Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Монтаж за фазами руху об’єкта

Монтаж за напрямком руху об’єкта.

Монтаж за орієнтацією у просторі.

Монтаж за масштабом зображення.

Розуміння кадру і плану.

Тема 3 – ПРИНЦИПИ «НЕПОМІТНОГО» МОНТАЖУ ЗОБРАЖЕННЯ

Необхідність розрізняти – поєднуються кадри із зображенням одного об’єкта, чи стикуються кадри із зображенням різних об’єктів Йдеться про одну подію чи поєднуються фрагменти різних подій

«Непомітний», «Комфортний». «Плавний» один об’єкт у одній безперервній події.

Кадр (cadre фр. - quadro іт.) і кадрик (фотограма).

Кадр монтажний та зйомочний.

План – масштаб зображення в кадрі.

Лінійка планів.

 

Сутність принципу у поєднанні планів ( не забудемо, що йдеться про єдиний епізод), які не дуже різняться за крупністю. Комфортні поєднання через один план.

Ті самі принцип і під час монтажу різних, але схожих, об’єктів.

Круглий стіл або бесіда в кадрі – вимагають однакової крупності учасників.

Тарковський про зміну оптики. Зміна оптики (І трансфокатора) може справити уяву про перекидання дії у інший простір. Мати це на увазі під час зйомки.

 

Правило «вісімки» про зйомки з одного боку вісі спілкування.

Зауваження Ромма про однакові кути протилежних точок до осі спілкування.

Не означає, що камери «прикуті». Можливий і їх рух (за умов багато камерності), але не на очах «шановного глядача». Такий рух камер означає зміну поглядів дійових осіб, зміну стану і т.п., що має відбутися в кадрі. Причому не можна забувати про попередній принцип монтажу за масштабом зображення. Крупність дійових осіб необхідно зберігати.

Зйомка «вісімкою» не витримує наявності в кадрі чогось крупного чи яскравого. При зміні камер предмет «стрибатиме».

Ускладення за умов участі багатьох учасників. Принцип «Вісімки» досить складно зберігати. Розташовуючи камери, режисер має передбачити напрямки поглядів дійових осіб при спілкуванні. Це особливо необхідно враховувати, готуючись до трансляцій подій, урочистостей, тощо.

 

Знову при підготовці до зйомок. Розташування камер з одного боку Коли не витримано, сприймається або як рух іншого об’єкта, або як зміна дії. Приклад – парад, який раптом пішов у зворотньому напрямку.

Зміна напрямку «на нас – від нас» не порушує комфортності. Але кут такої зміни не може бути більшим за 90 градусів.

 

Монтаж зображення об’єкта, рух якого має циклічний характер – фаза руху в попередньому кадрі відповідає фазі руху у наступному.

Наприклад – коло танцюристів. Показуємо когось на протилежному боці кола (від камери). Коли хочемо змінити план – змінюємо і точку зйомки – інакше – «стрибок»

Не монтується, коли людина ступила на праву ногу із знову правою, навіть на плані, коли ніг не видно. На екрані буде дискомфорт.

 


Читайте також:

  1. Cпособы монтажа стальных пролётных строений.
  2. Cпособы монтажа стальных пролётных строений.
  3. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  4. Аварії на пожежно-вибухонебезпечних об’єктах
  5. Аварії на радіаційно небезпечних об’єктах.
  6. Аварії на хімічно небезпечних об’єктах.
  7. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  8. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  9. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  10. Вибір будівельних машин, механізмів і технологічного транспорту для комплексної механізації монтажних робіт
  11. Визначення і аналіз загроз на об’єктах інформаційної діяль­ності підприємства
  12. Визначення об’єкта оподаткування




Переглядів: 1206

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кінетичний режим камери, Динамічні прийоми її поведінки. | Монтаж за зміщенням осі зйомки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.