МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Допоміжні функції публічного управлінняГоловні функції публічного управління Політико-адміністративні: ● забезпечення державного суверенітету; ● здійснення внутрішньої та зовнішньої політики в межах Конституції і законів України; ● забезпечення прав і свобод людини та громадянина; ● здійснення заходів із забезпечення обороноздатності та національної безпеки; ● забезпечення та координація роботи органів влади; ● регулювання демографічних та міграційних процесів; ● створення та діяльність політичних партій; ● перегляд територіального устрою країни ● формування громадсько-правової відповідальності. Економічні: ● гарантія економічної безпеки та самостійності; ● координація економічної політики; ● реалізація фінансової, цінової, інвестиційної та податкової політики; ● забезпечення рівних умов розвитку для всіх форм власності; ● розробка та здійснення державних програм соціально-економічного, науково-технічного розвитку; ● організація та забезпечення зовнішньоекономічної діяльності; ● забезпечення виконання бюджету (країни, регіону); ● формування грошової політики та регулювання обігу; ● забезпечення якості товарів та послуг, застосування національних міжнародних стандартів. Соціальні: ● розробка та здійснення державних програм розвитку соціальної сфери; ● формування та реалізація заходів щодо забезпечення охорони здоров’я та гігієни населення; ● регулювання трудових відносин між найманими робітниками та роботодавцями; ● формування системи соціального захисту та пенсійного забезпечення; ● забезпечення раціонального використання природних ресурсів; ● регулювання відносин в сім’ї, охорона дитинства, материнства, батьківства; ● забезпечення прав корінних народів та соціальних меншин. Культурно-освітні: ● забезпечення розвитку фундаментальних наук; ● розробка та впровадження державних програм розвитку загальної, технічної, гуманітарної освіти; ● здійснення заходів щодо забезпечення спортивного виховання дітей та підлітків; ● поширення інформації неполітичної спрямованості; ● створення умов для розвитку мистецтва та культури; ● забезпечення можливостей щодо організації відпочинку та проведення спортивних змагань; ● формування системи підготовки та перепідготовки кадрів, підвищення кваліфікації.
Управління персоналом: · формування служби управління кадрами; · застосування сучасних методів кадрового менеджменту; · формування ефективної системи добору та підготовки кадрів; · оновлення управлінської еліти; · запобігання рецидивам непрофесіоналізму та некомпетентності при формуванні кадрового потенціалу; · посилення соціальної та політичної захищеності службовців; · утвердження нової культури державної служби; · розробка та впровадження сучасних методів визначення потреби в кадрах; · запровадження механізмів розвитку персоналу, що забезпечують якісно новий рівень кадрового потенціалу. Організація служб та процедур: · визначення ефективної побудови організаційної структури державного органу; · урахування рівня керованості та факторів ресурсного забезпечення при створенні підрозділів та розмежуванні їх повноважень; · розробка оптимальних схем делегування повноважень за рівнями ієрархії; · розмежування збалансованих повноважень і відповідальності органів влади щодо забезпечення державних та громадських послуг; · розробка і впровадження сучасних організаційних регламентів та управлінських процедур. Технічне забезпечення управління: · визначення потреб щодо технічного забезпечення управління; · формування сучасної технічної бази здійснення управлінського впливу; · збереження, обслуговування та ремонт управлінської техніки; · своєчасне оновлення технічних засобів; · застосування сучасної технології управління; · розробка нової технології. Формування бюджету: · формування пропозицій щодо доходної та витратної частин бюджету · підготовка бюджетних рішень; · розробка процедур підвищення якості бюджетного процесу; · регулювання бюджетного процесу. Юридичне забезпечення: · прийняття легітимних законодавчих актів; · забезпечення якості правового регулювання; · запобігання порушенням вимог законності в роботі органів влади; · недопущення проявів бюрократизму та корупції в діяльності владних структур; · правове регулювання відносин між гілками влади; · здійснення діяльності, пов’язаної із судовими позовами. Діловодство: · фіксація управлінських дій, створення документів за встановленими правилами на паперових або магнітних носіях; · зберігання документації, що стосується основних напрямів і процедур роботи органів публічного управління та прийняття рішень; · регламентування порядку роботи з документами від моменту їх створення (надходження) до відправлення (передачі в архів); · впровадження комп’ютерних технологій опрацювання документальної інформації відповідно до вимог державних стандартів та відповідних інструкцій; · дотримання термінів діловодства та зберігання документів; · організаційно-методичне забезпечення роботи з документами у структурних підрозділах. Контроль та аудит: · визначення об’єкта та предмета контролю; · складання правил та регламентів проведення контролю; · одержання та співставлення інформації з різних джерел; · прийняття рішень за підсумками контролю; · доведення рішень до адресата, а в разі необхідності – до громадських та правоохоронних органів; · надання допомоги підконтрольним структурам у наведенні порядку; · сприяння недопущенню помилок в подальшій роботі; · запровадження аудиту при встановленні реального становища з проблемних питань. Інформаційне забезпечення та зв’язки з громадськістю: · формування вертикальної та горизонтальної мережі прийняття та поширення інформації; · забезпечення релевантності інформації при прийнятті рішень; · спрощення адміністративних процедур одержання інформації щодо діяльності органу управління; · забезпечення прозорості у діяльності органу влади; · створення каналів постійного обміну інформацією з громадськими організаціями та громадянами.
Читайте також:
|
||||||||
|