МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Джерельна база історії науки й техніки єПредмет науки й техніки Завдання історії науки й техніки Мети історії науки й техніки 1. Забезпечити постійне підвищення якості загальнокультурного й науково-технічного потенціалу суспільства 2. Створювати й підтримувати історично-наукове й історично-технічне середовище як органічну частину всіх сучасних соціальних інститутів: утворення, науки, економіки, музейної справи й ін. 3. Служити основний для інтеграції природничо-наукової, технічної й гуманітарної форм єдиного по своїй природі знання. 4. Постійно вводити в науковий і культурний оборот нове фактичне й концептуальне історично-наукове й історично-технічне знання. 5. Створювати фактологічну й концептуальну основу для розробки імовірнісних моделей різного рівня науково-технічного й соціального розвитку суспільства. 6. Служити природною підставою для створення нової концепції нового знання - історія як форма теорії. 1. Пошук, систематизація, аналіз і узагальнення історично-наукових і історично-технічних фактів. 2. Розширення джерельної бази для досліджень. 3. Виявлення й обґрунтування законів і закономірностей науково-технічного розвитку 4. Аналіз ролі й значення науки й техніки в культурно-історичному розвитку 5. Удосконалювання методологічного забезпечення дослідницької практики (уточнення понятійного апарата, поглиблення аналізу текстів і речових джерел, створення й критика концептуальних моделей опис і пояснення історично-наукового й історично-технічного знання, розширення практики використання експериментальної перевірки й математичного опису історичного знання, радикальне розширення використання сучасних комп'ютерних технологій в історії науки й техніки). 6. Дослідження особливостей розвитку науки й техніки в окремі періоди, в окремих регіонах і країнах. 7. Розгляд питань пріоритету 1. Інформація про події й творців історії науки й техніки 2. Матеріальні пам'ятники історії науки й техніки. 3. Процеси одержання, обґрунтування наукового й технічного знання в різних культурно-історичних умовах 4. Структура й зміст науково-технічного знання. · Вивчення шляхів і закономірностей формування джерельної бази · Аналіз структури джерельної бази · Вивчення походження й еволюції основних видів джерел. Особливістю її є 1. Масивність інформаційних фондів і їхнє стрімке зростання 2. Високий рівень дублювання 3. Багатоаспектність інтерпретації 4. Різноманіття тим інформації 5. Низький рівень формалізації джерел по історії науки й техніки Читайте також:
|
||||||||
|