Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VIІ. Підсумок уроку

тестова робота:

Варіант I

1. Знайти координати вершини параболи у = - x2 - 2x + 2

А) (-1;3) Б) (1;3) В) (-1;-3) Г) (1;-1)

2. Вкажіть графік функції y = -x2 - 2x + 2

3. Знайдіть проміжок спадання функції y = -x2 - 2x + 2

А) (- ;1] Б)[1;+ ) В) (-;-1] Г) [ -1;+ )

4.Вкажіть графік функції y=(x-3)2+1

 

 

Варіант II

1. Знайдіть координати вершини параболи у = -x2 + 4x - 3

 

А) (-2;1) Б) (2;1) В) (2;-1) Г) (-2;-1)

2. Вкажіть графік функції y = -x2 + 4x - 3

3.Знайдіть проміжок спадання функції y = -x2 + 4x - 3

А) (-;-2] Б)[-2;+ ) В) (-;2] Г) [2;+ )

4.Вкажіть графік функції y = (x+2)2+1

Шифри відповідей:

1 варіант

Завдання
Відповідь А Б Г Г

2 варіант

Завдання
Відповідь Б В Г Б

Сфери застосування квадратичної функції:

Можливо привести немало прикладів застосування квадратичної функції, з яких головний відомий з підручника фізики — рівняння шляху s рівноприскореного руху с початковою швидкістю v0, прискоренням а і шляхом х0, пройденим до початку відліку : х = х0 v0 * t .

 

Є цікава властивість параболи. Нехай парабола почне обертатись навколо осі ординат. Отримаємо щось у вигляді «чаші», тільки щоб вона не була нескінченною,

відріжемо її частину площиною, яка перпендикулярна до осі ординат. Отримаємо фігуру, яка називається параболоїдом. Якщо тепер зробити внутрішню поверхню параболоїда дзеркальною і направити пучок світла по напрямку осі ординат, то всі промені світла зберуться в одній точці, яка називається фокусом. А якщо у фокус поставити джерело світла, наприклад, електричну лампочку, то вийде найзвичайнісінька фара, або прожектор, або частина кишенькового ліхтарика.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. IV. Підсумок уроку
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  9. Вимоги до проведення сучасного уроку
  10. Вимоги до уроку
  11. Додатковий матеріал до уроку




Переглядів: 1044

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Узагальнення та систематизація знань | Необхідність, місце й роль аудиту в ринковій економіці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.