Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Основна частина

Фізінструктор. Діти, ви гостинні й чемні. Правда ж? Тож приготуймо для Лисички та Журавля смачний обід. Ігрова вправа "Нагодуємо Журавля" Діти перешиковуються в колону по одному.

Перед ними стоїть відерце з муляжами овочів, далі — гімнастична лава, а за нею — глечик.

Малята по черзі беруть овоч, повзуть з ним по гімнастичній лаві і вкидають у глечик.

Ігрова вправа "Почастуй Лисичку" Перед дітьми — каструля з крупою, далі - смуга перешкод і стільчик з пустою тарілкою. Дошкільнятам роздають ложки й пропонують наповнити тарілку кашею. Діти по черзі набирають крупу в ложку і, тримаючи її в руках, проходять "змійкою" між "пеньочками" (кубиками). Потім висипають крупу в посудину.

Рухлива гра "Журавель і жабенята" На підлозі лежать обручі. Жабенята (діти) стрибають між ними. З'являється Журавель (вихователь). Фізінструктор

Ходить Журавель по болоту.

Чап-чап! Ловить Журавель жабеняток.

Хап-хап! Жабенята полякались.

Ква-ква! У водичку пострибали.

Раз-два!

Після слів "ква-ква" Журавель ловить жабенят, а ті стрибають в обручі й присідають. Гра повторюється тричі.

 

ПІ Заключна частина

По закінченні гри діти крокують по залі, виконуючи вправу на відмовлення дихання: підіймають руки через сторони вгору (роблять вдих) і опускають вниз (видих). Потім Журавель частує дітей

 

«Спорцмени»

Мета: Збагачувати знання дітей про власний організм та здоров'я; формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я людей, що навколо, систематично займатися фізкультурою, спортом, загартовуватися; дбайливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати; сприяти усвідомленню зв'язків, що існують ц природі, їхньої ролі у житті людини, закономірностей змін у її організмі; формувати міцні рухові навички та забезпечувати якість її виконання; розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу; розвивати потребу в щоденній руховій діяльності; виховувати самостійність у рухливих іграх,виконанні правил гри, взаємодопомогу, коректне ставлення до своїх ровесників, співпереживання з приводу їхньої невдачі.

Розвивати уміння ходити по канату, покладеному прямо, приставляючи носок однієї ноги до п'ятки іншої, повзати вздовж канату на четвереньках, перестрибувати через канат, котитись вздовж канату, розвивати навички бігу у р/г «Чия команда швидше збереться»;виховувати дисциплінованість.

Матеріал: канат, червоні та зелені кульки за кількістю дітей

Хід заняття

І. Вступна частина

Шикування у колону за зростом.

Ходьба на носках, п'ятках, високо піднімаючи коліна.

Біг із зупинками (40с)

Ходьба «павучок»

Комплекс ЗРВ

1)Колові рухи руками (16-8 р)

- Діти, стали всі у вихідне положення, стійка : ноги нарізно. Піднімаємо руки вгору і виконуємо колові рухи руками 4 рази вперед, і 4 рази назад. Вправу почали.

2 )Піднімання на носки (6-8р)

- Діти, стали всі у вихідне положення у o.e.,при цьому пальці рук переплетені за спиною. На 1-2- піднімаємося на носки,енергійно відводячи руки назад до зведення лопаток(вдих); Вправу розпочинаємо. (Діти виконують вправу під мій рахунок)

1) Повороти тулуба (10-12р)

Стійка ноги нарізно, руки в сторони. Повороти тулуба вправо, вліво, не відриваючи п'яти від землі. 1,(3) поворот вправо(вліво), 2,4 повернення в о.с

Вправу почали (Діти виконують вправу під мій рахунок)

2) Нахили тулуба (10-12р)

В.п. стійка: ноги нарізно. Почергові нахили в сторони по одному разу. 1- Нахил уліво: ліва рука за спиною рухається вправо, права рука над головою рухається вліво. З - Нахил вправо: права рука за спиною рухається вліво, ліва рука над головою рухається вправо.. 2, 4 повернення в o.e. Тулуб при цьому не повертається.

