Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ресурси гольф-туризму в Європі

Ресурси гольф-туризму в Північній Америці

Америка, перш за все Північна, лідирує по числу гольф-полей і гравців в світі. Щорічно жителі Північної Америки витрачають на гольф 24 млрд. дол. Серед країн цього регіону особливо виділяються США, де створена могутня індустрія гольфу. По різних оцінках, в гольф грає від 25 млн. до 30 млн. американців. США привертають туристів-гольфистів з інших регіонів, перш за все з Європи, але їх потоки значно менші, ніж внутрішньоамериканські. Лише 10% гольфистів США виїжджають за межі країни, в основному до Мексики, Канади і Великобританії, останні 90% віддають перевагу внутрішнім гольф-турам.

Американська, так само як і європейська, модель розвитку гольфу поєднує принципи доступності і комерційної вигоди. У США раунд гри коштує в середньому 36 дол. У більшості районів США створені муніципальні поля для гольфу, відкриті для всіх охочих, в основному з розрахунку на осіб з середнім рівнем достатку. Разом з ними існують закриті гольф-клуби. На полях, що належать ним, грають тільки члени клубу і запрошені ними особи.

Заслуговує уваги національна концепція гольф-клуба. Американці привнесли в гру комфорт, відтворили в клубах домашню обстановку, що відрізняється від істинно англійських гольф-клубів з характерним для них спартанським духом. Вони вперше почали використовувати спеціальні машини гольф-кари для пересування гравців по полю і автоматизовані далекоміри, засновані на глобальній супутниковій системі визначення місцеположення (GPS), облаштували гольф-поля спеціальними місцями для відпочинку і пересувними точками харчування, побудували роздягальні із зручностями і магазини. З метою економії кожен клуб об'єднав декілька полів, для яких створювалася загальна інфраструктура. Американський підхід, що відповідає запитам клієнтів і одночасно націлений на перетворення гольфу на високоприбутковий вид бізнесу, зробив сильний вплив на розвиток індустрії гольфу у всьому світі.

Європа займає друге місце на світовому ринку гольф-туризму: у 2009 р. в Європі налічувалося більш 6 тис. полів, а число зареєстрованих гольфистов перевищували 4 млн. чоловік. У останні десятиліття європейська індустрія гольфу характеризувалася стійкою тенденцією до зростання, причому попит збільшувався швидше за пропозицію. За минулих 20 років кількість полів подвоїлася (з них майже 500 нових полів було побудовано з 2000 по 2005 р.), то споживчий ринок розширювався в середньому на 6% в рік.

На європейському ринку гольфу традиційно лідирує Великобританія. Вона концентрує близько половини всіх гольф-полів в Європі. Широка географія потоків англійських гольфистов. Найбільш популярний напрям гольф-туризму серед них - адміністративно-політична частина Великобританії - Уельс. Другий і третій рядки займають Іспанія і Португалія. Шотландія, що відкривала цей список на початку 1990-х рр., перемістилася на четвертую позицію.

Окрім Великобританії, на європейському ринку гольф-туризму домінують Німеччина, Франція і Швеція. У Германії 74% гравців здійснюють гольф-тури під час відпустки. В Швеції цей показник складає близько 67%, а число гольфистів, що відправляються в поїздки два і більше разів на рік, неухильно збільшується. На ці чотири країни доводиться більше 70% всіх гольф-полів і зареєстрованих в Європі гравців.

У Південній Європі центрами гольфу вважаються Іспанія і Португалія. Кожна з цих країн має в своєму розпорядженні 250 полів і тримає 6% європейського ринку гольфу. Міжнародна асоціація операторів гольф-туризму в якості району з найвищими темпами розвитку гольф-туризму в світі визначила - іспанське убережжя Коста-Брава (автономна область Каталонія). За іншим іспанським побережжям Коста-дель-Соль (автономна область Андалусія) з кінця 1980-х рр. закріпилася іронічна назва «Коста-дель-гольф». Тут знаходиться 30 кращих європейських полів для гольфу [20]. З Іспанією і Португалією конкурує Франція, що розвиває гольф-туризм на середземноморських курортах.

