Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Методологічні підходи до комплексної оцінки туристського потенціалу території

Картографічний метод та форми його використання в географії туризму. Класичні туристичні карти. Туристичні картоїди. Ментальні карти.

Оцінка туристичних ресурсів

Методи збору географічної інформації.

Методологічні підходи до комплексної оцінки туристичного потенціалу території

ТЕМА 2. МЕТОДОЛОГІЯ ТА МЕТОДИКА ГЕОГРАФІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ТУРИЗМІ

 

 

 

Туристський потенціал - це досить ємне поняття, що включає кілька детермінант, які й визначають туристську привабливість території (рис.2.1.)

Туристський потенціал можна визначити як сукупність усіх засобів і можливостей сприятливих розвитку туризму на території, іншими словами туристський потенціал території – це сукупність ресурсів.

 

 

 
 

 

 


Рис. 2.2. Туристські ресурси, що формують туристський потенціал території

 

Для обґрунтування прийняття рішень щодо розвитку туризму та курортно-рекреаційної індустрії на довгостроковий період необхідно зробити комплексну оцінку туристського потенціалу території.

У методологічному відношенні комплексна оцінка території повинна враховувати такі групи факторів:

- природні умови і ресурси (рельєф, ґрунти, ресурси, сільськогосподарські угіддя, корисні копалини, ліси та інше);

- сучасний стан економічного розвитку (готельний фонд, система культурно-побутового обслуговування, інженерні і транспортні інфраструктури, рівень благоустрою та інші);

- соціальні умови розміщення (населення, місць праці, місць короткочасного відпочинку);

- екологічні умови (рівень забрудненості повітряного басейну, водних обріїв, забруднення ґрунтів, наявність електромагнітних хвиль, шум, радіаційне забруднення);

- архітектурно-естетичні умови (наявність заповідників, пам'яток архітектури і містобудування, археології, історії, природи, культури).

У цілому весь процес вивчення туристського потенціалу території можна звести до трьох основних етапів. Перший - попередній, другий оціночно-картографічний, третій - аналітичний.



Интернет реклама УБС

 

 
 

 

 


Етап 1

       
 
 
   

 

 


Етап 2

       
 
 
   
аналіз

 

 


Етап 3

 

Рис. 2.3. Алгоритм комплексної оцінки туристичного потенціалу території

 

 


Читайте також:

  1. III. По території охоплення
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  4. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  5. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  6. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  7. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  8. Аналіз обсягу пропозиції і реалізації послуг туристського підприємства
  9. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  10. Аналіз трудового потенціалу
  11. Антропологічні особливості давнього населення території України
  12. Архаїчні культури на території України. Трипільська культура та її здобутки.




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація туризму. Форми та види туризму. | Методи збору географічної інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.