувати можливість збігу пересувань на паралельних маршрутах. Метод визначення тривалості цих збігів для перетинань типів II і III і інших із наявністю паралельних маршрутів може бути встановлений на основі аналізу завантаження перетинання типу II. У цьому типі маршрути руху по коліях I і II з числом поїздів на них у розрахунковий період інтенсивного руху n1і n2 перетинаються з маршрутом пересувань у кількості n3 по колії 3. При розрахунку завантаження цього перетинання треба завантаження стрілок 5-7 і 9-11 визначати спільно, з огляду на можливість збігу (у часі) пересувань по коліях I і II на паралельних маршрутах. До завантаження стрілок 5-7, рівного n1t1+ n3t3, треба додати завантаження стрілок 9-11 від пересувань по колії II, але приймати не цілком завантаження n2t2, а зменшувати його на час Тзб, протягом котрого пересування по коліяї I і II збігаються:

(11.4)

Рис. 11.1. Типи перетинань в горловинах

Значення Тзбможе бути визначене за допомогою теореми множення ймовірностей. Для горловини станції, що має паралельні маршрути, пересування по цих маршрутах у загальному випадку можна вважати незалежними. У даному випадку, розглядаючи пересування 1 і 2 як незалежні події A і В, можемо визначити ймовірність появи цих подій протягом розрахункового періоду Тр:

; (11.5)

Застосувавши теорему множення з теорії ймовірностей, визначимо ймовірність збігу пересувань по коліях I-II протягом розрахункового періоду Тр:

(11.6)

Тривалість збігу пересувань протягом періоду Тр:

(11.7)

Позначивши відношення ічерезq1і q2, одержимо зручний для подальших розрахунків вираз

(11.8)

Отже,

(11.9)

або

(11.10)

Таким чином, при перетинанні якогось маршруту з двома паралельними маршрутами завантаження від пересувань на одному із паралельних маршрутів враховується не цілком. Величина зменшення залежить від того, яку частку від доби складає завантаження від пересувань на першому паралельному маршруті (першим можна вважати будь-який із маршрутів).


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Аналітичний вираз сил і моментів.
  6. Аналітичний метод
  7. Аналітичний метод
  8. Аналітичний метод дослідження
  9. Аналітичний огляд
  10. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  11. Аналітичний підбір математичної моделі.
  12. Аналітичний розрахунок завантаження горловин




Переглядів: 1138

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аналітичний розрахунок завантаження горловин | Загальний аналітичний розрахунок сумарного завантаження горловини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.