МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Цілі переходу до інформаційного суспільстваБачення майбутнього Розробка програм руху до інформаційного суспільства Як і будь-яке інше, інформаційне суспільство недосконале, а ІКТ нейтральні - наслідки їх застосування цілком залежать від ціннісних установок і політичних рішень. Реалізація можливостей інформаційного суспільства - питання адекватної політики і своєчасних управлінських рішень. Саме внаслідок сказаного інформаційне суспільство стало політичною метою розвитку багатьох держав і регіонів. Вже більше за 20 років "інформаційне суспільство" є предметом програмних розробок на національному, міжнародному і регіональному рівнях, основна мета яких – забезпечити максимальну користь від переходу до інформаційного суспільства і парирувати ризики і негативні наслідки. У розвинених країнах вже прийняті документи третього покоління, що підводять проміжні підсумки і ставлячі нові цілі. Автори програм рушення міста в інформаційне суспільство виходять з того, що місто повинне увійти в нього як центр інформаційної діяльності як "інформаційне місто". Це означає, що воно повинно стати: 1. містом з розвиненою інформаційно-телекомунікаційною інфраструктурою, що відповідає всім сучасним вимогам; 2. містом, економічний підмурівок якого формує економіка, заснована на знаннях, де економічне зростання і створення робочих місць визначається інноваційною активністю, яка має на увазі успішну комерціалізацію результатів досліджень і розробок; 3. містом, в якому буде мати місце масове і ефективне використання ІКТ у всіх областях економічного, соціального і культурного життя; 4. центром конкурентоздатної інформаційної індустрії, де виробництво інформації, інформаційних технологій і послуг стане найважливішою галуззю міської економіки; 5. містом, де доступ до соціально значущої інформації і базовим інформаційно - телекомунікаційний послугам буде забезпечений для всіх городян незалежно від статі, віку і соціально-економічного становища. Дерево цілей рушення до інформаційного суспільства виділяє певний аспект в цільових установках розвитку міста. Верхній рівень цілей рушення мегаполісу до інформаційного суспільства співпадає із загальними цілями соціально - економічного розвитку міста: створення сприятливих умов для підприємницької діяльності і підвищення конкурентоздатності підприємств міста, підвищення рівня і якості життя городян, підвищення ефективності і відвертості міського управління, поліпшення роботи міського господарства і екології міста. Цілі другого рівня уточнюють і розкривають цілі вищого рівня з точки зору умов і можливостей інформаційного суспільства: · формування нормативно-правової бази інформаційного суспільства, регулюючої взаємовідносини творців, власників і користувачів інформаційних ресурсів і систем, а також всіх учасників рушення до інформаційного суспільства; · вдосконалення міського управління за рахунок подальшого розвитку його інформатизації на єдиній концептуальній основі (концепція "електронної влади") і узгодженої технічної політики; · сприяння розвитку і оновленню різних галузей діяльності на базі широкого використання ІКТ (освіта, культура, охорона здоров'я, малий бізнес, суспільне життя, міське господарство, соціальний захист); · створення умов для пріоритетного розвитку і підвищення експортних можливостей інформаційної індустрії міста; · формування сучасною інформаційно-комунікаційної інфраструктури міста; · формування ефективної міської регіональної інноваційної системи; · подолання інформаційної нерівності. У ряді випадків виділені цілі третього рівня, конкретизуючі цільові установки по окремих галузях і видах діяльності. До першочергових задач, які має бути вирішувати місту для досягнення вищезгаданих цілей, відносяться: · розробка і реалізація блоку узгоджених міських програм використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій для більш ефективної діяльності органів влади і розвитку загальнодоступних послуг, орієнтованої на потребі громадян; · розробка і реалізація заходів для стимулювання і організації використання сучасних ІКТ в сфері бізнесу, а також в сферах, що мають особливе значення для суспільства, – транспорт, охорона навколишнього середовища, охорона здоров'я, наука, освіта і культура; · розробка системи заходів, сприяючих прискореному розвитку міської інформаційної індустрії; · розгорнення системи навчання населення використанню нових видів послуг і можливостей, що надаються інформаційним суспільством; · розробка і проведення демонстраційно-просвітницьких кампаній і заходів, забезпечення широкої підтримки ідеї інформаційного суспільства і активної участі громадян в його формуванні; · забезпечення захисту прав громадян в умовах бурхливого розвитку ІКТ; · розвиток кооперації на загальноміському, національному і міжнародному рівні з метою формування інформаційного суспільства; · створення необхідної законодавчої і нормативної бази для розвитку інформаційного суспільства. Читайте також:
|
||||||||
|