Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Аксонометрія кола

( ізометрія )

 

В ізометрії коло зображується як овал.

Дано : діаметр кола d = 40 мм.

Послідовність побудови овала на горизонтальній площині П1 :

Проводимо вісі кола паралельно вісям даної площини ( «х» і «у»).

A1B1 = C1D1 = d . Знаходимо центри і радіуси дуг овала : через точки А1, В1, С1, D1 проводимо лінії, паралельні вісям х і у (отримуємо ромб) та велику діагональ ромба. Вершини тупих кутів ромба позначаємо цифрами 11і 21. З точки 11 проводимо промені до точок А1 і С1. На перетині діагоналі з цими променями отримуємо точки 31 і 41 .

З точки 1циркулем радіусом 111 ( R1) проводимо дугу А1С1 , а з точки 21 таким же радіусом проводимо дугу B1D1 .

З точок 31 і 41 радіусом 31-D1 I 41-B1 (R2) проводимо дуги А1D1 і В1С1. Отримуємо овал. Така ж послідовність побудови овала у площинах П2 і П3.

Вправа : Побудувати ізометрію фігури (горизонтальну, фронтальну, профільну).




Переглядів: 757

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Аксонометричні проекції | Проектування геометричних тіл.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.