Вправу виконувати починай. (Діти виконують вправу під мій рахунок)

3) Махаємо ніжками (10-15 р кожною ногою)

- Стоячи на одній нозі, іншою виконувати вільні махові рухи вперед- вгору - назад-вгору з максимальною амплітудою, не доторкаючись до землі. Намагатися зберігати рівновагу. За опору не триматись.

6) Нахили тулуба (б-8р)

- В. п. - стійка: ноги нарізно, руки внизу. Нахили вперед та назад, поступово збільшуючи амплітуду рухів. Нахил уперед: ноги в колінах не згинати, пальці рук тягнуться до землі. Нахил назад: руки відвести в сторони-вверх-назад, подивитися вверх.

7) Колові рухи ногою (8-Юр кожною ногою)

Стоячи на одній нозі, іншою виконувати колові рухи, не торкаючись підлоги, вправо та вліво, по 4 рази в кожну сторону. Вправу починай. (Діти виконують вправу під мій рахунок)

8) Лягли - піднялися (6-8р)

В. п. - o.с. 1 - упор присівши; 2 - упор лежачи; 3 - упор присівши; 4 - o.с. Вправу розпочали. (Діти виконують вправу під мій рахунок)

9.) «Млинок» (6 р у кожну сторону)

Стійка: ноги широко, нахилити тулуб уперед, руки в сторони. Виконувати повороти тулуба(млин)

ІІ Основна частина

Ходьба по канату (30с)

Повзання (25 с)

Стрибки через канат (15р)

Кочення вздовж канату потоковий спосіб по 1 разу

Рухлива гра «Чия команда швидше збереться» ( 2-3 рази)

 

ІІІ Заключна частина

Легкий біг (30с)

Ходьба (30с)

«В гості до ляльки Каті»

Мета:Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту.Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків.

Розширювати елементарні уявлення про будову людського тіла. Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості.

Формувати вміння стрибати на двох ногах. Тренувати дітей у ходьбі в прямому напрямку, переступати через мішечки з піском («камінчики»); повзати рачки, підповзати під дугу; вправляти в умінні зійти на ящик і зійти з нього; розвивати вміння орієнтуватися в просторі.

Обладнання: Лялька, маленький стільчик, «камінчики» (мішечки з піском розміром 20 на 12 см), килимова доріжка шириною 20см, дуга, ящик висотою 15 см, таз з водою кімнатної температури, вертикальні ялинки висотою 50см, грибочки маленькі дерев'яні, кошик.

Хід заняття:

І. Вступна частина

Вихователь: Діти, подивіться! До нас у гості прийшла лялька Катя! Он там вона сидить! Ходімо до неї по доріжці. Переступаєте через «камінці» (якщо хтось із дітей не йде, вихователь кличе їх по імені).

Ось яка гарна лялька Катя! Катя (вихователь бере її в руки, говорить від її імені): Я на стільчику сиділа, І на вас, на всіх дивилася! Ах, як швидко ви крокували! Чи не спіткнулися, не впали! І за це покажу Вам гімнастику свою! (Діти стають врозтіч, лялька розташовується недалеко від дітей).

Комплекс ЗРВ:

4) Півник в чобітках, (В.П.: Те ж, В: на рахунок 1-2 нахилилисяв«чобітках», 3-4 повернулися В.П. (повторити 6 раз).

5) Курочка в сережках, (В.П.: вільне, На рахунок 1-2 руки підняли, £ потягнулися, 3-4 повернулися в В.П. (повторити 5 рази).

6) Гусак в капелюсі В.П.: руки на поясі. Повороти тулуба в різні боки (повторити 3-4 рази).)

Качка у воді.(Стрибки дітей на двох ногах.) 15р

Вихователь: Ось які молодці! Катя любить гуляти і нас кличе! £ (Вихователь бере ляльку в руки і говорить від її особи): Ви швидше, швидше повзіть та з дороги не згубіть!


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III Заключна частина
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




Переглядів: 1472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Заключна частина | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.