Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок 2. ЯК ВИНИКЛА МУЗИКА (ПРОДОВЖЕННЯ)

Творче завдання.

Як виникла музика

Вступ

За новою навчальною програмою

КЛАС

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

І семестр

«Мистецтво»

(авт. Л. Масол, О. Коваленко та ін.)

До підручника «Музичне мистецтво»

(авт. Л. Масол, Л. Аристова)
Урок 1. ЯК ВИНИКЛА МУЗИКА

Дата:

Мета:ознайомити дітей з тим, як виникла музика. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати їм любов до слухання музики, вміння аналізувати прослухані твори.

 

Що таке музика? Як вона виникла? Для чого вона існує? Над цим питання люди замислювалися з давніх-давен.

 

Заглибимося в далеке минуле і поміркуємо, як виник цей вид мистецтва. Можливо музика народилася від співу пташок або дзюрчання струмка, а може, - від ритмічної праці людини, магічних обрядів, або від слова, мелодійної мови людини?

Це було дуже давно, і ми можемо лише припустити, як жила тоді первісна людина. Цікаво, що наштовхнуло її на винахід музичних інструментів?

Першим у світі музичним інструментом була сама людина. У людини є голос, який може видавати милозвучні звуки різної висоти. А для того, щоб мелодія звучала ритмічно, людина то плескала в долоні, то розмірено притупувала.

 

Ритм – упорядковане чергування музичних звуків.

Слухання. Пер Нергард, «Образ шуму»

Пізніше люди почали вистукувати ритм палицями, камінцями. Звук був дзвінкий і гучний. Саме так, ймовірно, виникли перші музичні інструменти. Вони були дуже різні. Прослухайте дуже цікавий твір, який називається «Образ шуму».

 

Аналіз твору

Розкажіть про свої враження від музики.

Які ударні інструменти звучать?

Поміркуйте, яку музику можна уявити, роздивляючись ілюстрацію Володимира Драчинського «Хор».

 

Демонстрація пісні «Музика», Г.Струве, І.Ісакової

 

Розучування пісні «Музика», Г.Струве, І.Ісакової

1.Хочу я побачити музику,

Хочу я почути музикуЮ

Що таке отая музика,

Розкажіть, благаю я.

2.Спів пташиний – це є музика,

І краплинки – це є музика.

Є своя весела музика

У зеленого гілля.

3.Бачиш, лист в повітрі крутиться,

Тихо крутиться під музику.

Бачиш, хмарка в небі хмуриться –

Буде музика дощу.

4.Має вітер, має сонечко,

Мають хмарки, мають дощики,

Навіть зернятка малесенькі

Мають музику свою.

Хочу я побачить музику,

Хочу я почути музику…

 

Підсумки уроку

Питання виникнення музики хвилювало людство у всі часи. Сьогодні ми з вами зробили певні припущення з цього питання. На наступних уроках ми продовжимо вивчення цієї теми.

 

Домашнє завдання

На дозвіллі прислухайтеся до музики природи – шурхоту листя, шуму дощу, співу пташок. Уявіть, які музичні інструменти краще передадуть цю музику.

Дата:

Мета:ознайомити дітей з тим, як виникла музика. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати їм любов до слухання музики, вміння аналізувати прослухані твори.

 


Читайте також:

  1. Виникла у 60-70-х роках ХХ ст.
  2. ЗАРУБІЖНА МУЗИКА XIX СТОЛІТТЯ .
  3. Лекція №5(продовження) Політична думка в Україні
  4. Манера співу. Музика і танець в індійському кінематографі.
  5. Музика Давнього Китаю
  6. Музика і звукові ефекти
  7. Музика і театр.
  8. Музика та театр
  9. Музика та театр.
  10. Музика як мас-медіа
  11. Музика, живопис та архітектура
  12. Музика, театр. Народження кіно




Переглядів: 1884

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Творче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.