Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.

V Я-концепція зрілого дорослого розвивається в результаті виникнення великої кількості Я-образів у процесі генерування концептуального ядра особистості.

V Я-концепція особистості збагачується новими Я-образами, бере до уваги постійно мінливі ситуаційні взаємостосунків та варіації самооцінок і детермінує всі взаємодії.

Низька самооцінка результату зовсім не обов'язково говорить про «комплекс професійної неповноцінності», а навпаки в сполученні з високою самооцінкою потенціалу є чинником професійного саморозвитку особистості.

Самооцінка потенціалупов'язана з оцінкою своїх професійних можливостей і відображає віру в себе та упевненість у своїх силах.

Самооцінка результатупов'язана з оцінкою досягнутого і відображає задоволеність/незадоволеність досягненнями.

Особистісний аспект професійної самооцінкивиражається в оцінці своїх особистісних якостей у зв'язку з ідеалом образа «Я-профессионального».

Операционально-діяльністний аспект самооцінкипов'язаний з оцінкою себе як суб'єкта діяльності і виражається в оцінці свого професійного рівня (сформованості вмінь і навичок) і рівня компетентності (системи знань).

Професійна самооцінка

Реальна та ідеальна професійні Я-концепції не тільки можуть не збігатися, але в більшості випадків обов'язково розрізняються, і їхня розбіжність є джерелом професійного самовдосконалення особистості і її прагнень до розвитку.

Ідеальна Я-концепціявідповідає професійним бажанням і надіям.

Реальна професійна концепція себе— це уявлення особистості про себе як про Професіонала.

З віком самооцінка стає усе більше диференційованою. Доросла людина може дуже високо оцінювати одні свої якості, наприклад свій інтелектуальний рівень, і дуже низько інші - рівень міжособистісних взаємодій або фізичних можливостей.

Зайнятися іншою діяльністю, у якій можлива більша успішність.

На самооцінку впливає рівень досягнення особистості: вона підвищується, якщо домагання особистості реалізуються, і знижується, якщо мети не вдається досягти.

Якими методами реалізувати свої прагнення.

Конгруентність Я-концепції та різних аспектів Я досягається за допомогою самоактуалізації.

Особливості самооцінки (20-40 років)

Самооцінка особистості залежить того:

• ким їй хотілося б стати,

• яке місце зайняти в цьому світі,

Способи підтримки константності Я-концепції у випадках невдачі:

– пояснити свій неуспіх, використовуючи раціоналізацію;

– заперечувати неуспіх;

– знизити рівень своїх домагань;

Професійна Я-концепція

Особливості самосвідомості в період середньої зрілості (40-60 років)


Читайте також:

  1. I. Правильно визначена мета.
  2. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  3. V. Етичні правила психологічних досліджень
  4. А ви слідуєте цім правилам, коли виступаєте публічно?
  5. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  6. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  7. Аксіологія як наука про цінності. Філософські концепції цінностей.
  8. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  9. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  10. Аналіз юридичних складів злочинів, що пов’язані з порушенням чинних на транспорті правил та в пошкоджені магістральних трубопроводів
  11. Будучи, як правило, дочірніми фірмами великих компаній, вони існують за рахунок засобів венчурного капіталу і здійснюють чітко визначений вид діяльності.




Переглядів: 1318

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя. | V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.