МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Класифікація дефектів зубних рядів за БетельманомЗміст лекційного матеріалу Тема лекції: Техніка виготовлення знімних пластинкових протезів при часткових дефектах зубних рядів. Класифікація дефектів зубних рядів по Кеннеді. Види і конструктивні особливості зубних пластинкових протезів, їхні основні частини, вимоги до них. Позитивні і негативні особливості знімних пластинкових протезів. Клінічні і лабораторні етапи виготовлення. Техніка безпеки і профілактика професійних захворювань для зубного техніка. Зубному технікові приходиться працювати зі шкідливі речовинами: пари кислот, лугів, бензину, метилметакрилату, ртуті, свинцю й ін. Для збереження цих речовин повинні бути спеціальні приміщення і посудини з притертими пробками. У процесі обробки металів і пластмас утворюється багато пилових часток, тому робота повинна проводитися у витяжній шафі. У лабораторії повинна бути витяжна вентиляція. Стіл зубного техніка повинний мати пилозбирач, з'єднаний з вентиляцією. Важливо правильне освітлення робочого місця. Стіни повинні бути світлими, що легко піддаються очищенню. Для зниження шуму варто використовувати протишумні навушники. Щоб не було перегрівання організму і не було потрібно, особливо узимку, частого провітрювання, що веде до простудних захворювань, необхідне дотримання норм розмірів приміщення і вимог до штучної центральной вентиляції. При поліруванні протезів слід користуватися респіраторами і маск-окулярами. При розливі кислот, лугів необхідно надягати спецодяг: гумові чоботи, рукавички, фартух — і мати нейтралізуючі розчини. Прибирання в зуботехнічній лабораторії повинно проводитися не менш 2 разів у день.
Багато причин веде до розвитку патологічних процесів в органах, що складають зубо-щелепну систему. Несвоєчасність лікування патологічних процесів у твердих тканинах зуба, прогресування процесів, незважаючи на проведене лікування, можуть викликати ускладнення каріозного і некаріозного враження коронки зуба, що може привести до видалення зубів. Видалення зуба або групи зубів веде до зміни багатьох функцій зубо-щелепної системи, що у свою чергу порушує акт відкушування і пережовування їжі. Кеннеді, для зручності постановки діагнозу, запропонував класифікувати дефекти зубних рядів і розділив їх на 4 класи. І – двосторонній кінцевий дефект; ІІ – однобічний кінцевий дефект; ІІІ – включений дефект у бічній ділянці; ІV – дефект зубного ряду у фронтальній ділянці. У 1954 році були введені доповнення до класифікації Кеннеді: 1 ін. – визначення класу дефекту не повинне передувати видаленню зубів, тому що це може змінити спочатку встановлений клас дефекту. 2 ін. – якщо відсутній 3–й моляр і він не повинен заміщатися під час протезування, то він не враховується при постановці діагнозу. 3 ін. – якщо в порожнині рота є 3-й моляр і він буде використаний як опорний зуб, то при постановці діагнозу кінцевого дефекту немає. 4 ін. – при визначених клінічних ситуаціях, якщо відсутній 2-й моляр і він не повинен заміщатися під час протезування, то при постановці діагнозу він до уваги не береться. 5 ін. – клас дефекту визначається в залежності від найбільше дистально розташованої беззубої ділянки (найменший за номером клас). 6 ін. – підклас визначається по кількості додаткових дефектів, крім основного. 7 ін. – величина додаткового дефекту (кількість відсутніх зубів) не враховується. 8 ін. – у 4 класі немає підкласів, тому що більш дистально розташовані дефекти будуть визначати інший клас. Недолік класифікації полягає в тому, що він не враховував кількість відсутніх зубів у дефекті. Читайте також:
|
||||||||
|