МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Гіпоопіка. Батьківське нехтування та неприйняття дитини може призвести до формування у неї комплексу неповноцінності через відчуття дитини себе небажаною.Гіперопіка. Діти, батьки яких поблажливі до них, дуже їх пестять, виростають недостатньо впевненими у власних здібностях. Особливості впливу стилю виховання на формування самосвідомості дитини Порушення механізмів функціонування сім’ї й особливо конфлікти між батьками або відсутність одного з батьків. Базовим зовнішнім фактором становлення та функціонування самосвідомості є соціальна ситуація розвитку V міра цілісності Я-концепції людини більше залежить від рівня інтеграції соціальної системи, в якій вона бере участь. У суспільстві, де вимоги до людини між членами соціуму взаємно не узгоджено, людині важко інтегрувати власні різні Я-образи в єдине цілісне утворення – Я-концепцію. Загальні закономірності формування Я-концепції особистості в соціумі Порівняння - базовий механізмом формування самосвідомості. Оцінюючи себе, індивід свідомо або несвідомо порівнює себе з іншими, враховуючи не тільки свої власні досягнення, але і всю соціальну ситуацію в цілому. Відчуження, з’являється дещо пізніше ідентифікації, обумовлює розвиток початкових форм самосвідомості, потреби в здобуванні та відстоюванні власної самостійності, самоцінності. Ідентифікація забезпечує ототожнення особистості з власним ім’ям, статтю, з Я-образами минулого, теперішнього та майбутнього, із суспільними цінностями. v формування Я-концепції людини відбувається опосередковано, через ставлення до неї інших людей у повторюваних взаємостосунках; v Я-концепція є частиною символічного середовища, що утворюється реконструкцією досвіду на основі лінгвістичних категорій, які використовують у групі, до якої належить особистість; v система поглядів стосовно свого «Я» стає змістовнішою залежно від збільшення кількості соціальних груп, в яких людина бере участь; v міра впливу на «Я» людини інших людей залежить від визначеності її цінностей і авторитету іншого чи групи людей; v у формуванні «Я» відіграє важливу роль суб’єктивна інтерпретація думок про людину інших, яка є відображенням того, що, на її розсуд, думають про неї інші, хоча зовсім необов’язково, щоб вони дійсно так думали; v оцінка особистістю самої себе з погляду тих, з ким зустрічається вона в соціумі, поступово інтегрується в єдине цілісне утворення, Я-концепцію; Три групи сімейних факторів, які впливають на формування Я-концепції дитини 1) порушення психічного здоров’я самих батьків і, насамперед, їх підвищена тривожність або емоційна холодність; 2) неадекватний стиль виховання дитини і, передусім, гіпоопіка, гіперопіка та надлишковий контроль; Читайте також:
|
||||||||
|