Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Засвоєння знань

План вивчення матеріалу

1.Означення чотирикутника, вписаного в коло.

2.Теорема про вписаний чотирикутник.

3.Наслідки з теореми про вписаний чотирикутник.

4.Означення описаною чотирикутника.

5.Теорема про описаний чотирикутник.

6.Наслідки з теореми про описаний чотирикутник.

@ Учні мають не тільки оволодіти змістом та вміти застосовувати в розв'язуванні задач означення та теореми про вписаний і опи­саний чотирикутники, а й доводити ці теореми. Але, з огляду на достатньо високий рівень складності доведення теорем, що ви­ражають ознаки вписаного й описаного чотирикутників (у підручнику цей факт зафіксовано за допомогою відповідного умовного позначення), вимагати від учнів відтворення дове­дення названих ознак вважаємо за недоцільне. Під час формування знань учнів (за наведеним вище планом) слід приділити увагу таким моментам:

· під час вивчення означень вписаного (описаного) чотирикутника робимо акцент на тому, що тільки у випадку, коли всі вершини (сто­рони) чотирикутника лежать на колі (дотикаються до кола), даний чотирикутник буде називатися вписаним у коло (описаним навколо кола): на цьому етапі доцільно обговорити з учнями властивості чо­тирикутників та їх елементів, що пов'язані з колом (вершини чоти­рикутника, вписаного в коло, рівновіддалені від центра кола; відрізок, що з'єднує центр кола з будь-якою вершиною, є радіусом кола; для чотирикутника, описаною навколо кола, рівновіддаленими від центра кола будуть сторони, тобто перпендикуляр, проведе­ний із центра кола, вписаного в чотирикутник, до сторони чотири­кутника, і є радіусом цього кола); для закріплення цих фактів пропонується виконати завдання.

Завдання. На якому із наведених рисунків зображено чотирикут­ник ABCD:

а) вписаний у коло;

б) описаний навколо кола?

 

Для таких чотирикутників назвіть радіуси кіл(описаного або впи­саного).

· Вивчивши зміст теорем (які виражають, по суті, критерії вписаного
та описаного трикутників, тобто необхідну та достатню умови) про
вписаний (описаний) чотирикутник, слід звернути увагу учнів на те,
що можливі два випади їх застосування: по-перше, для визначення
того, чи можна даний чотирикутник вписати в коло (описати навко­ло кола); по-друге, щоб записати відповідне співвідношення для
протилежних кутів (сум протилежних сторін) чотирикутника. З ме­тою закріплення цих тверджень учні розв'язують усні вправи.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Закріплення й узагальнення знань
  6. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  7. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  10. VI. Узагальнення та систематизація знань
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 1211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання усних вправ за готовими рисунками | Виконання усних вправ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.