Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Цілі переходу до інформаційного суспільства

Бачення майбутнього

Розробка програм руху до інформаційного суспільства

Як і будь-яке інше, інформаційне суспільство недосконале, а ІКТ нейтральні - наслідки їх застосування цілком залежать від ціннісних установок і політичних рішень. Реалізація можливостей інформаційного суспільства - питання адекватної політики і своєчасних управлінських рішень.

Саме внаслідок сказаного інформаційне суспільство стало політичною метою розвитку багатьох держав і регіонів. Вже більше за 20 років "інформаційне суспільство" є предметом програмних розробок на національному, міжнародному і регіональному рівнях, основна мета яких – забезпечити максимальну користь від переходу до інформаційного суспільства і парирувати ризики і негативні наслідки. У розвинених країнах вже прийняті документи третього покоління, що підводять проміжні підсумки і ставлячі нові цілі.

Автори програм рушення міста в інформаційне суспільство виходять з того, що місто повинне увійти в нього як центр інформаційної діяльності як "інформаційне місто". Це означає, що воно повинно стати:

1. містом з розвиненою інформаційно-телекомунікаційною інфраструктурою, що відповідає всім сучасним вимогам;

2. містом, економічний підмурівок якого формує економіка, заснована на знаннях, де економічне зростання і створення робочих місць визначається інноваційною активністю, яка має на увазі успішну комерціалізацію результатів досліджень і розробок;

3. містом, в якому буде мати місце масове і ефективне використання ІКТ у всіх областях економічного, соціального і культурного життя;

4. центром конкурентоздатної інформаційної індустрії, де виробництво інформації, інформаційних технологій і послуг стане найважливішою галуззю міської економіки;

5. містом, де доступ до соціально значущої інформації і базовим інформаційно - телекомунікаційний послугам буде забезпечений для всіх городян незалежно від статі, віку і соціально-економічного становища.

Дерево цілей рушення до інформаційного суспільства виділяє певний аспект в цільових установках розвитку міста. Верхній рівень цілей рушення мегаполісу до інформаційного суспільства співпадає із загальними цілями соціально - економічного розвитку міста: створення сприятливих умов для підприємницької діяльності і підвищення конкурентоздатності підприємств міста, підвищення рівня і якості життя городян, підвищення ефективності і відвертості міського управління, поліпшення роботи міського господарства і екології міста. Цілі другого рівня уточнюють і розкривають цілі вищого рівня з точки зору умов і можливостей інформаційного суспільства:

· формування нормативно-правової бази інформаційного суспільства, регулюючої взаємовідносини творців, власників і користувачів інформаційних ресурсів і систем, а також всіх учасників рушення до інформаційного суспільства;

· вдосконалення міського управління за рахунок подальшого розвитку його інформатизації на єдиній концептуальній основі (концепція "електронної влади") і узгодженої технічної політики;

· сприяння розвитку і оновленню різних галузей діяльності на базі широкого використання ІКТ (освіта, культура, охорона здоров'я, малий бізнес, суспільне життя, міське господарство, соціальний захист);

· створення умов для пріоритетного розвитку і підвищення експортних можливостей інформаційної індустрії міста;

· формування сучасною інформаційно-комунікаційної інфраструктури міста;

· формування ефективної міської регіональної інноваційної системи;

· подолання інформаційної нерівності.

У ряді випадків виділені цілі третього рівня, конкретизуючі цільові установки по окремих галузях і видах діяльності.

До першочергових задач, які має бути вирішувати місту для досягнення вищезгаданих цілей, відносяться:

· розробка і реалізація блоку узгоджених міських програм використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій для більш ефективної діяльності органів влади і розвитку загальнодоступних послуг, орієнтованої на потребі громадян;

· розробка і реалізація заходів для стимулювання і організації використання сучасних ІКТ в сфері бізнесу, а також в сферах, що мають особливе значення для суспільства, – транспорт, охорона навколишнього середовища, охорона здоров'я, наука, освіта і культура;

· розробка системи заходів, сприяючих прискореному розвитку міської інформаційної індустрії;

· розгорнення системи навчання населення використанню нових видів послуг і можливостей, що надаються інформаційним суспільством;

· розробка і проведення демонстраційно-просвітницьких кампаній і заходів, забезпечення широкої підтримки ідеї інформаційного суспільства і активної участі громадян в його формуванні;

· забезпечення захисту прав громадян в умовах бурхливого розвитку ІКТ;

· розвиток кооперації на загальноміському, національному і міжнародному рівні з метою формування інформаційного суспільства;

· створення необхідної законодавчої і нормативної бази для розвитку інформаційного суспільства.


Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Атрибути громадянського суспільства
  6. Батьки мають право обирати форми та методи виховання, крім тих, які суперечать закону, моральним засадам суспільства.
  7. В чому була провідна роль української шляхти як верхівки українського суспільства в політичному житті XIV-XVI ст.
  8. Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства
  9. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  10. Взаємозалежність і співвідношення громадянського суспільства і правової держави.
  11. Вибір засобів забезпечення безпеки даних і інформаційного захисту
  12. Вид інформаційного_ресурсу: //доменне_ім'я_хост_комп'ютера/їм 'я_ каталоги / їм 'я_ підкаталоги /їм 'я_ файла.




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Можливості і ризики інформаційного суспільства | Передумови переходу до інформаційного суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.