МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Проведення тестового опитуванняV. Закріплення вивченого матеріалу 1. Свої думи Т. Шевченко називає: А) важливими; б) серйозними; в) хвилюючими; г) Єдиними. 2. Звертаюсь до своїх дум, поет у творі просить їх: А) Не кидати його; Б) принести щастя простому люду; В) розвеселити тих, хто засмучений; Г) захистити Бога від покарання панського. 3. Годину, в якій живе Т. Шевченко, він називає: А) відповідальною; б) Лихою; В) щасливою; г) темною. 4. Автор поезії бажає, щоб його думи до нього: а) повсякчас озивалися; б) мали прихильність; В) Прилітали; Г) ставилися з великою шаною і повагою.
5. Річка, яка згадується у цьому творі: А) Дунай; б) Каяла; в) Ворскла; г) Дніпро. 6. Зі своїми думами Т. Шевченко хоче погуляти: А) У степу широкому; Б) вздовж річки; в) по Україні; г) неподалік від Аральського моря. 7. Кого у творі названо убогими? А) Українців; б) кобзарів; в) Киргизів; Г) моряків Аралу. 8. Убогі, голі перебувають на волі і ще: А) обробляють ниву; б) борються з несправедливістю; В) намагаються довести свою значимість; г) Моляться Богу. 9. Свої думи автор прагне привітати, як: А) великих гостей; б) Діток; В) миттєве щастя; г) добру прикмету. 10. Зі своїми думами Т. Шевченко хоче: А) залишитися вільним; б) здобути незалежність України; в) Заплакати; Г) померти. 11. В якому році написана поезія Т. Шевченка «Думи мої, думи мої…»? а) 1845; б) 1820; в) 1847; Г) 1807. 12. Жанр поезії Тараса Григоровича «Думи мої…»: А) інтимна; б) пейзажна; в) Громадянська; Г) філософська. Примітка. За кожну правильну відповідь встановлюється 1 бал. 2. Робота на картках Картка № 1 1. Чому Т. Шевченко хоче заплакати зі своїми думами? Чи є це свідченням слабкості поета? Відповідь вмотивуйте. 2. Доведіть, що поезія «Думи мої, думи мої» письменника має безпосередній зв’язок з життям письменника. Свої міркування аргументуйте. 3. Поет, характеризуючи свої думки, називає сизокрилими: а) соколятами; б) орлятами; в) чаєнятами; г) Голуб’ятами. Картка № 2 1. Дослідіть, що змусило Т. Шевченка написати твір «Думи мої, думи мої». Наведіть переконливі факти з життя поета. 2. Як письменник ставиться до своїх дум? Чи є це тим, що поет надто себе любить і поважає? Відповідь вмотивуйте. 3. «Думи мої, думи мої» Т. Шевченко написав в: А) Орській кріпості; Б) Переяславі; в) казематі; г) Петербурзі. Картка № З 1. Чому, на ваш погляд, Т. Шевченко має великі сподівання на свої думи? Чим це пояснити? Свої міркування доведіть, зважаючи на фактичний матеріал з життя поета.
2. Як ви вважаєте, твір Т. Шевченка «Думи мої, думи мої» — це свідчення пасивності поета, його відмова від подальшої боротьби з гнітом, самодержавством? Відповідь обґрунтуйте. 3. Річку, яку Т. Шевченко згадує у вірші, він називає: а) убогою; б) Широкою; В) каламутною; г) чарівною. Читайте також:
|
||||||||
|