МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Факторинг привабливий і постачальнику , і фактор-фірмі, і покупцю.Відмінності факторингового фінансування та кредиту У чому полягає відмінність фінансування при факторингу і кредиту?
Факторинг необхідний компаніям, які бажають забезпечити зростання обсягів продажу свого товару , використовуючи оборотні кошти Фактор-фірми. Якщо обсяг продажу зростає , то це забезпечить і зростання обсягу фінансування з боку Фактору. За допомогою факторингу постачальник може: Ø збільшити обсяг продаж , кількість покупців і конкурентоспроможність, надаючи покупцям пільгові умови оплати товару (відстрочку) під надійну гарантію ; Ø отримати кредит у розмірі до 90% від вартості товару, що постачається, що прискорить оборотність коштів; Ø незалежність і свобода від дотримання строків платежів зі сторони дебіторів; Ø економія власного капіталу; Ø поліпшення фінансового планування; Ø зменшення фінансових ризиків.
Покупець за допомогою факторингу може: Ø отримати товарний кредит (продавець постачає товар з відстрочкою платежу під гарантії в середньому до 3 місяців); Ø запобігти ризиків отримання неякісного товару; Ø можливість отримання знижок при негайної сплаті усіх рахунків постачальників; Ø збільшити обсяг закупівель.
Фактор-фірма також зацікавлена у проведенні факторингових операцій, тому що вона одержує винагороду у виді комісійних платежів за керування рахунками клієнта, включаючи кредитний ризик і факторинговий збір. У світовій практиці комісійний збір звичайно складає 0,5-3% від загальної вартості куплених рахунків. Його розмір залежить від торгового обороту клієнта, ступеня ризику й обсягу необхідної конторської роботи. Ступінь ризику, що бере на себе фактор-фірма, залежить від платоспроможності боржників клієнта, а обсяг конторської роботи при даному торговому обороті пов'язаний в основному із середньою величиною рахунків-фактур. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|