Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Буддизм в Україні

Історія розповсюдження буддизму в Україні починається з 1988 року, коли з Бурятії в м. Донецьк приїхав преп. Дорже Жамбо, який спочатку як мирський послідовник Дхарми, а з 1989 р. - вже як чернець, почав проповідь вчення Будди. Завдяки його проповідям на Україні з'явилися спочатку перші буддисти-миряни, а потім і ченці. Відразу ж після розвалу Радянського Союзу в 1991 році була зареєстрована перша в Україні буддійська община в м. Донецьку. Декілька пізніше в тому ж році були зареєстровані ще дві обласні буддійські общини: Луганська і Харківська, а також з'явилися буддійські групи в Києві. У 1993 році керівники українських общин і груп ухвалили рішення про об'єднання в єдину організацію - Духовне управління буддистів України, головою якого - Чойдже-ламою, - був одноголосно вибраний преп. Дорже Жамбо. У цьому ж році одна з мирянок пожертвувала Ордену свій будинок із земельною ділянкою, де і був заснований перший в Україні буддійський монастир - Храм Шейчен-лінг в Донецькій області. Сама ж мирянка прийняла чернечих обітниць, ставши першою українською буддійською черницею, прийнявши духовне ім'я Тарма.

Не маючи якої-небудь сторонньої допомоги, нерідко долаючи опір властей, перші буддисти змогли за лічені роки посіяти насіння Дхарми в тисячі душ, перетворивши вчення Прояснення на частину духовного, культурного і суспільного життя України. На сьогоднішній день до складу Духовного управління буддистів України входить близько сотні буддійських общин і груп в різних областях України, а також - поки єдиний буддійський монастир, що офіційно діє в Україні, Храм Шейчен-лінг в Донецькій області.

Мало хто знає, що Україна – єдина країна Східної Європи, де зберігаються останки Будди. Буддисти називають їх шарира, на санскриті це слово позначало те, що залишається після спалювання людського тіла. У сучасному хінді "шарира" означає "тіло". Власне кажучи, буддисти вірять, що шарира і є тіло вічного Будди, почитали її як самого вчителя, що пішов зі світу більш ніж 2500 років тому, а також закладають останки Будди в ступи, спеціальні культові споруди. Шаріра з'явилася в Україні в 1996 році, 9 мікроскопічних частинок українським ченцям подарував Гянка Шакья, чернець із столиці Непалу Катманду. Його прізвище означає, що він є далеким нащадком родичів Будди Шакьямуні[2].

Луганський Буддійський Центр виник в 1994 році завдяки, спочатку, невеликій групі тих, що практикують. У 1995 році на запрошення Буддійського Центру Луганськ вперше відвідав Лама Оле Нідал. У 1997 році Центр отримав офіційний статус релігійної організації. Лама Оле, який постійно підтримує своїх учнів і роботу 600 Центрів у всьому світі, відвідував Луганськ вже 4 рази: у 1995, 1998, 2003 і 2007 рр.

У Луганській області медитаційні групи існують в Лутугіно, Алчевську та Лисичанську[3].

Висновок:У XX ст. буддизм вийшов за межі свого традиційного розповсюдження і знайшов своїх послідовників у Європі, в тому числі і в Україні.

 


Читайте також:

  1. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  2. Аграрні відносини в Україні у ХVІ - перш. пол. ХVІІІст.
  3. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Адміністративне судочинство в Україні
  7. Адміністративний устрій та окупаційний режим в Україні під час війни 1941-1945 рр
  8. АКТИВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНОГО РУХУ В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ
  9. АНаліЗ СТанУ ЗДОРОВ'Я ДІТеЙ І ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ
  10. Аналіз стану та проблем реалізації Болонського процесу в Україні за ключовими напрямками.
  11. АРХІВНА СПРАВА В ЗАХІДНІЙ УКРАЇНІ, НА БУКОВИНІ ТА ЗАКАРПАТТІ У 1920-1930-Х РР.
  12. Архівна справа в Україні в роки другої світової війни




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні поняття буддизму | Історія виникнення християнства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.