МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сучасні носії навігаційної інформації
Інформаційне навантаження карт у вигляді орієнтирів, географічних координат пунктів, шляхових кутів, відстаней, висот місцевостей служить навігатору для задання та контролю виконання навігаційної програми польоту. Проте невисока точність у визначенні первинної інформації з карти не дозволяє з високою точністю задавати навігаційну програму польоту. Ці та інші недоліки карт, а також необхідність автоматизації інтенсивної навігації викликали потребу у розробці спочатку примітивних автоматизованих планшетів (суттєвого збільшення точності навігації досягнуто не було), а потім і нових спеціальних цифрових і радіолокаційних карт рельєфу, проекційних індикаторів навігаційної інформації (ПІНО), проекторів для відображення навігаційної інформації на лобовому склі, та останнім часом – систем електронної індикації (СЕІ) із відеотерміналами у вигляді комплексного пілотажного індикатора (КПІ) та комплексного індикатора навігаційної обстановки (КІНО). На ПС Ту – 204, Іл – 96, Іл – 114, Ту – 334 – це СЕІ-85. Система електронної індикації СЕІ-85 на ПС з автоматизованим ПНК призначена для приймання, перетворення та відображення на екранах багатофункціональних індикаторів: – параметрів кутового положення ПС відносно його центра ваги та траєкторії польоту; – директорних команд i режимів автоматичного керування польотом; – висотно-швидкісних параметрів i аеродинамічних обмежень польоту; – навігаційних параметрів, iз врахуванням представлення синтезованої карти i параметрів траєкторії польоту, за даними обчислювальної системи ЛВД; – метеоінформації за даними метеорадіолокатора; – параметрів стану повітряної обстановки поблизу ПС за даними бортової системи попередження зіткнень та ОПР; – сигналів попередження про відмову датчиків та режимiв роботи ПНО. Зазначена інформація виводиться на чотири багатофункціональних індикатори “ІБ-2” (по два на кожного пілота). Режим їхньої роботи задається з пультів керування СЕІ-2 (2 од). Пілотажна інформація відображається на верхніх «ІБ-2» пілотів, які називають комплексним пілотажним індикатором (КПІ) та навігаційна – на нижніх ІБ-2, які називають КІНО. Залежно від режиму (їх два – робочий та розширеного контролю) автоматично за разовими командами «Шасi обтиснено» забезпечуються такі режими індикації: а) КПІ: – „Земля” (розбіг, пробіг, руління); – „Зліт”; – „Маршрут”; – „Посадка”. Примітка. Увімкнення режимів „Земля”, „Зліт”, „Маршрут” – автоматичне за командами шасі, закрилків та РУД; б) КІНО: – Синтезована карта з орієнтацією за курсом польоту (режим „Курс”); – синтезована карта з орієнтацією на північ (режим «Північ»); – плановий навігаційний прилад (ПНП) за даними обчислювача системами літаководіння (ОСЛ)ОСЛ-85 (режим „НО”); – плановий навігаційний прилад за даними радіонавігації (режим «РН»). – синтезована карта при її орієнтації за курсом за даними МН РЛС в режимах її роботи «Метео» та «Земля» (режим «МН РЛС»). – дані системи попередження зіткнень ПС у повітрі (режим «СПС»). Примітка. Вибір варіантів відображення з ПУ СЕІ- ручний. Вибір режимів МНРЛС („Земля” та „Метео” у ПУ МНРЛС). Вибір масштабів в режимах „Курс”, „Пiвнiч” та “МН РЛС” – перемикачем діапазонів 640, 320, 160, 80, 40 та 20 км. Зняття синтезованої карти в режимі МН РЛС кнопкою „Зняття карти”. Виклик довідкової інформації, яка накладається на синтезовану карту в режимах „Курс”, „РН,НО”, „Північ” – кнопкою „Справка”. Вибір пріоритету у відображенні ККР від VOR або АРК в режимі РН – кнопкою “АРК”. Перемикання зображень з КПІ на КІНО та навпаки (кнопка „КПІ-КІНО”) – вручну. Включення резервного блоку обчислення та формування інформації БОФ-1 кнопкою „Резервний канал”. Відключення непрацюючого ПК СЕІ кнопкою „Вiдключення пульту”. Під час автоматичної реконфігурації у разi відмови одного ПК забезпечується можливість управління всіма БОФ-1, з працюючого ПК з відображенням однакової інформації на всіх індикаторах. Iз кожного ПК СЕІ забезпечується виставлення, введення та видача інформації про тиск на рівні світового океану – РО, аеродрому – Ра та висоти прийняття рішення (ВПР) на світлодіодному індикаторі, який працює з цим ПК (кнопкою „Введення”). Увімкнення – СЕІ двома вимикачами на правому щитку увімкнення систем . Вид та об’єм індикації КПУ та КІНО за режимами наведено у КЛЕ ПС Ту-204 та Іл-96 (зображення – у восьми кольорах). Сигналізація про досягнення максимально допустимих значень параметрів виводиться у вигляді блимання з частотою 4 Гц символів (індексів) максимально допустимих значень.
Читайте також:
|
||||||||
|