Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Практична частина

III. Теоретична частина

Схема розбору словосполучення

1.Виписати словосполучення.

2.Визначити головне і залежне слово.

3.За будовою, за головним словом, за наявністю прийменника, за видом зв’язку.

 

V. Закріплення матеріалу

VI. Підсумки уроку і домашнє завдання

 

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Підготовка класу до заняття. Привітання. Перевірка присутності учнів

ІІ. Повідомлення теми, мети і завдання заняття.

ІІІ. Теоретична частина.

Рівновага – стан тіла, за якого в розглядуваній системі відліку відсутні переміщення будь-яких його точок під дією прикладених до нього сил. Для рівноваги тіл необхідне виконання лише двох умов: 1) геометрична сума прикладених до тіла сил повинна дорівнювати нулю: ; 2) алгебраїчна сума моментів, прикладених до тіла сил, відносно будь-якої нерухомої осі, повинна дорівнювати нулю: ;

Момент сили відносно будь-якої осі дорівнює добутку модуля сили на її плече. Плечем сили називають найкоротшу відстань від осі обертання до лінії дії сили( перпендикуляр, опущений з осі обертання на лнію дії сили ).

Рівновага стійка, якщо тіло після зміщення знову повертається у положення рівноваги.

При нестійкій рівновазі незначне зміщення тіла викликає подальше значне відхилення від його вихідного положення.

ІV. Практична частина


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 997

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Энергия магнитного поля | Пиложение №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.