Швидко росте ринок гольфу в країнах Північної Європи. Швеція перша здійснила прорив на цьому напрямі. Кожен шостий швед сьогодні зареєстрований в гольф-клубах. Норвегія, Данія, Фінляндія і Ісландія упевнено слідують за нею.

У країнах Центрально-Східної Європи ринок гольфу знаходиться в зачатковому стані, але переживає фазу підйому. На загальноєвропейському фоні регіон виділяється найвищою динамікою зростання за останніх 10 років. У Чеській Республіці побудовано 52 поля для гольфу, Польща, Словенія і Угорщина разом налічують 30 полів. По оцінках фахівців, хороші перспективи зростання має ринок гольфу в країнах Південно-східної Європи- Греції, Болгарії і Хорватії.

Найдорожчими напрямами гольф-туризму в Європі вважаються Австрія, Швейцарія, північ Італії і узбережжя Франції, Іспанії і Португалії. Ці зрілі, добре відомі ринки гольф-туризма орієнтовані на спроможних іноземних гравців. Наприклад, в Іспанії і Португалії знаходяться улюблені місця гри в гольф серед німців і англійців. Зі свого боку, гольф-клуби сприяють зростанню цін на житлову забудову, розміщення туристів і проведення дозвілля в безпосередній близькості від них. Наприклад, в Іспанії ціни на житлі з виглядом на гольф-поле вище на 25—30%. У Великобританії, Ірландії, Франції, Іспанії, Португалії, Італії продаж гольф-турів все частіше ув'язується з ексклюзивною пропозицією нерухомості, що можна розглядати як тенденцію розвитку гольф-туризму, яка полягає в просуванні комбінованих туристських продуктів.

ВУкраїні розвиток гольфу не набув ще масового характеру, проте існують відповідні організаційні і інфраструктурні зрушення. Так, розвитком гольфу і міні – гольфу в державі займається Громадська оргнанізація "Всеукраїнська Федерація гольфу".

На сьогодні в Україні організовано 7 гольф-клубів:

- Проект Гольфстрим. Київський Гольф Клуб (г.Киев) - Київська обл., Макаровський р-н, Гривньовське шоссе, с. Гавронщина;

- Перший гольф-клуб (м. Луганск) - Луганська обл., Славяносербський район, с. Привітне.

- Суперіор Гольф Клаб, пр. Ак. Курчатова 1-А, Харків 61108.

- VIK&SON, м.Запоріжжя, Жуковского,59

- YALTA GOLF (м. Ялта) Крим, м. Ялта, Бахчисарайське Шоссе 9В.

- ГОЛЬФ-ЦЕНТР (м.Київ) Київ, пр-т Героїв Сталинграду 10-Д,

- ROYAL KIEV GOLF CLUB (м. Київ), Київська обл., Макаровський р-н, с. Северинівка.

Найближчим часом в країні очікується відкриття ще 10 гольф-клубів. Професійних 18 - лункових гольф-полів в державі лише п’ять - три в Києві та його передмістях, по одному - в Луганську і Харкові. В інших містах, де організовані клуби, гра ведеться або на симуляторах в приміщеннях, або на невеликих тренувальних площадках на 6–9 лунок. За даними Всеукраинської федерації гольфу, в державі налічується не більше 200 професійих гольфистів, а хоча б раз в житті грали в гольф лише15 тисяч осіб. При цьому кількість українців, які мають бажання навчитися грі, наближується до 25 тисяч осіб, що безумовно відкриває значні перспективи для туроператорів, які наважаться на освоєння цього нового ринкового сегменту.


Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  3. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  4. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  5. Біологічні ресурси
  6. Біологічні ресурси
  7. Валютно-фінансова інтеграція в Європі: історичні, економічні та інституційні засади
  8. Виникнення нотаріату в Західній Європі
  9. Виробничі ресурси та їх обмеженість
  10. Виробничі ресурси та їх обмеженість.
  11. Влада як соціальний феномен. Ресурси влади. Класифікація влади
  12. Водні ресурси




Переглядів: 1413

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ресурси гольф-туризму | Ресурси гольф-туризму в Азії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.