МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалуIII. Мотивація навчальної діяльності II. Актуалізація опорних знань І. Організаційний момент уроку ХІД УРОКУ VI. Підбиття підсумків уроку V. Повідомлення домашнього завдання IV. Закріплення вивченого матеріалу
– Що вивчає лексикологія? – Що ми називаємо лексикою? – На які групи за походженням поділяється лексика української мови? – Які слова називаються власне українськими? Наведіть приклади. – Які слова називаються запозиченими? Наведіть приклади.
– Що ж, ось ми й доійшли до міста призначення. Ми дізналися про групи лексики за походженням. Отже можемо поставити на карті відмітку, що ми успішно виконали всі завдання й подолали цей шлях. Кожного наступного уроку на карті з’являтимуться нові маршрути, які ми також подолаємо.
– Що нового я дізнався на уроці?
Бесіда 1. Коли відбувся напад Німеччини на СРСР? 2. Яке місце посідала Україна в планах окупантів? 3. Поясніть термін «блискавична війна». 4. Які території України першими зазнали на собі гніт німецького окупаційного режиму? 5. Чи здійснювалася евакуація підприємств з України? Яких саме?
Учитель. Сталінградська битва, яка тривала з 17 липня 1942 р. до 2 лютого 1943 p., стала початком корінного перелому в Другій світовій війні та початком визволення території України. У ході загального контрнаступу війська 1-ї гвардійської армії під командуванням генерала В. Кузнєцова 18 грудня 1942 р. вибили окупантів із села Півнівка Міловського району на Луганщині. Цього ж дня були визволені й деякі інші населені пункти цього ж району. Відповідно до плану Ставки на початку 1943 р. потужний наступ радянських військ розпочався в напрямку Донбасу й Харкова. Червоній армії вдалося визволити ряд північно-східних районів Донбасу й м. Харків. 19 лютого 1943 р. з району Краснограда й Красноармійська німецькі війська завдали по радянських військах танкових ударів. До 15 березня в жорстоких боях було вбито і поранено 156 тис. радянських солдат і офіцерів. 16 березня 1943 р. німецькі війська знову захопили Харків, а 18 березня — Бєлгород. Проблемне завдання • Як ви вважаєте, яке стратегічне та ідеологічне значення мала Сталінградська битва для подальшого перебігу воєнно-політичних подій Другої світової війни?
►► Бої на Лівобережжі. Звільнення Києва Учитель. Битва на Курській дузі (5 липня — 23 серпня 1943 р.) закріпила корінний перелом в ході Великої Вітчизняної та Другої світової війн. Перемога в цій битві відкрила для Червоної армії можливість широкомасштабного наступу на всьому південному напрямку радянсько-германського фронту. З серпня почалась битва за Харків. У ній взіли участь 980 тис. радянських солдат і офіцерів за підтримки 2 400 танків, 1 300 літаків, 12 тис. гармат. Супротивник мав втричі менше живої сили, вчетверо менше танків й артилерії, 800 літаків. 23 серпня 1943 р. було звільнено Харків (загинули й були поранені 255 тис. радянських солдат. У ході Донбаської наступальної операції (13 серпня — 22 вересня 1943 р.) були звільнені найважливіші промислові центри Донбасу, а 8 вересня — м. Сталіно (зараз м. Донецьк). 21 вересня авангардні частини Центрального і Воронезького фронтів вийшли до Дніпра. Були звільнені обласні центри: Суми — 2 вересня, Чернігів — 21 вересня, Полтава — 23 вересня. Війська Червоної армії вийшли до Дніпра фронтом від Києва до Запоріжжя. Було прийнято рішення про утворення чотирьох Українських фронтів: Перший Український — із Воронезького фронту; Другий Український — зі Степового фронту; Третій Український — із Південно-Західного фронту; Четвертий Український — із Південного фронту. 21 вересня 1943 р. почалося форсування Дніпра. 14 жовтня 1943 р. було звільнене м. Запоріжжя, 25 жовтня — м. Дніпропетровськ, а 6 листопада 1943 р. війська 1-го Українського фронту під командуванням генерала М. Ватутіна звільнили м. Київ.
Складання хронологічної таблиці
ПОЧАТОК ВИЗВОЛЕННЯ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ Читайте також:
|
||||||||
|