МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Бюджетний процес на місцевому рівніБюджетний процес — це набагато більше, ніж підготовка юридичного документа, що асигнує фонди коштів по групах статей. Хороше складання і бюджету є загально визначеним процесом, який має політичний, управлінський, плановий, комунікаційний і фінансовий виміри. Бюджетний процес складається з заходів, що охоплюють розробку, виконання та оцінку плану з надання послуг та основних фондів. Бюджетний кодекс визначає чотири стадії бюджетного процесу: 1. складання проектів бюджету; 2. розгляд та прийняття закону про Державний бюджет України, рішень про місцеві бюджети; 3. виконання бюджету, в тому числі у разі необхідності внесення змін до закону про Державний бюджет України, рішення про місцеві бюджети; 4. підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету і прийняття рішення щодо нього. Бюджетному процесу притаманні кілька важливих рис. Він: • включає довгострокову перспективу, • встановлює зв'язок із загальними організаційними цілями, • зосереджує бюджетні рішення на результатах і наслідках, • включає і заохочує ефективне спілкування із зацікавленими особами, • надає стимули керівництву. Ці основні риси хорошого складання бюджету говорять про те, що бюджетний процес є не просто вправою на збалансування доходів і видатків одного року, а й стратегічним за змістом, який охоплює багаторічний та оперативний фінансовий план з розподілу ресурсів відповідно до визначених цілей. Бюджетний процес виходить за межі традиційної концепції постатейного контролю видатків, даючи стимули і гнучкість головним розпорядникам коштів вдосконалити ефективність і продуктивність програми. Основним завданням бюджетного процесу є допомога суб'єктам рішень ухвалювати слушні рішення щодо надання послуг та основних фондів і сприяти участі в процесі зацікавлених осіб. Принципи бюджетного процесу: 1. Встановити загальні цілі для ухвалення рішень. 2. Розробити підходи до досягнення цілей. 3. Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей. Підготувати і затвердити фінансовий план і бюджет, що ведуть до досягнення цілей, зважаючи на обмеження наявних ресурсів. 4. Оцінювати ефективність і коригувати її. Програму і фінансову ефективність треба постійно оцінювати і корегувати, щоб заохочувати наближення до цілей. Складові бюджетного процесу:
Читайте також:
|
||||||||
|